Tervehdys kaikille. Olen käynyt täällä jonkin verran lueskelemassa juttuja, mutta kirjoitan nyt ihan ensimmäistä kertaa. Kokeilen, jos löytäisin vastausta minua vaivanneeseen ongelmaan.
Uskon näkeväni enneunia. Kaikki unet eivät tietenkään niitä ole, mutta jotenkin vaan sisälläni tiedän sen, milloin on kyse sellaisesta unesta, jolla on jokin tärkeä sanoma. Ongelma on se, että olen yrittänyt niitä kovasti tulkita, mutta pieleen menee. En siis luota mihinkään kirjojen tulkintoihin, jossa jokin eläin tai esine tarkottaisi jotain tiettyä asiaa, vaan uskon siihen, että se uni pitää tulkita kokonaisuutena. Koen, että ne näkemäni enneunet ovat tavallaan vertauskuvia, tai joskus ihan suoraankin kertovat tulevista tapahtumista. Sen olen jo oppinut, että unessa näkemäni asiat tapahtuvat noin puolen vuoden-vuoden päästä. Monesti vasta sitten ymmärränkin sen unen merkityksen, kun asia on tapahtunut. Esim. ennen Konginkankaan linja-auto-onnettomuutta, olin nähnyt jo lähes vuoden ajan ahdistavia unia, jotka liittyivät linja-autoon. Siihen liittyi myös uni, jossa olin jossain tivolissa yöllä, ja karusellin eläinten/vaunujen kyytiin oli sytytettynä kynttilöitä. Kun kierros täyttyi, niin jokainen kynttilä yksitellen sammui.
Nyt olen jo pitemmän aikaa vuoden-kaksi nähnyt unia tähdenlennoista, meteoriiteista ym. lentävistä taivaankappaleista. Unet ovat minulle kertoneet, että tulee aika, jolloin näitä lentäviä taivaankappaleita alkaa näkyä paljon, ja se on merkkinä siitä, että jotain suurta tapahtuu. No nyt on sitten ollut paljon otsikoita näistä taivaalla nähdyistä jutuista, ja mä epätoivoisena mietin, että mihin mun/meidän nyt sitten pitäisi valmistautua.
Eli, mun kysymys on se, että onko noiden enneunien tarkoitus se, että ne pitäisi osata jotenkin tulkita, jotta voisi ennakoida tulevia tapahtumia/onnettomuuksia, ja ehkä jopa estää ne? Vai onko niiden tarkoitus vaan pitää "hereillä", ja antaa ennakkotietoa tulevasta ajasta?
Kiitos, jos jaksatte valaista asiaa
Edit: Olen pahoillani, jos nimimerkkini on jotenkin sopimaton tai ollut jo käytössä. Kävin äsken googlettamassa, että tuollainen herra on ihan oikeasti ollut olemassa. En sitä tiennyt, vaan ihan summamutikassa tuon nimimerkin sutaisin. Sen voinee vaihtaa tarvittaessa?