Itselläni Neptunus on syntymäkartalla IC:llä piilossa. Se on siis niin alitajunnan asia, että koko planeetta tuntuu jääneen minulle vieraaksi. Ei se kyllä ole pahemmin transiitteja tehnytkään viime vuosina. Tällä hetkellä tekee kvinkunssia Venukselle ja Saturnukselle muodostaen väliaikaisen "jumalan sormen". Alitajuntaan menee taas, ei osaa sanoa mitään...
Nousuneitsyenä nämä kalajutut ovat niin vieraita, vaikka ihan tietoisesti yrittää perehtyä...
Jupiter on syntymäkartallani kohtalaisen aspektoitunut, mutta siitäkään en oikein saa otetta. (Varmaan johtuu siitä, että se majailee kalojen valtakunnassa ja tekee neliötä Nepparille ja IC:lle, piilossa pysyy...
)
Kun oikein tutkimalla tutkin, huomasin, että kyllä vain, viime vuonna, kun pääsin "suhteilla" töihin, löytyi transiiteista
ja
toisessa huoneessa. Ainut vaan, että
neliöi samalla tuota samaista
-yhtymää, ja aika takkuamista tämä vuosi on ollutkin.
Tuntuukin, että vaikka Jupiter myönteisiä transiitteja tekisikin, jää se aina Chironin, Saturnuksen tai Pluton jalkoihin. Parhaillaan minulla on kuulemma
ja
päällä. En ole huomannut mitään vaikutusta...
Sekin varmaan vaikuttaa transiittien kokemiseen, millä tavoin planeetat ovat aspektoituneet syntymäkartalla. Itselläni mm.
-transiitti aiheutti kyllä hillittömän muutoksen, mutta ihan myönteisessä mielessä. (Vannoutunut vanhapiika löysi kesyttäjänsä.) Kenties kun
tekee syntymäkartalla ensimmäisessä huoneessa yhtymää auringolle, on nuo Pluton perusmuutosvoimat niin veressä, että muutos oli vain tervetullut.
Kun taas syntymäkartallani Pluto neliöi Kuuta, en voi muutaman vuoden kuluttua koittavasta
transiitista odottaa mitään miellyttävää kohtaamista.
Vaikka toivoa sopii, että olen väärässä.