Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miten muka voisin löytää sen oikean naisen kaikkien pettymysten jälkeen??  (Luettu 3981 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
coolzero
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 25.09.2014 20:37:13 »

en edes uskonut astrologiaan mutta sitten kun rupesin noita horoskooppeja lukemaan pikku hiljaa olen ruennut tajuamaan että tämähän on aika todellista.. nämä mitä täältä tuli osuu niin tarkasti että pelottaa..! .Sinä et hievahdakaan paikaltasi ellei tarjolla ole jotain sinua todella puhuttelevaa tai muuten hiukan vaaralliselta tuoksahtavaa juttua. Mustavalkoisena tyyppinä ryntäät kehiin joko täysillä tai sitten et ollenkaan. Oletat muiden olevan pelissä samoilla panoksilla ja pistät epäröimättä viimeisetkin nappulasi pöytään yhteisen projektin hyväksi. Elämässä täytyy olla haasteita tai se ei ole sinun elämääsi. Kuitenkin vedät puoleesi uskomattoman varovaisia ja materiaalisia Härkä tyyppejä, joiden hitaus ja pelokkuus saa pian sappesi kiehumaan. ... Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia kunnioittamaan jatkuvaa syvällistä uudistumistarvettasi ilman mitään turhia varmistuksia. voisiko täältä löytyä nainen jota kiinnostaisi samat aiheet?.  täällä höpöttää 3kymppinen ihan täysin henkisesti jumissa oleva mies   tämmöstä ei ikinä uskoisi päällepäin musta . ehkäpä jonkin sortin mentalisti (nii varmaan!) koska nään jo naamasta että tulenko toimeen vai en ja se on ehkäpä elämäni suurin ongelma! saa auttaa jos haluaa. ....
« Viimeksi muokattu: 25.09.2014 21:17:42 kirjoittanut coolzero » tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #1 : 25.09.2014 21:10:27 »

Astrologia on todella monivivahteinen asia. Kannattaa aina muistaa kokonaisuus, ettei tule päähänpinttymiä vain yhdestä polariteetista eli vastakohdista. Kuten tuossa Härkä ja Skorpioni. Jokaisessa ihmisessä on kaikki merkit toiminnassa, vain eri voimakkuuksina. Tuosta naisesta sanoisin sen verran, että kun rakastaa itseään täysin niin loppu tulee perässä aivan varmasti.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.2014 19:32:48 »

Minä olen todennut jo ajat sitten, että ei. Ei ei ei ja sillä mennään.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: