Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heiluriongelma  (Luettu 14034 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
vedenneito
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 04.05.2006 20:21:05 »

Olen samaa mieltä Kehon kanssa. Sitä jää koukkuun siihen heiluriin ja sitten ei tuo intuitio kehity ollenkaan. Odottaa vain vastauksia koko ajan heilurilta, vaikka oma tajunta sanoisi jo miten asia on, eikä luota itseensä, luottaa enemmän heiluriin, ei siinä mennä eteenpäin, pikemminkin taaksepäin.-
Tämän olen testannut, eräs henkilö ei uskonut mitä sanoin, vaan kysyi omalta heiluriltaan sanoinko asian oikein, että olenko oikeassa. Heiluri "sanoi" että olin oikeassa. Sitten vasta uskoi, tässä miettimisen aihetta kaikille niille jotka haluavat heiluria käyttää. smitten
tallennettu
palmist
Satunnainen astroilija
*

Vain kuolema takaa meille elämän.

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 08.10.2008 09:26:21 »

Pidän heiluria vain kommunikoinnin apuvälineenä jonkun "suuremman"  Cheesy kanssa. Olen kysynyt menneestä esim. edellisistä elämistäni ja saanut vastauksia. Olen kysynyt myös tulevasta esim. tulevasta kokeesta!  Grin :Smiley Sain selville että koe on helpompi kuin edellinen (uusinta koe) eikä siinä saa käyttää kirjaa (edellisessä sai) ja siinä on 44 kysymystä.  Cool
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 08.10.2008 12:10:23 »

Moi,

tosi tyhmä kysymys mut
mä en oikein ymmärrä miten luette vastaukset...eli sivuttain tarkoittaa ei ja heiluessaan suoraan niin kyllä?
vai miten se menee  Embarrassed

tallennettu
palmist
Satunnainen astroilija
*

Vain kuolema takaa meille elämän.

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 17.10.2008 11:09:49 »

Moi,

tosi tyhmä kysymys mut
mä en oikein ymmärrä miten luette vastaukset...eli sivuttain tarkoittaa ei ja heiluessaan suoraan niin kyllä?

No mä ajattelen ensin jotain kysymystä ja heiluri liikkuu sen mukaan mikä vastaus on...  Cheesy Itselläni heiluri pyörii vastapäivään jos vastaus on "ei/negatiivinen" ja jos taas se on "kyllä/positiivinen" heiluri heiluu kohtisuoraan itestäni. Liikerata ei ole kaikilla sama. Voit kokeilla miten oma heilurisi reagoi eri vastauksiin kysymällä helppoja vastauksia joihin tiedät selvän "kyllä/ei" vastauksen. Esim. "onko nimeni...(koko nimi)...?" ja jos sanoit oikean nimesi niin tietty heiluri vastaa "kyllä". Ja toinen hyvä on, voit kysyä ikääsi esim. "olenko minä 70 vuotias?" vaikka oikeasti olisitkin 17 niin heilurin pitäisi vastata "ei"  coolsmiley . Näitä helppoja kysymyksiä kannattaa toistaa että saat varmasti selvyyden mikä on "ei" ja mikä "kyllä". Toivottavasti oli jotain apua!  laugh (näin mä ainakin sain selville...  Huh Tongue)
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #19 : 13.03.2017 18:06:38 »

Moi,

tosi tyhmä kysymys mut

Jokaisella heilurin käyttäjällä on omat kyllä,ei ja ehkä vastaukset!Se kuinka heiluri nämä vastaukset näyttää riippuu käyttäjästä.Kysyin heilurilta kun sen käyttöön otin ,että näytä minulle kyllä, ei ja ehkä.Itselläni kyllä heiluu vaakatasossa,ei pyörii kellonsuuntaisesti ympyrää ja ehkä sahaa ylös ja alas pystysuunnassa.Jollain toisella käyttäjällä kyllä sahaa pystysuunnassa ylös ja alas,ei taas  pyörii vastapäivään ympyrää ja ehkä  pyörii myötäpäivään ympyrää esimerkiksi.Harjoitus tekee mestarin.Kannattaa varmaan myös ennen käyttöä ja käytön jälkeen puhdistaa heiluri esim.suitsukkeella tai vaikka antaa levätä yön yli suolapedillä.Näin heiluri pysyy puhtaana.

Olen huomannut,että jos olen stressaantunut tai kysyn liian henkilökohtaisia kysymyksiä heiluri ns.valehtelee tai ei suostu liikkumaan.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: