Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erounet  (Luettu 6644 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« : 08.08.2006 09:42:00 »

Näen jatkuvasti unia siitä, että päädymme avomieheni kanssa eroon. Syynä on ollut jatkuva alakuloisuuteni jota mieheni ei enää ole jaksanut (olen ollut vuosia masentunut) tai sitten olen itse luopunut suhteesta koska en koe sen antavan minulle tarpeeksi. Myös avomieheni näkee vastaavia unia. Miten tällaisiin, pelottavan todentuntuisiin, uniin pitäisi suhtautua? Onko ne otettava kehoituksina panostaa suhteeseen enemmän vai kertovatko ne vain omista peloista vai varoittavatko etenemästä liian nopeasti kun muita tummia pilviä ei tiellämme ole ollut.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 08.08.2006 19:03:46 »

Samoja unia miekin näin suhteen alussa  Embarrassed ja että mies pettää jne itse olen käsitellyt uneni menneisyyden parantumiseksi, en ole kokenut olevani hyvän suhteen arvoinen ja siitä masentunut heräkästi jotka vaikuttavat unessa, yleesä ero unessa on taas päinvastainen, eli voit huoletta olla hyvässä suhteessa smitten unet ohjaavat sinua parempaan ja luottavaisempaan tulevaan ilmeisesti teillä kummallakin on menettämisen pelko ja menneistä suhteista huonoja kokemuksia ja nyt kaikki tuntuu liian hyvälle ollakseen totta, tavallaan se sisäinen pelko näyttää unessa. Älkää antako pelolle valtaa vaan luottakaa rakkauteen ja puhukaa asioista ja tunteistanne, niin sitä mukaan masennuskin hellittää angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 08.08.2006 19:06:52 »

Niin, se mitä pelkää, tapahtuu. Jos voi estää pelkoenergiaa ja vaihtaa sen rakkauteen, on toiveita pidemmästä suhteesta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 08.08.2006 22:45:20 »

Totta, jos alkaa elämään pelkonsa mukaisesti niin käytös muuttuu toista kohtaan epäkunnioitettavaksi ja siinä ahdistuu yks sun toinen  knuppel2 siksi parempi häätää pelko pois ja luottaa toiseen ja itseensä smitten
tallennettu
vittoria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 08.08.2006 23:48:42 »

Kun olin eks-kumppanini kanssa yhdessä näin selkeästi,että hän petti minua tumman naisen kanssa. Silloin en halunnut sitä uskoa mutta ikävä kyllä hän on nyt naimisissa tämän tummaverikön kanssa joka seikkaili unissani! Alitajunta on merkillinen asia! Sen ymmärtää ehkä myöhemmin?! Koskee kovasti vieläkin vaikka siitä on jo aikaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 09.08.2006 08:37:36 »

No kävipä viimeisellä samoin kuin minulla, mutta enneunia en nähnyt. Aikansa kutakin, ei se mies ihan sitä antaisi mitä kaipaan, melkein vaan. No joo..  Cheesy Siitä miehestä sen sijaan näin enneunia, että tapaamme taas niinkuin tavattiinkin, muttei parina. Vaan exinä. Vikasta exästä olen nähnyt pari unta jälkeenpäin joissa hän puhuu elämästään ja uudesta suullisesti tai kirjeenä ikäänkuin vahvistaakseen sen mitä jo tiedän aikaa sitten. Olis kivempi nähdä unia uudesta tai vaikka sielunkumppaneista eri tasoilla eri puolella kaikkeutta.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2006 08:39:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 09.08.2006 09:19:50 »

Minä näin pari vuotta sitten unta, jossa sotkin exäni kämpän totaalisesti ja kun hän tuli valittamaan asiasta sanoin vain että niin makaa kuin petaa.. Taisi vihdoin patoutuneet vihaenergiat purkautua Cheesy. Tässä nykyisessä kyse on varmaan juuri pelosta ja siitä, että tuntee, ettei ansaitse tätä. Olen tottunut aina mukautumaan ympäristöön ja toisten toiveisiin ja yllättäen sitten eteen asteleekin mies joka tahtoo vain että olen oma itseni ja on lisäksi vielä turvallinen ja luotettava ja komea, vähemmästäkin iskee jarruja päälle  knuppel2. Kai sitä tahtoo viimeiseen asti pitää kiinni siitä uskosta että on paha vaikka sydämessään tietää että on hyvä ja ansaitsee rinnalleen samanlaisen ihmisen. Ja kun on kokenut monia yllättäen tulleita hylkäyksiä ja menetyksiä pelottaa uskoa johonkin pysyvään. Kai ne käsittelemättömät asiat kaihertaa vielä  taustalla, en vain tiedä miten niistä osaisi päästää irti  Embarrassed.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 09.08.2006 09:23:42 »

No.. mikään ei ole ikuista, mutta käsittele pelkosi vaikka ulkopuolisen kanssa ja tee kaikkesi että sellainen rakkauden tunnelma pysyy. Jos tämä juttu nyt kestäisi, te varmaan tulette keskenännekin puhumaan peloistanne eikä vain unityöskentelyä. Mitä hän pelkää? Tehkää yhdessä jokin mikä sitoo teitä yhteen esim kihlaus? Voiko asian voittaa yhdessä?

terv parisuhdeterapeutti GS
« Viimeksi muokattu: 09.08.2006 09:25:14 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 09.08.2006 14:30:29 »

vittoria olen itsekkin nähnyt joka suhteessa samanlaisia unia ja ne on totetuneet  Lips Sealed ja olen nykyisessäkin suhteessa nähnyt, mutta olen ottanut asian niin, että kaikellla on tarkoituksensa ja aikansa ja jos niin käy se on käydäkseen, itsensä kanssa pitää oppia pärjäämään ja olla onnellinen itsestä, koska kukaan muu ei sitä onnea itselle luo kuin itse, muut tulee vierelle opettamaan suunnan oli se hyvästä tai pahasta se on oppia henkisyyden kasvamiselle, kun näin jälkikäteen ajattelen niitä unia ja merkityksiä niin huokaisen suuresta helpotuksesta, että niin on käynyt smitten koska tilalle on tullut paljon parempaa aina smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: