Heippis!
Soittelin eräälle parantajalle ja hän sanoi minun olevan ns. avautuva kanava, jolla on neljä henkiopasta. Kehoitti myös minua menemään tätä syntymätehtävääni kohti tai muuten saattaisin joutua pois täältä oppimaan uudelleen asioita. Miten minun pitäisi edetä? Seuraanko vain intuitiota ja luotan oppaisiini? Olen todella vihreä vielä näissä aisioissa. Koko talvi meni todella huonoissa oloissa, valvoin ja mielialat heittelivät. Nämä ovat kuulema avautuvan kanavan oireita. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mikä on tehtäväni? Lämmin kiitos vastauksesta!
Siunaten,
Tytteli
Et voi mennä syntymätehtävääsi kohti, jos se ehdollistaa sinua tarvitsemaan sitä välttääksesi joutumasta "oppimaan uudelleen asioita" - kuten ilmaisit.
Tarkoitan tällä, että Sinun "tarvitsee" olla vain tietoinen siitä, mitä kulloinkin valitset olevasi - muu, tekemisineen ja tekemättömyyksineen, seuraa kyllä perässä.
Kenenkään ei näet ole pakko olla vapaaehtoisesti;
kukin on vapaa olemaan pakottomasti.
Muuten se Ylinkin Luoja olisi aika lailla stressaantunut siitä, mitä me emme "sitten tehneetkään" kuin myös siitäkin, mitä me ehkä emme "tulekaan tehneeksi".
Olethan oman kurssisi laiva - oi, olethan se uljas lippulaiva?