Innostuin oikein tutkimaan noin kuukauden ja asteen tarkkuudella , pluto-kouluani jonka kävin läpi vuosina 1986-2001 kun se vuoronperään teki yhtymän rimpsuun syntymäkarttani planeettoja yms.
Paljon hyvääkin tapahtui näinä vuosina (itse asiassa silloin ei koskaan ollut tarkkaa yhtymää )ja saavutin asioita, mutta tässä näitä hieman dramaattisempia juttuja
Voiko tämä kaikki olla sattumaa?!?!
skorpioni / 8.huone:Vesta 6°: 11/85-10/86, ylä-asteen loppu, elämäni huonoin kuvisnumero (
joten en edes hakenut taidelukioon mikä oli ollut suuri haaveeni. Sain osakseni koulukiusausta.
Aurinko 8°: 4-10/1987, sairastin syöpää ja sain solumyrkkyhoitoja
Merkurius 11°: 11/87-5/88, sairastin syöpää edelleen ja sain sädehoitoja
Jupiter 14°: 12/88-11/89, ylioppilaskirjoitukset kyllä onnistuivat mutta nilkka murtui ja oli pitkään kipsissä
Venus 22°: 12/1991-11/92:
Koulukaverini johon olin ollut vähän ihastunutkin teki itsemurhan.
Sairastin sukupuolitaudin.
Erosin kirkosta.
Neptunus 29°: 12/1994-5/95 lapsuudenystävä ja isoäitini kuolivat. Valmistuin kyllä ensimmäiseen ammattiini, mutta puoli vuotta myöhässä kun oli vaikeat reput yhdestä aineesta, jossa oli hirviömaikka.
9.huoneen kärki, jousimies. 0°: 1/95-8/96 Toinenkin isoäitini, sukulainen jota olen kaikkein eniten rakastanut, kuoli.
Kuu 5°: 1-12/1997, tutustuin aivan uudenlaisiin ihmisiin ja melkein liityin ortodoksiseen kirkkoon (siinäpä ateistille purtavaa ☺
Aloin toteuttaa homoseksuaalista puoltani.
Tässä vaiheessa Pluto vihdoin ohitti kokonaan tuon suuren konjuktioiden ketjuni. Pääsin unelmien opiskelupaikkaani, ja luovuin vanhasta ammatistani joka ei tarjonnut kaipaamaani inspiraatiota ja haasteita.
MC 16°: 8/2001>, siitä huolimatta että valmistuin maisteriksi suurin kiitoksin olin pitkään työttömänä, syynä se että olen ylipätevä!