Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysykää, niin vastaan  (Luettu 3289 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valaistunut.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« : 23.09.2018 16:37:07 »

Olen saavuttanut korkeimman valaistumisen. Kysykää mitä vain asiallista ja henkisyyteen/yliluonnolliseen/tms kuuluvaa. Vastaan ennemmin tai myöhemmin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #1 : 23.09.2018 17:03:21 »

Mun mielestä ihminen joka sanoo noin, niin ei ainakaan ole valaistunut.
Herättää epäilyksiä het  Cheesy
Voin tietenki olla aivan väärässä, mutta minun aatos tämä.
tallennettu
paavo väyrynen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 264


Profiili
« Vastaus #2 : 23.09.2018 18:58:38 »

Moi. Lähteeks mun entisen alan käynnistely käyntiin vai floppaanko?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #3 : 23.09.2018 23:42:21 »


Transsendenttisen Meditaation (R) puitteissa valaistumisen korkein aste lienee Ykseystietoisuus
(braahmii* cetanaa / tsheetanaa). Yksi sen keskeisistä kriteereistä on kaikkien luonnonlakien suvereeni hallinta, mikä ilmenee mm. ns. yoga-siddhien (esim. levitaatio, näkymättömyys, seinien läpi kulkeminen, menneisyyden ja tulevaisuuden tietäminen, jne, jne.) hallintana siihen tapaan kuin normaali ihminen hallitsee vaikkapa kävelyn tai puhumisen.


* Viittaa brahmaan (sanakirjamuoto: brahman; yks. nom/akk: brahma), eli Absoluuttiin, persoonattomaan korkeimpaan jumaluuteen, joka mm. brahma-suutrain mukaan on "materia-illuusion" lähde: janmaadyasya yataH. Tuo ilmenee mm. mahaa-vaakyasta eli Isosta Tokaisusta: sarvaM khalvidaM brahma - kaikki tämä (näkyväinen ja näkymätön) todellakin [on]brahmaa (brahmania). Eli brahma näennäisesti muuttuu esim. ilmaksi, maaksi, vedeksi sekä kissoiksi, koiriksi ja kiviksi, mutta pysyy kuitenkin paradoksaalisti muuttumattomana!
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 25.09.2018 23:33:41 »

Olen utelias, joten kysyn:

- osaatko kertoa vihkimyksistä jotain?

Mielellään omakohtaisia kokemuksia ja esimerkkejä, eikä esim Blavatskyn suoria lainauksia. Ihan miten ne konkretisoituu elämässä.

Kiitos.

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: