Oli aika häiritsevä uni ja en nyt tiedä oikein mitä tästä ajatella..
Näin selkeää unta en ole vähään aikaan nähnykään! Eli unessa olin jollain porukalla huoneessa, muistaakseni joitain rikollisia nappaamassa (tykkään silloin tällöin katsoa joitain rikosohjelmia, ja eilen niitä katsoin niin johtuisiko siitä). Noh unen tema vaihtui hetkessä kun eteen tuotiin musta pantteri ja musta kobra. Säikähdin erittäin paljon koska molemmat piti erittäin kovaa ääntä ja alkoivat tappelemaan keskenään, ei kuitenkaan mitenkään verisesti, kobra pisti pantteria pari kertaa (se ei ollut myrkyllinen) ja pantteri antoi sitten tassua ja puraisi muutaman kerran sitä. Sitten uhka alkoi käymään suuremmaksi ja aloin pelkäämään niitä vielä enemmän, milloin ne tietenkin huomioivat minut, ja käärme sihistessään mantramaisesti tietyin ajoin sitten pari kertaa pisti minua, mutta se tuntui enemmänkin kuin neulan pistolta, kipu kesti vain hetken. Pantteri ärjyi minulle taas vuorostaan ja koetti hyökkiä kohteni, mutta ei muistaakseni koskaan edes puraissut, uhosi enemmänkin.
No sitten huoneen jako muuttui ja istuin nojatuolilla mummoni vanhassa asunnossa joak on poistunut fyysisestä keskuudestaan jo pitkän tovin sitten. Kumpaakaan eläintä ei näkynyt, kunnes ne tulivat parvekkeelta peräkanaa. Ensin tuli pantteri luokseni taas uhittelemaan mutta käärme jäi taka-alalle sähisemään. En jostain syystä vaikka pelkäsin pantteriakin halunnut että se pistäisi pantteria koska jollain tapaa pelon alta arvostin sitä. Päätin nielaista pelkoni ja aloin komentamaan sitä pois etttä voisin rauhassa vähän hengähtää, mutta eihän se mihinkään lähtenyt, hetken se huuti vähän nöyrempänä mutta sekuntti eteenpäin se oli taas kimpussani, sain sen kädellä pitäen pidettyä hiukan loitommalla ettei se ainakaan puraisi (sitä pelkäsin koko unen ajan). Sitten pantteri muuttui jotenkin vammaiseksi ja vielä enemmän ennalta arvaamattomammaksi. Se koetti jopa muodostaa muistaakseni joitain sanojakin mutta erittäin häiritsevällä tavalla; siitä tuli hetkessä vajaa-älyinen.. Kobra möllötti vieläkin taka-alalla välillä yrittäen pistää jompaa kumpaa. Sitten se alkoi tunkemaan kuonoansa jalkoväliin niin siinä vaiheessa loppui se uni ja taisinpa vähän kiljaistakin herätessäni, olen kuitenkin miespuolinen..
Ehkä osa tuon pantterin luonteenpiirteistä tarttui ihan tästä maailmasta koska kissani tuppaa olemaan vähän äänekkäämpää sorttia ja erittäin päälletunkevaa, en sitten tiiä heijastuiko se sitten tuohon uneen, mutta enpä ole kyllä pitkään aikaan noin häiritsevää unta nähnyt, osaisiko joku vähän selventää? Kyselläkin tietenkin saa, kiitoksia vastauksistanne etukäteen!