Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kotka unessa  (Luettu 6070 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sapis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.12.2015 22:01:50 »

Hei!

Mitähän mahtaa tarkoittaa, kun pari viikkoa sitten näin unta, että olin mieheni kanssa vierailulla Ruotsin kuninkaallisten luona. Olimme aterioimassa isossa ruokasalissa ja siellä oli taipuisa, koko seinän kokoinen näyttö, jossa näytettiin live- kuvaa vuoristosta tai jostain soramontusta. Ensin montussa/ vuoristossa oli musta lepakko, jota säikähdin/ kavahdin ja lopuksi lepakko vaihtui valkopääkotkaan, jonka suusta roikkui kuollut kettu. Kotka roikotti kettua hännästä. Muuta en unesta muista.
tallennettu
Routis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.2016 12:11:59 »

Kotka-kettu voisi viitata viekkaaseen ihmiseen lähipiirissä, joka ei kuitenkaan pääse vahingoittamaan sinua.
Lepakosta kotkaksi muuttuminen voisi olla henkistä edistymistä, asioiden käsittelyn avulla pääset henkisellä tielläsi eteenpäin.
Eli piilotettuja tunteita, asioita joita et ole halunnut käsitellä ja nyt ne tulevat tietoisuuteen ja ensin säikähdät niitä.
Kuninkaalliset voisi viitata äiti-isä-suhteisiin, voisiko niissä olla jotain käsiteltävää?

tallennettu
sapis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2016 07:40:37 »

Hei! Mielenkiintoinen ja hyvä tulkinta, Routis. On paljon, varsinkin isä- suhteessa, jota voisi käsitellä, mutta omalla tavallaan tunnen olevani sinut asian kanssa. Olen hyväksynyt asian sellaisenaan, enkä koe sen olevan pinnalla nyt, vaikka melkoinen möykky se onkin! Ehkä isän ja äidin kaltaisten henkilöiden suhteen elämässäni on enemmänkin sitä työstettävää.  Smiley
Viekkaita ihmisiä voi olla myöskin, mutta he eivät tosiaan pääse toimimaan minun suhteeni Smiley
Kiitos tästä näkökulmasta
tallennettu
Routis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2016 11:29:51 »

Nää on kyllä mielenkiintoisia juttuja! Unet on kiehtova aihepiiri.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: