Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua!!! leijonan kanssa trouble....  (Luettu 10934 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #15 : 28.06.2006 08:20:10 »

Leijona miehenä voin sanoa että jos loukataan syvältä - mitä leijonalle hylätyksi tuleminen on, niin hankalaa voi olla. Me leijona-miehet osataan kyllä olla maailman kylmimpiä jos niikseen tulee. Liittynee "huonoon" itsetuntoon.  crazy2

Ainoastaa aidosti katumalla, osoittamalla se ja painumalla maanrakoon leijonamies voi tuntea itsensä välttämättömäksi ja saapua sinut "pelastamaan", näin jälleen se pakollinen leijonan tarve olla se AINOA ihminen rakkauden rintamalla on toteutunut crazy2 Cheesy

Itseäni miettien minulla tosiaan on tarve "pelastaa" ja lohduttaa ihmisiä että voin tuntea itseni tärkeäksi, Rakastetuksi. Osaappa tuota nyt sanoa mitä tässä ollaan kun ei itekkään kokoaikaa pysy kartalla mutta jos osaat kantaa leijonamiehen kruunua lähes palvomalla, häntä kuitenkin yliampumatta ja täydestä sydämestä, vilpittömästi, niin peli ei ole menetetty Smiley

Pätee myöskin leijonanaiseen.

Leijona rohkenee rakastaa täydestä sydämestä.
Mutta tullessaan turhanpäiten torjutuksi, kyyti kylmenee.

Moneen kertaan lämmitetty soppa happanee, vaikka kuinka laittais maustetta sekaan.
Katumusharjoitukset on jokaisen meistä joskus tehtävä erinäisissä suhteissa, mutta parempi ois suolata se soppa muulla kuin kyynelillä, sekä jättää vanhojen luiden kaluaminen koirille.

tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #16 : 28.06.2006 09:36:08 »

No aaaapuva. kun mulla ollut sutinaa leijonamiehen kanssa jo 7 vuotta. ollaan vihattu ja rakastettu muttei koskaan olla oltu yhdessä (seurusteltu) mutta fyysinen vetovoima on aina pysynyt ja pilannut pidemmät parisuhteet. nyt leijona tahtoo kokeilla aikuisten oikeesti kun emme pääse ikinä toisistamme eroon ellemme kuluta juttua "luonnollisesti" loppuun. Mä olen ihan pelokas, ja tietyllä jästipäisellä tavallani en halauisi ikinä lopettaa tätä intohimorakkautta. ja sehän varmaan loppuisi jos seurustelu alkaisi ja se loppuisi.. saakuran leijonat !!!!!  Embarrassed
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: