Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hui, jälleen ikävä uni. Osaisiko joku auttaa?  (Luettu 4171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mija85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 27.06.2014 10:41:18 »

Olen siis ihan viimeisilläni raskaana.
Unessa esikoiseni oli ikäänkuin eksynyt/siepattu tms ja löysin hänet pitkän etsinnän jälkeen jostain ihme talosta, uni oli todella sekava muuten mutta hän vain totesi minulle itkien "vauva ei ole enää terve".. AIvan kauhea uni siis Sad
Osaako joku kertoa mitä tälläiset voivat tarkoittaa??
Eilen tosin illalla esim. huomasimme tällä meidän pienimmällä tyttärellämme punaisia länttejä ja oli epäilyä että saattaisi olla vesirokkoa (mitä ei ilmeisesti olekaan koska näppyjä ei ole tullut lisää), voisiko nämä olla ihan vain alitajuntajuttuja siis?
Kuitenkin olisi aika raju tauti vastasyntyneelle tuo vesirokkokin.

tallennettu
mija85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #1 : 27.06.2014 10:44:24 »

Vai sanoikohan hän että vauvalla ei ole kaikki enää hyvin, no mutta jokatapauksessa lähes sama asia..
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.06.2014 10:51:07 »

Eräs tutkimus osoitti, että niillä naisilla joilla oli raskauden aikana eniten synnytykseen liittyviä painajaisia, oli sitten lopulta kaikkein helpoin synnytys. Kun pelkoja oli käsitelty riittävästi unissa, ne eivät härinneet niin paljon sitten valvetilassa.

Sinun unesi voi myös olla tällaista alitajuisten pelkojen käsittelyä, joka tarkoitus on vähentää pelkojen tuottamia haittoja valve-elämässä. Lienee melko yleistä olla raskauden aikana huolissaan siitä, onko tuleva vauva teve, eli melkoisen yleinen pelko sekin, eikä yllätä että moisia unia voi nähdä lasta odottaessa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
mija85
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #3 : 27.06.2014 11:01:13 »

Voi, lohduttavaa kuulla! Toivottavasti olisi kyse vain tästä!

Olen nähnyt paljon kaikenlaisia unia koko raskauden ajan ja alkuraskaudessa vaikka ja mitä keskenmeno unia jne. Asioita joita pelkäsin itse valve-elämässä.
Tämä viimeöinen uni oli vaan jotenkin pysäyttävä, juuri varmaan sen takia kun se oli esikoinen joka tuon totesi ja oli niin surkeana asiasta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: