En keksinyt kunnollista, kuvaavaa nimeä otsikkoon, mutta, mieleeni on jäänyt viikko kaks takaperin näkemäni uni. Jossa on vanha talo, ilmeisesti asuttu kuitenkin, talossa on "perikammari" jossa on ovi ja ovessa ikkuna. Muistan nähneeni saman unen nuorempana, mutta uni päättyi silloin siihen etten uskaltanut edetä. Tällä kertaa avasin tuon oven pelosta huolimatta. Melkein samontein oven taakse aineellistui kouluikäisen lapsen henki. Tuo henki olikin ilkikurinen, vaikkei varsinaisesti mitään tehnyt, niin en silti päässyt siitä eroon. Koitin käskeä poistumaan jne, mutta henki vain naureskeli minulle. Koko ajan oli pelko läsnä. Sitä en muista miten uni päättyi, mutta päälimäseksi jäi mieleen pelko, vaikka unessa ei varsinaisesti ollut pelättävää ja tuo henki joka ei piitannut mun poistumiskäskyistä
.
Mitähän mulle koitetaan viestittää?
Et kai vaan miellytä muita olemalla arka ja tottelevainen? Uni antaa sinulle uusia puitteita. Uskallatko ottaa sen vastaan. Turvan ja vahvan minän !?!
Tulkaa lasten kaltaisiksi... sanoi eräs kirkon kantahenkilö. Tässä tarjotaan sinulle mahdollisuutta tarvitsemaasi muutokseen, eli erilainen pohja uuteen elämänvaiheeseen. Ota lapsi vastaan ja ala elää uutta jaksoa.
Hyvää jatkoa elämääsi!
ja enkeleitä mukaasi!
Kyllä, olen liian kiltti, en osaa sanoa ei, enkä pahemmin itseäni puolustaa. Lapsiani kylläkin kuin mikäkin leijonaemo, oikeastaan ketä tahansa minulle tärkeää, mutten itseäni. =D
Muutosta kaipaan kyllä, ennen olin niin luottavainen tulevaan, nykyään melkeinpä toivoton jo.
Kiitos tästä, kiitos enkeleistä