Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Usko näkijöihin katoamassa  (Luettu 11662 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ihmetys
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 13.01.2015 23:43:34 »

Oletko kokeillut koskaan kortteja? Voisikohan niistä löytyä viitoitusta tiellesi jos näkijät on tällä erää nähty?

Ei ehkä niinkään neuvo vaan oma kokemukseni: olen jäänyt hiljattain koukkuun Doreen Virtuen oraakkelikortteihin netissä. Olin aluksi aika skeptinen mutta yritän uskoa, että kortit antavat vastauksen - ja joka kerta korteista on tullut helpottava, hämmästyttävän sopiva, mieltä tyynnyttävä ja tyydyttävä vastaus joka sisimmässä tuntuu oikealta. Minulla toimivat hyvin juuri silloin kun joku asia vaivaa mieltä, mistä voisi ehkä myös puhua ystävien kanssa. Korteilta olen yleensä kysynyt miten ko asiaan pitäisi suhtautua, ja olen onnistunut vastauksen avulla pääsemään asian yli nopeasti.

Ilmaiset ovat jos nostaa yhden mutta englanninkieltä pitää osata:
http://www.angeltherapy.com/oracle-cards
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 14.01.2015 13:22:23 »

Kiitos ihmetys linkistä, ihania ajatuksia nousi ainakin mulle tossa mitä testasin.  smitten

Kaipa se on niin, että on löydettävä se oma tapansa olla yhteydessä näihin elämänneuvoihin tai mitä ne sitten ovatkaan. Niinkin voi käydä, että jossain vaiheessa näkijöistä on paljon apua, ja sitten taas jossain vaiheessa ei enää. Komppailen ihmetystä, jos näkijät eivät toimi itselle, niin ehkäpä korttien tai muiden avulla voisi vahvistaa omaa näkökykyään. Ja voihan sitä tietenkin näkijöiden kanssa jutella ihan vain avautuakseen, miksei, sehän kuuluu siihen pakettiin tärkeänä osana. Sitten vaan kaupan päälle tulee toteutumattomia ennustuksia..  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: