Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelottavaa yhteensopivuuttako?  (Luettu 4312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dum
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.03.2015 16:24:18 »

Olen elänyt vapaata sinkkuelämää muutamia vuosia, enkä ole kokenut syvällistä yhteyttä sinä aikana, joten olen luovuttanut miesten suhteen täysin, enkä ollut kiinnostunut heistä Sen enempää. Yleensä miehet ovat takertuneet minuun enemmän, vaikka minusta on tuntunut, että he imevät vain positiivista energiaa , enkä ole kokenut vapauttavaa yhteensopivuutta ja vuorovaikutteisuutta. Sinkkuilun aikana olen oppinut kuitenkin paljon miehistä ja olemaan onnellinen ja kehittyvä yksin. Miehet ovat alkaneet tuntua mitäänsanomattomilta haasteettomuuden vuoksi.
Tämän vuoden alussa lähdin yksinäni maapallon toiselle puolelle ja eteeni heitettiin/pamahti tyyppi, joka vihdoin tuntui sopivasti erilaiselta, mutta telepaattinen yhteys ja vetovoima on jäätävää. Samaan aikaan sain myös tietää hänen asuneen samassa kaupungissa kuin minä jo vuosien ajan enkä ollut koskaan aiemmin häntä nähnyt. Kummallista.
Ohessa planeettojen merkkejä, olisiko tällä yhteensopivuudella mahdollista olla osa toistemme elämää vuosia, opettaa ymmärtämistä yms.

Tuntuisi siltä, että jopa ystävyyssuhde olisi molemminpuolin hyvin antoisa ja seksikin toimii erittäin intensiivisesti.

Minä

Nousu-vaaka
Aurinko-rapu
Kuu-skorpioni
Merkurius-leijona
Venus-neitsyt
Mars-neitsyt

Hän

Nousu-härkä
Aurinko-kauris
Kuu-rapu
Merkurius-jousimies
Venus-kalat
Mars-kalat
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 20.03.2015 21:08:51 »

No tuossahan on teillä hyvinkin perinteikkäät kuviot kartalla.  Smiley Tuo telepaattinen yhteys välillänne selittynee vesimerkeissä olevilla kuilla, rapu ja skorppiooni. Hyvin yhteensopivat sanoisin.  Smiley Nousumerkkinne ovat molemmat kauneuden tajuisen venuksen hallitsemia, eli siinäkin suhteessa teillä lienee yhteistä (mahdollisesti kiinnostusta taiteeseen, estetiikkaan ja erilaisiin nautintoihin). Molemmilla on merkurius ulospäin suuntautuvassa tulimerkissä niin luulisi, että keskustelua syntyy myös. Eloisa leijona on jousimiehelle yleensä mieluisa kumppani, hauska ja hömpsähtävä.. Jollain tapaa lapsenomaisia molemmat. Ja sitten, kivasti kipinää lyö myös teidän venukset ja marsit vastakkaisissa merkeissä. Mies on syvästi tunteva ja virtauksien mukaan elävä pehmeä ja kiehtova vastapainoksi tuolle sinun fysikaaliselle ja analyyttiselle neitsyellesi. Siinä missä neitsyt analysoi, kalat tuntee. Parhaimmillaan tuo mies voi opettaa sinulle vaistomaista ja sanatonta tulkintaa, kun neitsyt pyrkii käsittämään asiat ensiksi pääkopassaan ja sitten toimimaan sen mukaisesti.

Lisäksi koska kuu-merkkisi on skorppiooni ja mieshellä mars ja venus kalat, on mahdollista että nuo mars ja venus kolmioivat sinun kuutasi lisäten tunneviehtymystä entisestään. Olet kiinnostunut miehestä syvästi tunteella, kuin myös romanttisest sekä seksuaalisesti.

Aurinkonnekin ovat vastamerkeissään sekä hänen aurinkonsa ja sinun kuunsa tulevat mukavasti toimeen keskenään. Molemmat ovat erilaisia mutta tarpeeksi samankaltaisia. Hänen kuunsa ja sinun aurinkonsa ovat molemmat ravussa, joten hänen on luonnostaan helppo olla seurassasi. Smiley
tallennettu
dum
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 27.03.2015 01:08:52 »

Tässä vielä synastriakarttaa, saako siitä mitään selkoa, sillä en osaa tulkita synastriakarttaa... Hän on ulkona ja mä sisäpuolella  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: