Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko Vesimies, nouseva vesimies, merkurius vesimiehessä  (Luettu 8502 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jiallana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 13.01.2015 10:12:49 »

Tilasin pojalleni Valon lapsi- tulkinnan. Hänellä on hyvin vahva vesimies-lataus kartassaan ja jostain artikkelista silmiini pomppasi sellainen kommentti, että nousevan vesimiehen elo tulee olemaan haastavaa kuin mikä...tällaista ei kuitenkaan sanottu Valon lapsi-tulkinnassa, ainakaan ihan suoraan noin. Hänen kartallaan on myös Pluto sekstiili Aurinko ja tässä kohdin kuitenkin mainitaan, että "lapsi osaa käsitellä taikurin ottein elämää, eikä hänellä tule olemaan mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia elämässään". Tuo puolestaan on mielestäni varsin paljon sanottu..
Kiinnostaisikin näkemykset nousevasta vesimiehestä?
Entä tuosta Pluto sekstiili Aurinko?  Huh
tallennettu

Elämä on.
s22
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 26.02.2016 00:43:24 »

Mitä itse kohdannut nousu vesimiehiä, niin monet varsin pirteitä tapauksia ulkoapäin ja varsin vegaani/pelastakaa eläimet ja luonto ihmisiä.
tallennettu
jiallana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 29.02.2016 15:44:31 »

Kiitos vastauksesta  Smiley Kyllähän nuo kaikki heppuliin sopivat - kovin on eläinrakas, aika selkeä arvomaailma ikäisekseen ja pirteyttäkin piisaa.
tallennettu

Elämä on.
Aquarius
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 29.02.2016 22:05:14 »

Eläinrakas- joo, vegaani - en lähellekään  Cheesy

En mä välttämättä ole kovin pirteä, mutta hyvin analyyttinen Smiley Koen, että olen syntynyt varsin onnellisten tähtien alla. Totta kai ole rämpinyt syvissä vesissä ja vaikeitakin hetkiä on ollut. Koen, että olen kuitenkin päässyt paljon helpommalla kuin moni muu.
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
jiallana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 01.03.2016 22:46:43 »

Smiley Hmm, toi kokemus "onnellisten tähtien alla syntymisestä" on mielenkiintoinen ja mistäköhän siinä loppuviimeksi on kyse - toteutuneesta elämästä vaiko asenteesta tms? Nimittäin olen itsekin vahvasti kokenut, että olen syntynyt onnellisten tähtien alla, vaikkakin elämäni on ollut mm. lapsuudessa ainakin noin äkkiseltään referoiden suorastaan kauhea monien mielestä. Ja tavallaan omastakin mielestäni kyllä. Mutta sitten kuitenkin sellainen perimmäinen tarkoituksenmukaisuus on löytynyt kaikkeen ja kokemuksista on ollut lopunperin kiitollinen, niistä kokee oppineensa paljon ja asiat lopulta on aina järjestyneet. Tuollaisissa merkityksellisyyden löytämisen kohdissa olen useasti elämässäni kokenut äärimmäistä kiitollisuutta ja vahvan kokemuksen, että olen "syntynyt onnellisten tähtien alla".  angel
tallennettu

Elämä on.
NikiT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 02.03.2016 22:31:59 »

Olen vesimies - en osaa muuta sanoa, kun en ymmärrä astrologiasta yhtikäs mitään, mutta erittäin eläinrakas, taiteellinen ja oman tien kulkija olen aina ollut. Sekä yksinviihtyvä, luontoihminen ja tehnyt lapsesta asti mitä olen halunnut. Jos en ole jotain osannut, olen sen opetellut. Poikatyttö - farkkuihin ja villapuseroon pukeutuja, harrastan taidetta, klassista musiikkia, "erilaista" kirjallisuutta, kahvakuulailua, omankehon treenejä, kelkkakilpailuja, valokuvausta.... Miehisessä ammatissa olen ollut koko ikäni, yrittäjänä - työvuosia ens vuonna pyöreät 40. Terve olen ollut - siihen olen itsekin aktiivisesti vaikuttanut omilla valinnoillani.

Koen myös vahvasti, että olen onnellisten tähtien alla syntynyt. Mielestäni minulla on ollut tosi onnellinen ja helppo elämä. Olen sunnuntaiaamuna syntynyt - mun äiti sanoi, että sunnuntailapset pääsee elämässä helpommalla.
Mun mies on meinannut kuolla syöpään - antoivat sille HYKSissä aikoinaan kolme viikkoa elinaikaa - sellainen ärhäkkä leukemia, ettei mitään mahdollisuutta kuulemma parantua. Meillä lapset oli ihan pieniä, ja samalla tein yrittäjänä tosi pitkiä työvuoroja. Koskaan en edes ajatellut, että mun mies voisi kuolla - no ei se kuollutkaan. Ja nyt tuossa 25 vuoden jälkeen elää terveenä ilman ensimmäistäkään lääkettä.
Ei se mun elämä varmaan ole ehkä niin helppoa ollut, mutta silti minusta vaan tuntuu, että olen ollut tosi onnekas. Kiitollinen olen, ja muistan myös kiittää: hyvistä asioista - ja niistä vastoinkäymisistä myös. Nekin on tarkoitettu minun parhaakseni. Oppimaanhan tänne on tultu - joku oppii lukemalla, joku toisten tekemistä virheistä ja joku vasta kusemalla itse siihen paimenlankaan... Wink
tallennettu
jiallana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 03.03.2016 11:28:13 »

Grin Itse olen kokeillut (ja tulen kaiketi kokeilemaan) noita kaikkia oppimisen tapoja. Tuli näistä onnellisista tähdistä mieleen myös "epäonnen tähdet". Nimittäin kun itse on kokenut, että aina lopulta asiat kääntyy hyväksi, olen oppinut niin luottamaan siihen, etten oikeastaan edes kovin helposti elossani hätäänny vaikeiden asioiden keskellä. Vaan..
Sitten on ihmisiä, joiden läheisyys tekee levottomaksi. Jotka tuntuvat kuin olevan jollain toisella taajuudella, sellaisella "epäonnen taajuudella". Joiden läheisyydessä tavarat menevät rikki ja tapahtuu muita epäonnisia asioita. Pelkkä ajatus siitä, että esim. oma lapsi on hetken heidän vastuullaan, tekee olon levottomaksi. Yksi tällainen henkilö on oma isäni (kauhea sanoa). Hän on kyllä menestynyt työelämässään oikeinkin hyvin. Mutta veljeni kuoli hänen käsivarsilleen, samoin hänen oma veljensä. Ja jotenkin aina kun hänen kanssaan johonkin ryhtyy, niin olen hieman levoton (esim. ottamaan neuvoa vastaan). Jotenkin vaan tuntuu kummasti siltä, että aistin hänestä jonkin "epäonnen tähden" tai minkälie... Sama joidenkin muidenkin ihmisten kohdalla. Harvojen, mutta joitain sellaisia ihmisiä on.
Olen itsekin varsinainen omantien kulkija ja nuo vesimies-ominaisuudet tuntuu itseenkin monelta osin sopivan. Olen syntynyt vesimiehen ja kalojen rajalla, 20.2. Lisäksi venus vesimiehessä 11. huoneessa, ehkä sekin siellä sitten näkyilee sellaisena hiukan "epäperinteisenä naiseutena". 
Kiva olisi kuulla mielipiteitä noista "epäonnen tähdistäkin", vai miksi voisi sanoa. Mitäköhän se on oikein, jollakulla vastaavia kokemuksia?
tallennettu

Elämä on.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: