Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoisia tuntemuksia  (Luettu 4917 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« : 24.06.2014 02:15:27 »

Hei!

Tilanteeni on hieman erikoinen. Tunnen välillä kun joku koskee minua käteen, kylkeen yms... Huomiota hakevaan tyyliin. Ihan kuin jollakin olisi minulle asiaa mutten saa sitä viestiä. Vahvasti joku on läsnä vieressäni, mutta kiinnostaisi että kuka ja mitä asiaa? Osaako joku kanavoida kuka hakee huomiotani ja miksi? Olen kovassa aallokossa elämässäni ja oletan että tietooni halutaan tuoda jotain. Isot kiitokset sille joka voi auttaa!  smitten Itselläni on hieman taitoja, mutta en kykene vielä ymmärtämään mitä minulle halutaan viestiä. Henget taitavat pyöriä lähelläni aika paljon.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.06.2014 10:19:56 »

Opas?

Oppailla on monenlaisia toimintatapoja ja ainakin itselläni he toimivat nuorempana ihan arjessa. Ei niitä viestejä tarvinnut mitenkään kanavoida tai kuunnella, he vain tavallaan käänsivät päätäni siihen suuntaan, missä tapahtuu jotakin minun kannaltani tärkeää. 
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2 : 24.06.2014 18:12:32 »



Joitakin vuosia on joku pitänyt muakin kädestä, itse asiassa nytkin kun kirjoitan tätä viestiä. Eipä tuo ole vielä haitaksi ollut smitten
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #3 : 26.06.2014 02:43:13 »

Minulle käy useasti niin, että minut herätetää näillä kosketuksilla. Tunne on että joku haluisi tuoda jonkun viestin mutta en tiedä sitte mitä tämä on. Minulle on kerran kuvailtu minun henkioppaani ja silloinki tämä opas koitti tuoda viestiä minulle mutta viesti oli niin sekava etten ymmärtänyt mitä hän tarkoitti sillä viestillä. angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 29.06.2014 18:42:23 »

Enkeli tai oppaasi, tai mahdollisesti molemmat.  angel
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5 : 01.07.2014 00:17:51 »

minakin luulen, et henkioppaasi tai enkelit ovat asialla Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #6 : 01.07.2014 19:25:13 »

Minä vaatisin, että mikäli koskettelija tulee jostakin muualta kuin oikeasta valosta ja rakkaudesta luokseni, niin on hyvä ja painuu sinne mistä on tullutkin.
Jos taas tulee oikeasta lähteestä ja hyvällä, vilpittömällä tarkoituksella, pyytäisin neuvoa päästä paremmin kontaktiin hänen kanssaan.

Ihan kaikkea kun ei kannata luokseen päästää, vaikka se kiehtovalta tuntuisikin. Portsari kannattaa pitää terävänä Wink
« Viimeksi muokattu: 01.07.2014 19:26:49 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: