Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaisiko joku tulkita untani?  (Luettu 3170 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marskaomfg
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 18.09.2014 19:54:22 »

Näin viime yönä unen, jota en ole saanut pois päästäni. Ensinnäkin olen jo muutaman kerran nähnyt unta missä kävelin kahden ystäväni kanssa syksyisessa metsässä, ylämäkeen menevällä tiellä. Viime yönä näin taas saman unen, mutta minä ja ystäväni selvisimme pois metsästä. Päädyimme järvelle, jonka pinnalla oli usvaa. Kauempana näkyi tuntureita, ja vaikutti olevan aamu. Järven poikki meni silta, ja sillalla oli poro naaras ja sen vasa. Tiesin että vasa oli vaarassa ja minun piti pelastaa se. Yhtäkkiä  näin sillan vierellä järvellä kaksi merenneitoa. Ne olivat selin minuun, ja niiden hiukset ja pyrstö olivat mustat. Vasakin oli yhtäkkiä päätynyt niiden käsiin. Lähdin vihaisena merenneitoja kohti pelastaakseni vasan, mutta sitten ne kääntyivät ympäri ja jähmetyin kauhusta. Merenneitojen silmät olivat mustat ja niillä oli terävät hampaat. Käsissään niillä oli vieläkin elossa oleva verinen vasa, jonka vatsa oli revitty auki. En tiedä mikä minuun tuli mutta olin aivan kauhun vallassa enkä voinut edes liikkua. Sitten heräsin.
Voisiko joku auttaa tulkitsemaan?
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 18.09.2014 20:34:18 »

Tuli mieleen, että oletko käymässä tunnepuolen muutosta. Pelkäätkö naisellista puolta itsessäsi niin että se syö pienen ja viattoman vasan sisälläsi... Naisellisuutta, joka yleensä liitetään seksualisuuteenkin, ei kannata pelätä.  Smiley
Ehkä kaikki selkiintyy (sumu hälvenee) kun tasapainoitat tämän tunteen itsessäsi ja hyväksyt sen osana kehitystä ja elämää.

Tälläistä, tietämättä yhtään liittyykö lähellekkään elämäntilanteeseesi  Cheesy
Tietävämpi tulkitkoon paremmin.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.09.2014 20:36:30 kirjoittanut Luuu » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: