Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämän hallinta  (Luettu 6442 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 23.12.2006 16:34:39 »

Kuulkaas nyt.  smitten

MITEN se oikein menee, kun minulle on ennustettu muutaman kerran. Tultuani tähän kyseiseen hetkeen (joulukuun loppu 2006) aloin miettiä sitä, että kuinka paljon voin itse muuttaa kohtaloani ja kuinka paljon olisi suositeltavaa mennä suurta tietä alusta loppuun?

Kun kyse on nyt ihmissuhteista. On olemassa herra M. Hänet on selvästikin selvännäkijä P nähnyt, sillä hän sopii täysin P:n kuvailuun ja siihen tapaan, miten olemme ensin ystävystyneet ja sitten syttyi romanssi ja bla bla. Ja että tämä mies on nyt sitten se.

Selvännäkijä A näki saman ihmisen, mutta sanoi minulle että: "suhde alkamassa, seurusteluakin, mutta älä ota sitä niin tosissaan, sinun tunteitasi nyt vain availlaan ja Mr Oikea ei ole vielä edes lähipiirissä!"

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄK. Viime yönä kyseinen herra M alkoi tunnustaa tunteitaan minua kohtaan. Kamala ristiriita minulle syntyi!! Minäkin tunnen häntä kohtaan, mutta miten ihmeessä voin antaa itseni tuntea mitään jos tiedän että ei siitä kuitenkaan tule mitään sen kummempaa!!

Huh  Embarrassed  Undecided  Cry            iik!

Neuvokaa!
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 23.12.2006 16:57:44 »

Kuulkaas nyt.  smitten

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄK. Viime yönä kyseinen herra M alkoi tunnustaa tunteitaan minua kohtaan. Kamala ristiriita minulle syntyi!! Minäkin tunnen häntä kohtaan, mutta miten ihmeessä voin antaa itseni tuntea mitään jos tiedän että ei siitä kuitenkaan tule mitään sen kummempaa!!
Kuuleppa,

Tottahan toki itse vaikutat omaan elämääsi. Ainakin jos pelkäät antaa rakkautta ja rakastua, todennäköisesti suhde hyytyy. Miksi et rakastaisi ja katsoisi tuleeko siitä mitään, surraan sitten yhdessä jos rakas pikkusiskoni joutuu sydänsuruihin. Nautitaan, katsotaan kortit siihen tahtiin kun ne käännetään.
High five, smile  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Jasca
Vieras
« Vastaus #2 : 23.12.2006 19:06:16 »

MITEN se oikein menee, kun minulle on ennustettu muutaman kerran. Tultuani tähän kyseiseen hetkeen (joulukuun loppu 2006) aloin miettiä sitä, että kuinka paljon voin itse muuttaa kohtaloani ja kuinka paljon olisi suositeltavaa mennä suurta tietä alusta loppuun?
Suositeltavaa on elää kuten oma sydän sanoo ja välittää piut paut yhdenkään selvänäkijän suosituksista. He näkevät aina vain yhden mahdollisen maailman ja sinä itse valitset täysin mitä sinä haluat. Jos mies on mieleinen ja sydän sanoo kyllä, niin mene mukaan vaan. Asterix meinasi jo yhdessä ketjussa perustaa lahkon "get a life". Liity nyt mukaan ja elä vaarallisesti. Se on elämää!   Wink    coolsmiley       Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 23.12.2006 20:55:03 »

Ihana Lari ja Small  smitten

I WILL GET A LIFE!  Grin Ainakin tänään.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 24.12.2006 13:59:12 »

Siis mitä? Vasta joku juttu loppui ja taas uusi ja taas se on Se? Eikun siis ei ole.. no sanotaan että minulle sanottiin kahta juttua vuodelle 2006. Ja toista en viittinyt edes tavata - ei se olis mitään ollutkaan.

En pysy kärryillä tässä rumbassa, onnex saan siitä lepoa..  Wink Niin ja itse kai koostan tulevan kumppanin toiveista, unista, rukouksista ja ennustuksista.. tai sitten ennustajat lukivat toiveita, mene tiedä..  Kiss mutta vaikea vaan kuvitella että tulisi mitään elämää suurempaa, tosin vähempi ei kelpaa..  Cheesy matkalle.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 24.12.2006 14:01:47 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #5 : 25.12.2006 10:35:02 »

hmmm....  idiot2 HALUSIN KOMMENTTEJA SELVÄNÄÖSTÄ, EN SUHTEISTA...  knuppel2

MUTTA,
Se on GS se heittäytyminen...  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 25.12.2006 11:32:55 »

Jaa, aika suhdepainotteinen oli kysymyksesi.

Heittäytyminen - kenen kanssa? Pitäiskö ensin löytyä joku??  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #7 : 25.12.2006 14:27:45 »

Siteeraan tännekin paraikaa lukemaani Coelhon Alkemistin ajatuksia:

"Jumala sallii katsoa tulevaisuuteen silloin kun Hän itse näyttää sen. Se tapahtuu harvoin ja yhdestä ainoasta syystä: tulevaisuus on määrä muuttaa".

Mitäs siihen sanotte?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 25.12.2006 14:32:14 »

Suositeltavaa on elää kuten oma sydän sanoo ja välittää piut paut yhdenkään selvänäkijän suosituksista. He näkevät aina vain yhden mahdollisen maailman ja sinä itse valitset täysin mitä sinä haluat.
Jos mies on mieleinen ja sydän sanoo kyllä, niin mene mukaan vaan.

Aivan! Smiley
Hyväkin selvänäkijä näkee vain sen hetkiset
vaikuttavat energiat, tulevaisuuden teet sinä itse. Wink

Vaikka tunnen monia arvostettuja hyviä näkijöitä,
niin yksikään heistä ei ole ollut oikeassa tulevaisuuteni suhteen.

Jos olisin uskonut heitä, niin miehelläni ja minulla ei olisi
ollut mitään mahdollisuuksia alkuunkaan! Grin 2funny Cheesy

Joko minä ja mieheni olemme vapaita muiden
energioilta tekemään itse mitä haluamme tai siten koko aika
on sellainen, että jokainen voi tehdä itse oman tulevaisuutensa,
energiat muuttuvat sen mukaan ja kukaan ei voi ennustaa niitä enään. Smiley

Olen miettinyt, että joskus ennustuksien pyytäminen omalle
rakkauselämälleen voi tuoda siihen huonoa energiaa.

Ennemmin kannattaa suojata suhteensa kaikelta negatiiviselta
energialta, ajatuksilta, aikomuksilta ja teoilta,
niin silloin siihen ei pääse muiden ja omat
haavat, katkeruudet ja kateudet vaikuttamaan. Wink

Asterix meinasi jo yhdessä ketjussa perustaa lahkon "get a life". Liity nyt mukaan ja elä vaarallisesti. Se on elämää!   Wink    coolsmiley       Smiley

Hahahahahah...! Grin 2funny

Olen edelleen sitä mieltä,
että heittäytymisessä ei ole mitään vikaa.
Elämä on huomattavasti laadukkaampaa ja mielenkiintoisempaa. Wink

Kaikkea ei tarvitse tietää etukäteen
-sillä on useinmiten elämää latistava
ja pysäyttävä vaikutus.

Siteeraan tännekin paraikaa lukemaani Coelhon Alkemistin ajatuksia:

"Jumala sallii katsoa tulevaisuuteen silloin kun Hän itse näyttää sen. Se tapahtuu harvoin ja yhdestä ainoasta syystä: tulevaisuus on määrä muuttaa".

Mitäs siihen sanotte?

Hyvin sanottu! smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #9 : 25.12.2006 14:34:58 »

Suositeltavaa on elää kuten oma sydän sanoo ja välittää piut paut yhdenkään selvänäkijän suosituksista. He näkevät aina vain yhden mahdollisen maailman ja sinä itse valitset täysin mitä sinä haluat.
Jos mies on mieleinen ja sydän sanoo kyllä, niin mene mukaan vaan.

Aivan! Smiley
Hyväkin selvänäkijä näkee vain sen hetkiset
vaikuttavat energiat, tulevaisuuden teet sinä itse. Wink

Vaikka tunnen monia arvostettuja hyviä näkijöitä,
niin yksikään heistä ei ole ollut oikeassa tulevaisuuteni suhteen.

Jos olisin uskonut heitä, niin miehelläni ja minulla ei olisi
ollut mitään mahdollisuuksia alkuunkaan! Grin 2funny Cheesy

Joko minä ja mieheni olemme vapaita muiden
energioilta tekemään itse mitä haluamme tai siten koko aika
on sellainen, että jokainen voi tehdä itse oman tulevaisuutensa,
energiat muuttuvat sen mukaan ja kukaan ei voi ennustaa niitä enään. Smiley

voi vitsi miten rokaisevaa energiaa lähetätte... suurkiitos.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: