Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnenpiste : This degree is a bad omen..kuullostaa pahalle..  (Luettu 4291 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sad79
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 13.09.2010 17:32:33 »

This degree is a bad omen. One becomes a burden for one's family, following an accident caused by someone else's carelessness, for instance a hit-and-run drunken driver, or violent external events such as a war injury or a bomb attack. As always, the natal chart must be analysed.

..mitähän mahtanee tarkoittaa..tässäkö syy ikuiseen epäonneeni kaikessa mihin ryhdyn  Cheesy
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 13.09.2010 18:42:19 »

Varmaan helpottaisi ihmisiä jos laittasit sen onnenpisteen sijainnin tähän. En kyllä usko, että mikään yksittäinen tekijä kartalla tuomitsee tuhoon, vaikka saattaa vaikeuttaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
sad79
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 13.09.2010 19:49:18 »

Fortune 16°57' Gemini, in House X Siinäpä tuo kammotus..toisaalta kun miettii niin hyvinhän tuo käy päinsä. Kakarasta asti tarpomista eikä mudassa tarpominen ole 31:n vuoden aikana päättynyt mihinkään..tuntuu pahenevan vain  uglystupid2
tallennettu
sad79
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 13.09.2010 19:51:48 »

Toi taakka juttu kyllä taitaa osua ja upota..perhesuhteet ovat mulla iso iso iso ongelma..joka suuntaan.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 02.10.2010 21:09:16 »

Laitan tähän linkin kiintotähdistä. Katsopa jos 1 asteen orbilla osuu  aspect_con johonkin planeettaan, erityisesti persoonalliseen. Myös voit laittaa minkä tahansa  aspect_con arabialaisista pisteistä. Joku voi katsoa myös keskipisteitä. Mutta nuo fortunate ja unfortunate nyt ovat vähän turhan fatalistisia. Jos jotain osuu ns. very unfortunate degreelle, niin ei pidä lannistua.  Wink

http://www.astrologycom.com/fixedstars.html

Niin siis nuo kiintotähdet ovat ainoa missä olen kuullut ns termistä unfortunate degree. Asteroideja ja saabisia symboleita voi tietysti myös katsoa.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2010 21:12:05 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 05.10.2010 21:14:16 »

Mistähän tuo analyysi oli peräisin.. itsellä onnenpiste on täsmälleen samassa paikassa, eroa vain 7´.

Vastoinkäymisiä on tietty ollut, mutta niin on ollut myös suuria onnistumisia. Yleensä olen saanut elämässä kaiken mitä olen halunnut, joskus jopa siinä määrin, että on haluamisiensa suhteen tullut varovaiseksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: