Äänestys
Kysymys: Oletko jäsen S.A.S:issa tai muussa astrologisessa seurassa?
Kuulun S.A.S:iin - 10 (29.4%)
Kuulun johonkin muuhun astrologiseen seuraan - 0 (0%)
En kuulu astrologiseen seuraan - 24 (70.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 24

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuulutko astrologiseen seuraan?  (Luettu 8928 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« : 03.08.2006 12:32:07 »

Tuli tällainen kysymys mieleen, että kuinkakohan moni täällä tietää esim. Suomen astrologisen seuran olemassaolosta ja on siihen liittynyt. Itse harrastelin astrologiaa itsekseni pitkään, ennen kuin sain aikaiseksi liittyä S.A.S:iin.

Onko mielestänne tarpeellinen juttu, että tällainen seura on olemassa? Kuinka moni on lukenut seuran AstroLogos-lehteä? Itse olen löytänyt siitä monia mielenkiintoisia juttuja, etenkin viimeaikaiset astrologien ja astrologian harrastajien haastattelut ovat olleet kiinnostavaa luettavaa.

S.A.S:in kotisivut: http://www.nic.fi/~astrolog/
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 03.08.2006 16:55:15 »

En kuulu, mutta kuuluminen on käynyt mielessä. Toistaiseksi en ole liittynyt kun en tiedä onko siitä konkreettista hyötyä. Mulla on tämän kesän ajan ollut ihmeellinen jahkailuvaihe menossa, en osaa päättää yhtään mitään... idiot2
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.08.2006 19:05:53 »

Liityin talvella, jonka seurauksena minulle lähetettiin muutaman vuoden AstroLogokset kotiin. Artikkelit ovat oikein opettavaisia ja valaisevia, joten suosittelen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Oikku67
Vieras
« Vastaus #3 : 03.08.2006 19:16:45 »

En kuulu..

Liityin talvella, jonka seurauksena minulle lähetettiin muutaman vuoden AstroLogokset kotiin. Artikkelit ovat oikein opettavaisia ja valaisevia, joten suosittelen.

mutta nyt kiinnostuin..  Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #4 : 03.08.2006 20:52:20 »

Hehheh, saitte ylipuhuttua.

Jotenkin olen ajatellut ettei tällaisella harrastelijalla olisi mitään asiaa sinne "oikeiden astrologien" kerhoon. Täällä foorumillakin olen pari kertaa törmännyt johonkin lainaukseen AstroLogos-lehdestä, ja ovat kyllä jutut kuulostaneet tosi mielenkiintoisilta.

Eli kiitos vaan Ajatus ideasta, täytin juuri jäsenhakemuksen...
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 04.08.2006 00:48:15 »

En vielä kuulu... Kiss

Mutta olen menossa Päivölään viikon päästä, sas nähdä tuleeko astroviikonlopun jälkeen toisiin aatoksiin Wink Grin
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.08.2006 12:12:30 »

Onhan sitä tullut oltua jäsenenä muutama vuosi, arviolta ehkä noin 10 vuotta.
Jäsenyys kannattaa jo yksin mainion Astro Logos-lehdenkin kannalta. Sitä parempaa ja monipuolisempaa suomenkielistä opintomateriaalia saa etsimällä etsiä. Ja muuten pienenä vinkkinä teille juuri liittyneille, vanhoja Astro Logoksiahan voi ja kannattaa tilata seuralta erikseen. Ja myydäänhän niitä toki ei-jäsenillekin, jos jäsenyys ei jostain syystä kiinnosta.  Smiley
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #7 : 04.08.2006 18:16:26 »

Minä olen jäsen, tykkään lehdestä mutta kaurismaisesti lueskelen lehtiä kotona enkä juurikaan innostu yhteisistä tapaamisista. Kesäpäiville kyllä tuli kutsu mutta en minä...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 04.08.2006 18:56:52 »

En vielä ole liittynyt; mutta aikomuksena on Smiley Kuulun kyllä jo jäsenenä niin moneen yhdistykseen ja järjestöön, että pitäisi varmaan ensin vähän karsia... Jäsenmaksuista kun tulee vuodessa melkoinen summa  :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 04.08.2006 22:24:36 »

Lähti hakemus, vai lähtikö, kas kun en tiedä menikö perille. Noh, sen kai näkee sitten jos lasku tulee  Smiley
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 05.08.2006 10:10:48 »

Linnunradalta tuli postia...

"Nimimerkki Ajatus. Olit näköjään laittanut Astrofoorumille puffin SAS:sista. Hienoa! Heti oli
näköjään tullut muutama liittyminen. Kunniaa ja fanfaareja Ajatukselle.

Terveisin Sari M. "

smitten  smitten  smitten

S.A.S :iin kannattaa todella kuulua, jo pelkästään mielenkiintoisen AstroLogos -lehden artikkelien vuoksi. Löytyy tietoa vaikka millä mitalla.
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 05.08.2006 19:47:14 »

Jo useamman kuukauden olen tätä jahkannut.... Liityimpä minäkin. Mielenkiinnon kohteet vaihtuvat elämässäni aurinko kuu jupiter merkurius kaksoset. mutta yksi on ollut ja pysynyt lähes aina: Astrologia, joten jo oli aikakin!

Kiitoksia Ajatus... smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #12 : 06.08.2006 18:38:21 »

Öh, tarkoitukseni ei varsinaisesti ollut metsästää kunniaa ja fanfaareja, mutta kiitos nyt kuitenkin. Grin Juolahti vain kyselyn aihe mieleen, kun nuo kesäpäivätkin taas lähestyvät ja näköjäänhän se kävi ihan mainoksesta. En ole aiemmin S.A.S:in tilaisuuksissa käynyt itsekään, mutta nyt sattui sopivaan saumaan. Näkymisiin Päivölässä, siis. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Jinx
Vieras
« Vastaus #13 : 06.08.2006 19:03:31 »

En kuulu mihinkään astrologiseen seuraan. Enpä kyllä kuulu mihinkään muuhunkaan seuraan.
Olisi kyllä aika mielenkiintoista jos kuuluisin...
Oppisin ainakin paljon uutta ja hienoa!

Laitetaan asia harkintaan jos vaikka joskus päätyisinkin  Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 08.08.2006 11:30:54 »

Öh, tarkoitukseni ei varsinaisesti ollut metsästää kunniaa ja fanfaareja, mutta kiitos nyt kuitenkin. Grin Juolahti vain kyselyn aihe mieleen, kun nuo kesäpäivätkin taas lähestyvät ja näköjäänhän se kävi ihan mainoksesta. En ole aiemmin S.A.S:in tilaisuuksissa käynyt itsekään, mutta nyt sattui sopivaan saumaan. Näkymisiin Päivölässä, siis. Smiley

Nähdään Päivölässä!  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: