Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä johtuu yksipuolinen vetovoima?  (Luettu 7159 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
julia86
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 23.07.2014 18:13:15 »

Haluaisin avata keskustelun, mistä johtuu yksipuolinen vetovoima merkkien välillä jos kerran tietyt merkit sopivat toisilleen.  Huh Olen elämässä tilanteessa jossa haluaisin ymmärtää enemmän rakkaudesta ja vetovoiman syistä.
Olen tyypillinen oinas-nainen (kuu leijonassa) ja suhteessa Kauriin kanssa jonka kanssa takunnut alusta alkaen koska en tunne suurtakaan seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan. Hän on taas puolestaan minuun hyvinkin rakastunut ja tekisi mitä vaan suhteemme eteen. Kunnioitan ja arvostan häntä ja olemme muuten oiva ja tehokas tiimi ja jaamme 100% samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Mutta viisari ei vain värähdä.  Hän on rakastava ja huolehtiva ja äärimmäisen luotettava, hieno mies!!!:-[ Jousimiehiä (varainkin merkin alkupään) kohtaan sekä skorppareita ja kaksosia olen sen sijaan tuntenut hämmentävääkin vetovoimaa ja seksi on ollut taivaallista.
Rakkaistaan on pidemmälle suhteessa tekoja ja toisen hyväksymistä, niin pitäisikö tässä nyt vain hyväksyä tilanne vai kääntää kelkkaa hyvän sään aikana? En vain halua tehdä samaa virhettä koko elämääni ja ihastua miehiin vain vetovoiman tunteen takia...eikös se sisäinen "kauneus" ole tärkeintä?! Miksi tämä Kauris näkee suhteemme ja seksimme niin loistavana kun minä en?  Huh Mitä on tämä yksipuolinen rakastuminen?Huh En tyydy enää vastauksiin, että "se on se jokin"!
Ja vielä numerologoiasta: elämäni miehet ovat usein syntyneet kuun ensimmäisinä päivinä (5.,6.,9.,). Kellään muulla kaltaista sattumaa?  Cool
Kiitos vastauksista?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 24.07.2014 21:22:44 »

Pitäis varmaan nähdä kummankin kartat mutta aurinko-Oinas/kuu-Leijona-yhdistelmällä ei ole mikään yllätys että seksuaalisuus ei ole sulle mitään kaurapuuroa vaan aika tulisieluinen tapaus olet. Skorppari, kaksonen ja jouskari ovat luonnollisia partnereita oinaalle. Kauris voi olla liian vakaa, rauhallinen ja käytännöllinen merkki jotta kokisit mitään seksuaalista hekumaa.

Itse teet toki omat päätöksesi.
tallennettu
julia86
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 25.07.2014 01:17:08 »

Tämä tässä suhteessa ihmetyttääkin, sillä hän on kauriiksi hyvin temperamenttinen ja seksin nälkäinen. Hän syttyy ja minä en ja koen tästä suurta syyllisyyttä! Haluaisin olla vahva rakkaudessa ja hyväksyä vain tämän pienen puutteen ja muuttaa itseäni jos mahdollista. En ymmärrä miten kaksi ihmistä voi kokea saman suhteen niin erilailla. Mielestäni huumorimmekaan ei kohtaa ja hänen mielestään hyvinkin (olen HYVIN huumorintajuinen mielestäni). Onkohan huumorintajulla ja seksillä jotain tekemistä keskenään?!!
« Viimeksi muokattu: 25.07.2014 01:49:21 kirjoittanut julia86 » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 25.07.2014 12:12:07 »

Hmmm...  Mulla tulee mieleen semmonen, no, menee samoilla linjoilla kuin sinikiviuhko yllä: Haluatte eri asioita. Hänestä on mahtavaa että olette niin samanlaisia eli kuin valmiiksi tuttuja, kun taas sinä arvostat sitä järjellä, mutta tunnepuoli etsii pikku seikkailua toiseen ihmiseen tutustumisen jälkeenkin?

No, sitten muuta pohdintaa yleisemmällä tasolla.
Lienee aika yleinen kuvio, että toinen kokee että puhutaan ihan kaikesta ja huumori on mahtavaa ja seksi ihanaa, ja toinen taas kokee että jotain puuttuu tai on jotenkin vinossa koko ajan, vaikka ei pitäisi olla. Tuollaisiin on oman kokemukseni ja havaintojeni perusteella ainakin muutama pääsyy:
- Omat mielipiteet eivät välity toiselle. Joko itse ei osaa sanoa niitä, tai toinen ei osaa kuunnella. Joka tapauksessa tulos on se, että toinen ei osaa kohdata sinua tarpeidesi mukaan, vaikka haluaisi.
- Jotain ON oikeasti vinossa, toinen pelkää asian puimista ja esittää yltiötyytyväistä peittääkseen sitä. (mm. addikteilla on tällaista käytöstä...)
- Aika usein naisesta on alitajuisesti vähän epäilyttävää, jos mies "tekisi mitä vain" eli alentuu naisen edessä tilanteissa, joissa lähtökohtaisesti niin ei tarvitsisi tehdä (eli ei ole ensin loukannut toista tms). 

Julia86, saatteko te puhuttua asioista, joista olette eri mieltä? Osaatteko riidellä vai mitä tapahtuu, päättyykö tilanne turhautumiseen?
tallennettu
julia86
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 25.07.2014 20:30:03 »

Ole me todella hyviä keskustelemaan vaikeistakin asioista ja varmasti osaksi siksi pysytty näinkin kauan yhdessä. Tämä intohimopuoli on vain hyvin kipeä aihe molemmille kun en löydä siihen vastausta. Olemme yrittäneet parantaa seksiämme monin tavoin mutta tulos on sama.  Lips Sealed En oikein edes tunne hänen ominaistuoksuaan...Mietinkin kiikastaako hormoneista (lopetin pilleritkin) vai planeetoista..Hän myös jollain tavalla imee energiani vaikka on mitä kultaisin ihminen.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #5 : 26.07.2014 22:41:26 »

Hmm.. Villi veikkaus, koetko toisen "itsestäänselvyydeksi"?, en tosiaan tiedä kumppanisi karttaa sen enempää,
mutta jos vastassa on sinä, tuli-painotteinen noissa asioissa, voi olla että muut asiat rullaa hyvin ja arvomaailma natsaa, periaatteet on kohdillaan, mutta tulimerkit saattaa tarvita vähän semmoista "heittäytymistä", ja tunteella eloa?
ettei kaikki oo niin kaavamaista ja ennalta arvattua?

varsinkin tuohon kipinään liittyen. kumppanisi saattaa kokea vetoa suhun, koska sulla on sitä tulta!

tosiaan kannatta kattoa, mitkä jo mainittiin, kuun, marsin ja venuksen aspektit.
ja mihkä huoneisiin ne menee.
5. huone joo, mutta pidemmällä aikavälillä, ja miksei muutenkin, niin 8. huone kertoo myös intohimoista, intensiivisyydestä...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: