Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro.com - Short report forecast  (Luettu 7014 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 04.01.2015 08:57:24 »

Olen järkyttynyt mitä just luin  Shocked

Pluto square ascendant - end of March 2015 until mid-November 2017

"Persons may enter your life who have very powerfull effect upon your mind and emotions, allmost if they have magical hold over you

No matter how you strive to excape their influence, you seem to be held by an invisible threat.
Such people may be holding on to you be subconsious complex, taking advantage of your weakness or fear within you and using this knowledge to coerce you..."

En osaa linkittää karttaani tähän mutta katsokoon ken halajaa tiedoilla 12.4.1976 klo 18.40 Helsinki

Jotenkin kammottava toi teksti. Ajatuksissa oli aloittaa työharjottelu/-kokeilu kevättalvella ja nyt mietityttää millainen demonilauma siellä on vastassa  Angry

En toki anna tällaisten "ennustusten" vaikuttaa toimintaani mutta en ole ikinä aiemmin lukenut yhtä ahdistavaa astrokuvausta.

Pluto ? Onko sillä näin dramaattinen vaikutus aina?

Olis pitänyt jättää lukematta koko juttu. Jäi häiritsee ja pahasti...

tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2015 12:44:43 »

Itse näkisin asian niin, että voi joko pelätä Pluton voimia tai ottaa ne haltuun. Ennakkoasenne transiitteihin vaikuttaa paljon. Sinulla on näköjään jonkun aikaa sitten loppunut Pluto neliö Pluto transiitti. Ja Pluto on jo yli asteen päässä transiittina ohi oppositiosta Marsiisi. Eli olet jo selvittänyt aikamoiset transiitit. Pluto Mars ja Venus muodostavat näköjään T-Ristin myös ja Pluto on yhtymässä Askendenttiisi 12. huoneen kautta. Eli samoja aiheita on jo nyt pyörinyt varmasti jo pidemmän aikaa. Ja veikkaan, että kohta alkaa helpottamaan. Tuonhan neliö Askendenttiin transiitin voi ajatella niinkin, että muut näkevät sinut voimallisena ihmisenä. Jos vain pidät pintasi tilanteen niin vaatiessa jne.

Edit: Kannattaa myös huomioida, että Uranus-Pluto neliö taivaalla on hiertänyt juuri noita merkkejä ja asteita jo pari vuotta. Viimeinen seitsemästä neliöstä tulee tarkaksi tämän vuoden alkupuoliskolla. Että loppurutistus vielä, tosin tuon neliön asteet voivat aktivoitua vielä pidempäänkin transiitteina.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2015 12:49:36 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2015 16:46:33 »

Kiitos tulkinnastasi, Ritsa  Smiley

Haastavia aikoja on ollut eikä helpolta tunnu vieläkään,joten tuntuisi kohtuuttomalta saada uusien ihmisten taholta lisää paskaa niskaan.
En kuitenkaan lannistu vaikka niin kävisikin

Eukäteen on turha stressata vaikka kieltämättä maalasin jo aikamoisen kauhukuvan.
Toisaalta olen jo läpikäynyt niin rankkoja tapahtumia että on ihme että olen näinkin hyvässä kunnossa.
Pyysin psykiatrilta lähetettä mielialahäiriöpoliklinikalle (ent.mielenterveystoimisto) mutta en hänen mielestään hyödy siitä hoidosta (tapaaminen psyk.hoitajan kanssa n kolmen vk välein) joten lähete jäi saamatta.
Myöskään B-lausuntoa KELA:lle ei tippunut koska olen muka työkykyinen. Hah!
Kaukana siitä  crazy2

tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2015 17:16:52 »

No minä olin tosi huolissani kun neptunus opponoi venusta ja sahasi edestakaisin tuossa joku aika sitten. Loppui onneksi aikanaan Cheesy Mutta se vaan veti elämääni ihmisiä ja ihan itse sain päättää miten suhtauduin niihin tilanteisiin. En esim. lähtenyt mukaan rakkaussuhteisiin, jotka minusta näyttivät jo etukäteen tuhoon tuomituilta ja en siten joutunut elämään niin paljon ristiriitatilanteita lävitse.  

Eli jos sulla on jo sen transiitin opetuksen hallussa niin niistä selviää helpommalla ja koulu on käyty. Jos ei oo hallinnassa niin sitten noi vaikeimmat pistää takasin koulun penkille ja laiskan läksyä lukemaan  tickedoff Mut eipä sitä kannata pelätä sitäkään!  Kiss
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 05.01.2015 00:52:31 »

Pluton kohdalla tavallisesti ei ole kyse mistään toisista demonisista ihmisistä, vaikka niin olisikin helppoa ja vaivatonta ajatella, vaan kyse on omista sisäisistä demoneista, napeista joita toiset onnistuvat painelemaan ja aiheuttavat reaktioita.

Usein kyse on tukahdutetuista tunteista tai muistoista, jotka voivat nousta pintaan tässä ja nyt todellisuudessa, mutta täysin irrationaalisesti. Pluton kohdalla kysymys on psykologisista asioista, joten onkin hyvä tiedostaa näiden transiittien mahdolliset vaikutukset, jotteivät ne tule yllätyksinä tai ota ylivaltaa elämässä... On myös mahdollista tuntea ja kokea erilaisia fobioita ja pelkoja ikäänkuin ilman syytä, mutta syyt löytyvät aiemmista kokemuksista ja opituista käyttäysymismalleista jotka ovat painuneet alitajuntaan ja joita ei tiedosteta, mutta jotka putkahtelevat sitten esiin...

Koska Pluto hallitsee 8. Huonetta, voivat sukulaiset olla rasittavia ihmisiä tai joista paljastuu asioita.. jokin kauan salattu salaisuus voi paljastua..
tallennettu

Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 18.01.2015 11:31:28 »

Pluto tuo kyllä aina jotain dramatiikkaa elämään.  Jos aspekti on kova voi tuntua ihan todella vaikealta ajalta, kolmio voi olla vähän erilainen. Kun minulla ei ole ollut nyt about 7 vuoteen mitään transiittia plutolta henk.koht planeetoille/kulmille niin on ollut todella paljon aikaa itselleen, mietiskelyyn on ollut rauhaa. Tosiaan alussa yksinäisyys tuntui rankalta....  Minulla on lähiaikoina pluto sekstiili IC, ja muutaman vuoden päästä kolmio AC.  Tämäkin ihmetyttää, en saa ainakaan noista astro.comin teksteistä oikein otetta. Mut joo, kauan ilman pluton vaikutusta eläneenä ei oikein tiedä  Huh

Sehän on se kohtalo, minkälaisten tähtien alla on syntynyt että mihin pluton rieputukseen elämässään joutuu. Pluto oman kokemuksen perusteella ehdottomasti vaikuttavin "planeetta" näin astrologian kannalta.

Pluto tuo jotain,esim niitä ihmisiä joita et voi paeta  (voi ilmentyä monella tapaa) ja tarvitsemme tämän jakson/läksyn. Minäkin ajattelen pluto kolmio venuksen aiheuttamista ihmissuhteista, jotka silloin eivät tuntuneet demonisilta/pelottavilta , että hienoa kun selvisin hengissä!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: