Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tapasin unessa kuolleen?  (Luettu 12398 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 27.03.2006 13:28:20 »

Eräs puolituttu kuoli hiljattain nuorena, josta järkytyin ja ihmetyin. No, kuitenkin.

Viime yönä näin monia kummallisia unia, joissa yhdessä olikin tämä hiljan kuollut henkilö. Hän oli kovin vihaisena ja manasi, "tämäkö minun sielunmessu nyt sitten on?" tai jotain. Pelästyin kovasti ja unessa kerroin tästä monelle ihmiselle järkyttyneenä.

Untahan sanotaan kuoleman naapuriksi/veljeksi, joten oliko kyseessä alitajunta vai voiko olla mahdollista että juttelin todella kuolleen kanssa? Kysynkin lähinnä sitä, mihin itse uskotte. Omia kokemuksiaan saa myös laittaa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.2006 14:09:18 »

Alitajunta se siellä juttelee sinulle. Itse näen paljon unia kuolleista. He ovat aina unissa tulleet moikkaamaan minua ja unet ovat olleet hyvin mukavia. Tosin itse uskonkin että heillä on kaikki hyvin nyt.
tallennettu
puny
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.2006 09:03:08 »

on niistä kuolleista tullu unia nähtyä, viimeisin oli itsemurhan tehnyt setäni  Cry
    sitä jaksaa kummastella miten hyvin ihmisen piirteet muistaakaan..

jo kuolleiden ihmisten näkeminen unessa ei kovin hätkäytä, mutta vielä elävien ihmisten kuoleminen unessa on minusta kamalampaa!!  buck2
parhaiten muistan unen jonka näin kun olin noin 13 vuotias ja näin unen jossa molemmat veljeni kuolivat  Cry

se oli suuri helpotus se kun aamulla sitten molemmille soitin että vieläkö ne on hengissä  Grin ja sitähän ne oli
tallennettu

-kuolema on lupaus joka meille on syntymässä annettu-
Hebila
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 29.03.2006 22:28:40 »

Minä näin lapsena usein unta, että istuin mummolan portailla ja minulle tuli juttelemaan komea mies, joka näytti hieman Fred Astairelta. Hänellä oli aina yllään ruskea tupakkatakki, jossa oli kultaisia palloja. Joskus edessä oli näyttämö jossa oli punainen esirippu ja sama mies istui tuolilla poltellen piippua. Usein mies lohdutti minua ja sanoi, että asiat selviävät jne...

Joskus vanhempana kerroin näistä unista äidilleni, joka tuumasi, että hänen veljensähän se minulle jutteli. Kyseinen veli on kuollut jo 50-luvun alussa, siis todella paljon ennen syntymääni.

Siskoni taas juttelee unissaan mummomme kanssa, joka kuoli synnyttäessään äitiämme.
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 24.06.2006 09:52:17 »

Minun uniini tulee edesmennyt äitini jonka kuolemasta on 15 vuotta silloin kun elämässäni on vaikea jakso. Äidin näkeminen unessa on rauhoittavaa ja niin sitä taas jaksaa sinnitellä arkihuolien kanssa. Äiti tulee uniini myös silloin kun lapseni syntymäpäivä lähestyy, ja aina tuoden unessa lahjoja.
Äitini ei ehtinyt nähdä lapsenlastaan eläessään.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 24.06.2006 10:13:11 »

Aina kun mulla on voimat loppu ja menee tosi huonosti, näen eräästä kuolleesta unta. Unet on yleensä rauhallisia ja mieli seuraavana päivänä rauhallisen usvainen. Antavat myös neuvoja ja "ohjeita". smitten

Jostain käsittämättömästä syystä olen nähnyt myös muutaman ihmisen kuoleman, tai he ovat unessani tulleet sanomaan hyvästit.
On käynyt myös niin, että olen viimeinen henkilö johon ottavat yhteyttä ennen menoaan..jäljelle jää vain kysymyksiä.
En tiedä mistä moinen oikeasti johtuu, vaikka yksi selvännäkijä sitä yritti selventää.. Cry idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: