Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielialaa kohentavia unia(heräämisen jälkeenkin)?  (Luettu 3720 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
starberry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 29.06.2014 23:23:06 »

Eli siis, onkohan mielialaan positiivisesti vaikuttavilla unilla jotain merkitystä? Onko teillä muillakin niitä?  Smiley
Itsellä näitä tulee yleensä hmm...muutamien viikkojen tai parin kk välein. Näissä unissa tuntuu aina olevan joku/joitakin humanoideja/toisen taajuuden porukkaa(joo en tiedä mistä tuon keksin Cheesy).
Joka kerta herään täysin ennenkuin uni vaihtuu tai en nuku ollenkaan sen jälkeen.
Unen aikana ja ainakin seuraavan päivän mulla on jotenkin tosi mukava ja rakastettu fiilis. smitten
Mainittavan arvoinen juttu on muuten se, että oma henkisyydestä innostuminen alkoi tällaisesta unesta(2012 toukokuu).
Melkein aina herään putoamisen tunteeseen, vaan ensimmäisellä kerralla heräsin puhelimen soittoon vaikkei kukaan edes soittanut. Shocked (olin "hieman" kauhuissani silloin)
Vai onko tämä vain alitajunnan keino siihen etten uppoa masennukseen enempää...
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #1 : 30.06.2014 14:54:51 »

Eli siis, onkohan mielialaan positiivisesti vaikuttavilla unilla jotain merkitystä? Onko teillä muillakin niitä?  Smiley

Minulla on sellainen käsitys, että mitä etäämmälle astraalikeho (tai-mikä-lie) erkaantuu fyysisestä ropasta
unen aikana, sitä paremmin se "latautuu", ja kuljettaa  latauksen mukanaan anna-maya-koshaan (karkeaan,
fyysiseen roppaan).

En ole pitkään aikaan lentänyt unissa, mutta silloin harvoin kun se tapahtuu, olen seuraavana päivänä
ihan eri hemmo verrattuna normaaliin Aulis Apeakärsään (Pulttibois'in Loton virallinen valvoja,
toinen oli Mauri Myrkynniellyt).

 Cheesy
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2014 01:24:31 »

Nämä tyypit tulevat kai moikkaamaan ja rohkaisemaan sua alitajunnan kautta. Ja unessahan ollaan juuri alitajunnan kanssa tekemisissä. Unen kautta on paljon helpompi kommunikoida muiden todellisuuksien edustajien kanssa. Mielialan vaihtelut ovat ihan normaali efekti henkisen heräämisen ohessa mutta tietysti netin kautta on vähän huono diagnosoida ketään  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: