Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Julkkikset numerologisesti  (Luettu 4680 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« : 08.05.2015 14:51:26 »

Hei!
Jos voi keskustella julkkisten tähtikartoista niin voi myös keskustella numerologisista kartoista.
Pakkohan se oli Jarkko Aholaa lähteä numerologisesti tutkimaan ja tällaiset luvut sain.Wikipediasta löytyi Jarkon koko nimi sekä syntymäpäivä. Noilla tiedoilla lähdin sitten numeroita laskemaan ja tällaisen lopputuloksen sain.Huom!Tulkintakin on tehty omalla intuitiolla!Ei siis ole haudan vakavaa.Joku joka ihan työkseen näitä numerologisia juttuja tekee saa kommentoida tai paikata mun tekemiä virheitä.

Jarkko Kalevi Ahola synt. 24.8.1977
Minuus:1
Pyrkimys:3
Vaikutelma:7
Elämänopetus(karmanluku): 11 (noloa en nyt muista pitikö tämä luku supistaa,joten jos piti numeroksi tulisi 2)

Olen saanut Jarkko Aholasta aina hyvin kohteliaan ja fiksun kuvan. Numero kolmehan pyrkimyksen lukuna liitetään juuri positiivisuuteen ja iloon.Olen kerran jutellut Jarkon kanssa keikan jälkeen Tampereella ja tuo kohteliaisuus tuli pintaan silloinkin. Numero 1 tuo miehestä esiin sen itsenäisen oman tien kulkijan ja rohkean kokeilijan. Sehän on nähty tuossa Tähdet Tähdet- ohjelmassa,että mies uskaltaa heittäytyä!Muistan jostain haastattelusta lukeneeni,että Jarkko on itse sanonut olevansa sosiaalisissa tilanteissa ujo,joten ehkä luvun 7 energiat näkyvät sitten tässä hitautena ja etäisyytenä. Karmalukua 11 onkin sitten minun näin maallikkona vaikea arvioida.Sehän on selvää,että Jarkko on erittäin lahjakas ja numeroa 11 sanotaan mestariluvuksi,joten olisiko se niin,että mestarilla joka on lahjakas on myös kyky lähteä tekemään uusia asioita ja menestyä niissä.Miten te muut tätä tulkitsette?!




tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: