Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aistiminen  (Luettu 11903 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #15 : 04.04.2014 20:01:40 »

Kyllä, jossain määrin aistin ihmisten tunteita. Käytän aistejani vahvasti, ja minulla toimii ns. 6 aisti, mutta melko vähän.
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Starsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #16 : 11.08.2014 18:17:01 »

Monista ihmisistä aistii positiivisuuden tai negatiivisuuden. Jännä, koska tuo on itselle ollut aivan normaalia ja luullut tosiaan kaikilla olevan sama kyky! Cheesy

Parhaimpia hetkiä ovat sellaiset, joissa jonkun vierellä tai seurassa on lämmin ja hyvä olla. Tavallaan ihminen "hohtaa" positiivista lämpöä ja voi olla hänen seurassaan vaikka hiljaa istuen ilman vaivaannuttavaa oloa. Toisista taas huokuu kylmyyttä ja on paha olla. Kaikki ns. energia menee ja on aivan saamaton. Jälkeenpäin tulee hirveän väsyneeksi ja tekee mieli mennä päikkäreille "lataamaan akkuja".

Sama tunne tulee joidenkin kotona eli joko positiivinen lämmin olo tai negatiivinen kylmä olo. Tietysti on ns. neutraali-kenttiä tai tiloja, milloin ei oikein tiedä kumpaan kuuluu. 
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #17 : 23.10.2014 10:25:30 »

Viimeyö oli todella aggressiivinen ja paska leviski tuulettimeen oikein kunnolla siellä sun täällä, myös minä sain kuulla osani.
Mutta, näillä mennää nyt Lips Sealed
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: