Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astraalisiivousta öiseen tapaan  (Luettu 6872 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 03.07.2006 11:07:16 »

Viime yönä näin "unta":
Palasin kotiini. Ovi oli rappukäytävään sepposen selällään ja joku nainen pesi siellä lattioita ja kantoi patjoja ulos. Olin unessa juuri ollut muuttamassa ko. asuntoon ja ihmettelin, että olipas perusteellista siivousta talonyhtiöltä...
Tämä siivoojanainen kohautti hartioitaan ja tuhahti, että hän on näissä hommissa ollut vasta vähän aikaa ja tekee mitä pyydetään...
Menin sitten sisään ja siellä oli pari muutakin naista siivoushommmissa. Katselin hämmästyneenä uutta kotiani ja niitä naisia. Ne olivat vanhempia tomeria naisia. Toinen niistä seisoi keittiössä sellainen harja kädessä ja kysyi, että mitäs laitetaan ja vakuudeksi vielä istahti sen harjan päälle ja hurahti pienen lennon siinä keittiössäni ja laskeutui maahan sellainen virne kasvoillaan. Se kertoi heidän tulleen siivoamaan nyt ja kysyi uudestaan, että mitäs nyt sitten haluasin. Eli mitä muutoksia he elämääni nyt sitten tekisivät sen siivouksen lisäksi.
Pohdin asiaa hetken. Mietin kaikkia työ ja parisuhdekiemuroitani ja etenkin tuota työtilannetta. Ajattelin, että voisin pyytää hyvää työpaikkaa mutta sitten sanoinkin:
"jospa vaan keitetään kahvit... En halua mitään, jota en koe itse saavuttaneeni...Sen voisi aina joku tonen ottaa pois." (oma huom: mistä ihmeestä ylipäätään keksi alkaa tuossa noin syvälliseksi... jos unessa kysytään, että saat mitä haluat: minä haluan KAHVIA.... 2funny)

Tämä luuta-nainen alkoi hymyillä ja alkoi keittää kahvia. Sitten hänelle tuli joku "meno" ja minä jäin itse keittämään kahvit loppuun. Huomasin sitten, että hän ei ollut muistanut laittaa lainkaan suodatin paperia keittimeen... Yritin vaivihkaa korjata tilanteen, ettei hän pahoittaisi mieltään... Ihan hyvät kahvit sitten lopulta sain... Mutta muistan ajatelleeni siinä, että ehkä oli parempi, etten pyytänyt häneltä mitään, kun kahvinkeittokaan ei oikein onnistunut... Grin

Mutta että sellaista... Muutenkin tämän jälkeen vaelsin koko yön aivan uudessa kaupungissa, asuin eri paikassa kuin nyt ja ihmettelin uutta seutuani. Isoa kaupunkia. En pitänyt mitään kiirettä vaan tietoisesti maleksin pitkin poikin ja eksyin, luin viittoja jne. Olin täysin turistina uudessa kodissani...

Ihmeellinen "uni"...

Kommentteja ja fiiliksiä otetaan vastaan!  Kiss  smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 03.07.2006 11:11:09 »

...tänään sain kutsun työhaastatteluun. JEE! Wink Smiley laugh

smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #2 : 03.07.2006 14:33:52 »

Tässä ollaan muuttohommissa itse kukin sen takia, kun se sisäinen uusi Olevaisuutemme ei enää halua siinä "vanhassa" kodissamme asua. Eli "puhdasta" tehtiin teillekin, jotta se valokeho oisi paikalla, kun uusi Jumaluutenne asukas siihen tuleepi.

Joka näemmä sinulla, ~astraali~, se uusi asukkisi aloittikin Itse "teot", koska uusi työpaikkakin oli jo tiedossa.  Wink Smiley

Eli symboliikkaa on nyt monenlaista eli voidaan tehdä tekoja ihan konkreettisestikin, kuten itsekin muutan uudempaan asuntoomme ensi viikolla tai siten sen voi tehdä sitenkin, että vaihtelee vain asunnossaan tavaroita tai vain unessaan tekisi sille uudelle sisäiselle muutokselleen teot. Mutta joka tapauksessa se tulee olemaan aina vain mukavampaa se elämäsi tästä eteenkin päin, sillä uutta on muutenkin enemmänkin vielä luvassa kuin se toisenlainen työ.  Wink smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #3 : 03.07.2006 15:32:40 »

Huvittaa vaan, kun olen täälläkin tätä hullua ja ahdistavaa elämääni päivitellyt ja kysellyt, milloin sitä helpotusta olisi sitten luvassa.
Viisaita neuvoja olen täältä saanut ja syvällä kiitollisuudella kaiken vastaan otan ja suodatan omiin tarpeisiini.

Kvartsikin on jo hankittuna ihan luonnon omasta maasta  Wink... Pyöritys on toisenlaista ja sanomat selkeitä, kun vaan tämä ihmisyys ymmärtäisi hiljentyä-puhdistautua ja avautua...  angel

Kiss
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.2006 16:30:45 »

No mutta, Astraali!

Sinähän kaipaat piristystä, kuten kahvi myös piristää, kun väsyttää tai haluaa istahtaa alas, ja vain hengähtää hetken  smitten

Kahvitauko.

Ja kaikki kääntyy aina parhahin päin, eiks jee  Cool

Itse päätin vaihtaa vanha Ladani pyörään, jota nyt talutan, niin ei satu noita kolareita niin helposti, kun jos revittelee pitkin kapungin katuja, niin että pauke käy ja lieskat iskee perässä, kuten yksi Ladan omistaja taannoin täällä meidän kulmissa suoritti, niin että pakko minunkin oli siihen havahtua ja tarkistaa oman menopelini Grin

Tuohon työhaastatteluun oiken paljon Onnea *aaltoja* ja pidetään peukkuja!!
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #5 : 04.07.2006 12:43:35 »

No mutta, Astraali!

Sinähän kaipaat piristystä, kuten kahvi myös piristää, kun väsyttää tai haluaa istahtaa alas, ja vain hengähtää hetken  smitten

Kahvitauko.

Olipa ihana uni, Astraali!  smitten  smitten

Kiitos, että jaoit sen meidän kaikkien kanssa. Itsekukin tarvitsisi "lakaisukonetta" elämäänsä. Kaikella on aikansa....

smitten Lämmöllä Evea

Kiitos Pialle ja Evealle!  smitten

Sen jälkeen, kun olen löytänyt tieni tänne palstalle, ole alkanut avautua ja kokea asioita eri tavalla... Ja koen vähän "velvollisuudeksenikin" kertoa näistä sattumuksista  Smiley
Kehitystä. Kehitystä.
Ja Pia; olethan muistanut hankkia kypärän suojaamaan päätäsi...? Wink
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #6 : 04.07.2006 13:01:13 »

Heti tuli mieleen Maija Poppanen...  2funny

annaelen

Juu-u, sellainen se "luutatäti" vähän olikin... Tosin vähän vanhempi nainen... Yhtä tarmokas ja jollain tapaa sarkastinen... Kuulostaisi ihan minun oppaaltani. Saan ainakin häneltä niin nopeita sarkastisia sutkauksia aina välillä vastaukseksi... laugh
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 05.07.2006 09:33:24 »

No mutta, Astraali!

Kahvitauko.

Olipa ihana uni, Astraali!  smitten  smitten

Kiitos, että jaoit sen meidän kaikkien kanssa. Itsekukin tarvitsisi "lakaisukonetta" elämäänsä. Kaikella on aikansa....

smitten Lämmöllä Evea

Kiitos Pialle ja Evealle!  smitten

Sen jälkeen, kun olen löytänyt tieni tänne palstalle, ole alkanut avautua ja kokea asioita eri tavalla... Ja koen vähän "velvollisuudeksenikin" kertoa näistä sattumuksista  Smiley
Kehitystä. Kehitystä.
Ja Pia; olethan muistanut hankkia kypärän suojaamaan päätäsi...? Wink

Tärkeä juttu, juu ja on kyllä kypärä päässä  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: