Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karma-kuriirit  (Luettu 10618 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 09.02.2019 10:47:52 »

ja aloitusviestiin vastaisin etten usko tuollaisiin karmakuriireihin, vaan mun koulukiusaajat olivat ainoastaan joitain satunnaisia ihmisiä, jotka oli valinneet olla kusipäitä. epäonninen sattuma minun kannalta, mutta viimeisin valitsemani kulma on, että onneksi se olin minä, ainakaan eivät saaneet pilattua loppuelämääni, kuten jollekin muulle olisi voinut käydä. sensijaan tekivät minusta paremman ihmisen.

Kannattaa vähän väliä muistuttaa itseään siitä, että karma voi olla myös "hyvää", eli karma-kuriiri voi olla vaikkapa postihenkilö joka tuo sinulle tiedon isohkosta perinnöstä!

Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 09.02.2019 10:49:40 »

ja aloitusviestiin vastaisin etten usko tuollaisiin karmakuriireihin, vaan mun koulukiusaajat olivat ainoastaan joitain satunnaisia ihmisiä, jotka oli valinneet olla kusipäitä. epäonninen sattuma minun kannalta, mutta viimeisin valitsemani kulma on, että onneksi se olin minä, ainakaan eivät saaneet pilattua loppuelämääni, kuten jollekin muulle olisi voinut käydä. sensijaan tekivät minusta paremman ihmisen.

Kannattaa vähän väliä muistuttaa itseään siitä, että karma voi olla myös "hyvää", eli karma-kuriiri voi olla vaikkapa postihenkilö joka tuo sinulle tiedon isohkosta perinnöstä!

Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 09.02.2019 11:50:24 »

Minä en oikeastaan usko karmaan, vaan pidän sitä Newtonin 3. lain eli voiman ja vastavoiman lain erittäin spesiaalina ilmentymänä...

Eli minun olisi yhtä typerää sanoa että en usko gravitaatioon tai sähkö-magnetismiin!

Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: