Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sairaudet  (Luettu 4311 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« : 19.07.2006 20:06:55 »

En löytänyt tätä aihetta ainakaan haulla, joten otin tehtäväkseni aloittaa sellaisen. Smiley

Olen koko elämäni ollut kroonisesti sairas ja olen viettänyt paljon aikaa sairaaloissa. Silti tutkiessani karttaani, en ole ikinä löytänyt mitään viitteitä siihen, että olisin vakavasti sairas/kehoni asettaisi minulle rajoitteita/kärsisin sairauksien takia.  idiot2 Mistä tällaisia merkkejä tulisi etsiä?

Miten sairaudet muutenkin näkyvät kartoilla? Tuovatko tietyt planeettojen siirtymiset sairauksia mukanaan?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 19.07.2006 20:27:26 »

Terveydentilaan liittyy yleensä huone kuusi. Eri ruumiinosiin liittyvät vaivat menevät samassa järjestyksessä päästä jalkoihin kuin tuo zodiakki eli Oinaassa pää, Kaloissa jalkaterät.

Kauriiseen (aurinkomerkkisi) liitetään yleensä juuri krooniset ongelmat, erityisesti luustoon ja niveliin kuuluvat. Saturnuksen liikehdintää varsinkin huoneissa 2 tai 6 kannattaa niin ikään seurailla. Chiron antaa varmaan myös jotain osviittaa.

Joskus taas esim. jonkin raskaasti aspektoidun tai muutoin häirityn planeetan sijainti tietyssä huoneessa voi merkitä huoneeseen liitettyjä sairauksia esim. Aurinko vitosessa, leijonan huoneessa, saattaa tarkoittaa synnynnäistä sydänvikaa. (Sydän on leijonan ruumiinosa.)

Lars Johanssonin astrologian maailma kirjasta muutama astrologisiin asemiin liittyvä vaiva
Oinas_Mars: reuma, päänsärky, verenpaine, heikko verenkierto
Härkä_Venus: nielu- ja kurkkusairaudet, astma, korvatulehdukset, hormonihäiriöt,
Kaksoset_Merkurius: keuhkosairaudet, hermostohäiriöt
Rapu_Kuu: vatsasairaudet, huonounisuus, sappikivet, stressipohjaiset sairaudet
Leijona_Aurinko: rintakivut, kuumeet, sydän - ja verenkiertosairaudet, halvaukset
Neitsyt_Merkurius: vatsan kouristukset, suolistosairaudet, mielenhäiriöt, umpisuolentulehdus
Vaaka_Venus. hormonihäiriöt, munuaiskivet, sokeritauti, gynekologiset häiriöt.
Skorpioni_Mars: virus- ja bakteeriperäiset sairaudet, eturauhas- tai munasarjavaivat
Jousimies_Jupiter: maksan vajaatoiminta, kuumeet, reumatismi, raajoihin kohdistuvat onnettomuudet, liikalihavuus
Kauris_Saturnus. depressiot, syöpä, huono verenkierto, iho- ja luustosairaudet
Vesimies_Uranus. hermostoperäiset ja stressistä johtuvat sairaudet
Kalat_Neptunus. vilustumiset, jalkojen sairaudet, reuma



« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 20:44:04 kirjoittanut enska » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 19.07.2006 20:47:18 »



Hei "Ebenia"


(http://www.teosofia.net/kuvat/astro.gif)


Foorumilla on ollut aiheesta keskustelua mm.


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=2772.msg27533#msg27533
Sairaudet ja tähtimerkit - Fibromyalgia


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.07.2006 21:20:38 »

Kauriiseen (aurinkomerkkisi) liitetään yleensä juuri krooniset ongelmat, erityisesti luustoon ja niveliin kuuluvat. Saturnuksen liikehdintää varsinkin huoneissa 2 tai 6 kannattaa niin ikään seurailla. Chiron antaa varmaan myös jotain osviittaa.

Minulla ei ole 2 eikä 6 huoneessa mitään ja vaivani liittyy munuaisiin ja minulla ei ole mikään planeetta vaa'assa. idiot2 Chiron on kaksosissa (liittynee mielestäni ymmärretyksi tulemiseen liittyviin ongelmiin, en ymmärrä miten sekään liittyisi tähän.

Dc:lle tulevan merkin pitäisi kertoa sairaudesta ja jos se osuu 6.huoneeseen, sen pitäisi olla yleensä kroonista. No minulla ei ole 6.huoneessa edelleenkään mitään ja dc:ssä komeilee skorpioni. Venuksen sanotaan myös liittyvän munuaisiin, ja minulla se on vesimiehessä (joka ei myöskään liity munuaisiin).

Ainoat mitkä saattaisivat ehkä liittyä ovat 
 saturnus  aspect_con  uranus
 saturnus  jousimies 9.huone
 uranus  jousimies 9.huone
 idiot2
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 21:26:27 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2006 13:57:03 »

Lisään vielä enskan kirjoitukseen kohdassa Oinas-Mars; tulehdus-sairaudet. Eli alttiutta saada tulehdusperäisiä sairauksia. Itse olen ollut herkästi altis niille.
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: