Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avautuva kanava??  (Luettu 8015 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tanja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.05.2006 13:42:20 »

Heippis!

Soittelin eräälle parantajalle ja hän sanoi minun olevan ns. avautuva kanava, jolla on neljä henkiopasta. Kehoitti myös minua menemään tätä syntymätehtävääni kohti tai muuten saattaisin joutua pois täältä oppimaan uudelleen asioita. Miten minun pitäisi edetä? Seuraanko vain intuitiota ja luotan oppaisiini? Olen todella vihreä vielä näissä aisioissa. Koko talvi meni todella huonoissa oloissa, valvoin ja mielialat heittelivät. Nämä ovat kuulema avautuvan kanavan oireita. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mikä on tehtäväni? Lämmin kiitos vastauksesta!
Siunaten,   smitten Tytteli
« Viimeksi muokattu: 14.05.2006 13:59:26 kirjoittanut TT1 » tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.2006 16:14:40 »

Tytteli, smitten  nää on just näitä kun sulle sanotaan jotakin ja et sitten itse tiedosta mitä se on, toki siitä tulee mietintää ja epätietoa.

Opettele hiljentymään ja kuuntelemaan omaa sisintäsi ensin ja hakeudu jonkun samanhenkisen seuraan.
Kirjat on hyvänä apuna ja yhdistyksiäkin löytyy.
Kuuntele mikä olisi hyvä ja normaalilta tuntuva tapa edetä tällä polulla. Se luonnistuu kun olet siihen valmis angel

Kiire ja hätä pois smitten

Mielialat voivat heitellä ilman mitään kanavoiden avautumistakin, ja tasapaino onkin jotenkin löydettävä.
Rakkaus itseäsi kohtaan auttaa sinua lötämään sinulle oikean tavan ja oikean ajan näiden asioiden etenemiseen.
Rakkaus leviää sitten muuallekkin ja voit alkaa kuuntelemaan sydämesi ääntä helpommin. Sitä kautta saat sen oman tehtäväsikin selville kun aika on

Rakkaudella :smitten:täysikuu
tallennettu
Solarbion
Vieras
« Vastaus #2 : 14.05.2006 21:05:34 »

Heippis!

Soittelin eräälle parantajalle ja hän sanoi minun olevan ns. avautuva kanava, jolla on neljä henkiopasta. Kehoitti myös minua menemään tätä syntymätehtävääni kohti tai muuten saattaisin joutua pois täältä oppimaan uudelleen asioita. Miten minun pitäisi edetä? Seuraanko vain intuitiota ja luotan oppaisiini? Olen todella vihreä vielä näissä aisioissa. Koko talvi meni todella huonoissa oloissa, valvoin ja mielialat heittelivät. Nämä ovat kuulema avautuvan kanavan oireita. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mikä on tehtäväni? Lämmin kiitos vastauksesta!
Siunaten,   smitten Tytteli

Et voi mennä syntymätehtävääsi kohti, jos se ehdollistaa sinua tarvitsemaan sitä välttääksesi joutumasta "oppimaan uudelleen asioita" - kuten ilmaisit.

Tarkoitan tällä, että Sinun "tarvitsee" olla vain tietoinen siitä, mitä kulloinkin valitset olevasi - muu, tekemisineen ja tekemättömyyksineen, seuraa kyllä perässä.

Kenenkään ei näet ole pakko olla vapaaehtoisesti;
kukin on vapaa olemaan pakottomasti.

Muuten se Ylinkin Luoja olisi aika lailla stressaantunut siitä, mitä me emme "sitten tehneetkään" kuin myös siitäkin, mitä me ehkä emme "tulekaan tehneeksi".

Olethan oman kurssisi laiva - oi, olethan se uljas lippulaiva?

Wink angel smitten
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #3 : 14.05.2006 21:09:11 »

Soittelin eräälle parantajalle ja hän sanoi minun olevan ns. avautuva kanava, jolla on neljä henkiopasta. Kehoitti myös minua menemään tätä syntymätehtävääni kohti tai muuten saattaisin joutua pois täältä oppimaan uudelleen asioita. Miten minun pitäisi edetä?

Tässä ohjeita avautuvalle kanavalle Smiley
http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-0802.html
tallennettu
Tanja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 15.05.2006 14:26:46 »

Lämmin kiitos noista vastauksistanne! Noin minä sen itsekin olen ajatellut, mutta "heti, tänne, nyt" -tyyppinä tietenkin aloin hätiköidä ja "sinkoilla" sinne tänne...  Wink
Täytyy antaa itselleen aikaa ja jatkaa henkisen puolensa kehittämistä. Ja luottaa siihen, että asiat etenevät niille tarkoitetulla tavalla... Niinhän sitä on tämä aikaisempikin elo edennyt.

Voikaa yhä paremmin, paremmin ja paremmin!  smitten
Tytteli
tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 16.05.2006 07:43:59 »

Kiitokset hyvästä linkistä  Smiley Olipa paljon omia ajatuksiani tukevaa. Tieto rauhoittaa. Eletään tämän elämän mukana, eikä hötkyillä  coolsmiley Rakkaudella Libbe  smitten
tallennettu

Elon valoa
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 16.05.2006 12:00:08 »

Tuon Laken pistämä linkki oli enemmän kuin hyvä! Vaikka kanava-asiat eivät minua henkkoht koskekaan niin artikkelin luettuani tuntuu kuin maailman yksinkertaisimmat palat olisivat menneet paikalleen. Minua on mietityttänyt kristinuskon ja jälleensyntymisen ym välinen ristiriita, mitä en ole saanut ratkaistuksi. Jotenkin helpotti kun toinen ihminen sanoi minua puhuttelevalla tavalla että on ihan ok olla uskomatta krisinuskoon, itselläni ollut jonkun sortin lukko ettei niin saa ajatella vaan pitää löytää kompromissi. Tästä se ajatus sitten lähtee liikkeelle  Smiley  Joten kiitokset myös Lakelle!   smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #7 : 16.05.2006 12:54:38 »

Tässä ohjeita avautuvalle kanavalle Smiley

Kiitos

Kahdenksan sivua hyvää tietoa.

(http://www.ultra-lehti.com/roundl.GIF)

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 17.05.2006 10:35:12 »

Hyvä linkki.  coolsmiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #9 : 21.05.2006 14:38:54 »

Kanava auki valoa kohden vaan  :Smiley
Kaikki neljä henkiopasta herättelemään
ilmansuuntain yhteyksiä

Avautuvan kanavan kristallitietoisuus itsessämme
kaikkeuden virtaavien energioiden
yhteisestä 'putkesta'
 smitten smitten smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 21.05.2006 18:09:47 »

aika uskomatonta että joku voi sanoa noin.. että on tehtävä niin tai näin TAI... USKOMATONTA... Undecided
jatka elämääsi samaan malliin.. jos sinusta on tarkoitus tulla avautuva kanava, se tapahtuu sinun omilla ehdoillasi ja omaan aikaasi..
Ota kuulemastasi se oppi mikä on sinulle hyödyksi, jos et olisi kuullut koko asiaa.. eli korvat höröllään saa olla, mutta älä tee mitään väkisin.. tickedoff
onnea jatkoon  smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: