Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: [ ei herkille] Lue tämä niin tiedät missä mennään!?  (Luettu 3564 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 04.09.2014 23:33:19 »

Jos et vielä ole lukenut tätä, nyt lienee korkea aika sille:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288733817181.html?pos=ok-nln

Putin on aina ollut julkisen valehtelun mestari, sekä pokerinaamalla esitetyn että hämäriin viesteihin piilotetun valehtelun. Kuluneen kuuden kuukauden ajan hän on käyttänyt tätä taitoaan pitääkseen lännen pelaamassa rosvoa ja poliisia Ukrainasta. Tämän pelin länsi on häviämässä.

------------------

Sitten ovat vielä ne lausunnot ja toimet, jotka lännen poliitikot ovat päättäneet jättää huomiotta: uhkaus käyttää ydinaseita, jota Putin on toistanut kevytmielisin heitoin. Sotaharjoitukset, jotka on tarkoitettu uhkaamaan Baltiaa, ja nyt viimeksi Kazakstania. Siellä Venäjä testaa ydinohjusta ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun nämä testit kiellettiin Yhdysvaltain ja Neuvostoliiton välisessä sopimuksessa vuonna 1987.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2014 23:45:00 kirjoittanut sideman » tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 04.09.2014 23:58:19 »

Ihan hyviä pointteja, tosin aika negatiivissävytteisesti ilmaistuna. No hän on varmasti kokenut näitä asioita kasvotusten, kovia kokeneen näköinen nainen tuossa kuvassa. Sad En kyllä silti tuota valehtelun mestari -titteliä Putinille tai venäläisille antaisi. Sen verran onnettomasti ovat tuolla Ukrainan maaperällä "salaa" toimineet. Menee samaan kategoriaan sen yleistyksen kanssa, mitä jossain topicissa mainittiin venäläisistä. Ei voi myöntää tappiota tai menettää kasvojaan, vaikka kuinka kaikki näkee pinnan läpi. Kai hänet pitäisi henk. koht. tavata, että näkisi tämän mestarin elementissään. Kuitenkin, kaikki tämä menee massamedian pelottelun piiriin taas kerran. Turha tuota miestä on millekään koskemattomalle jalustalle nostaa, jolla hän pystyy kontrolloimaan kaikkea. Samanlainen herkkä lapsi siellä sisällä asustaa kuin meissä muissakin. smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 05.09.2014 08:35:16 »

millekään koskemattomalle jalustalle nostaa, jolla hän pystyy kontrolloimaan kaikkea. Samanlainen herkkä lapsi siellä sisällä asustaa kuin meissä muissakin. smitten

Se minua eniten huolestuttaakin, että kyse voi olla joidenkin korkeampien voimien hänelle antamasta "valtuutuksesta"
järjestää "apuharvennusta" tällä planeetalla.

Hitlerhän oli kai fyysisesti melko heikko ja henkisestikin luullakseni epävakaa kasvissyöjä absolutisti(?).
Se, että hän selvisi useista salamurhayrityksista vähän "mystisilläkin" tavoilla, kertoo minusta
siitä, että Hitler oli Yläkerran Isäntien ja Emäntien suojeluksessa. Kenties kyseessä oli itse JeHoVaH*,
koska Hänhän kai uhkasi tanakhin (Vanhan Testamentin ) mukaan ainakin kerran jos ei useammankin hävittää juutalaiset
lähes sukupuuttoon.

Putin on  jokseenkin mitättömän näköinen pikkumies, joten mistä hänen powerinsa oikein kumpuaa??

Lips Sealed

* ehjee asher ehjee (Olen Mikä Olen, 2. Moos. 3:14)
3. Moos. 26:30

Minä hävitän teidän uhrikukkulanne, kaadan kumoon suitsutusalttarinne ja kokoan teidän omat ruumiinne röykkiöiksi epäjumalankuvienne sirpaleiden päälle. Minä alan inhota teitä [Hes. 6:4]
« Viimeksi muokattu: 05.09.2014 09:05:38 kirjoittanut sideman » tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 05.09.2014 08:51:05 »

Hyvä pointti, Sideman.

Jos jotain pitää tapahtua, toteuttaja pitää löytyä. Vertaa Juudakseen Jessen aikoina. Jonkun täytyy se paskaduunikin tehdä.
En hyväksy Putinin tekoja, mutta jos asialla on suuremmat päättäjät, niin Putin on vain työrukkanen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: