Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Samana yönä monta unta  (Luettu 5467 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 07.08.2006 20:38:52 »

Hei

Oletteko nähneet samana yönä montaa eri unta?
Minä olen, ja ylleensä nään juuri 2 tai useampia unia. :Smiley
Mistä se johtuu? vai onko se ihan normaalia?  Shocked
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 07.08.2006 20:43:51 »

käsittääkseni ihmiset näkevät monta unta yössä, mutta eivät välttämäti muista kuin sen yhden jos sitäkään.
Rem-vaiheita voi olla 2-3 kpl yön aikana jos oikein muistan psykan tunteja.
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 07.08.2006 20:45:04 »

Joskus vuosia sitten näin jopa kolme, neljä unta yössä mutta se oli vain sellainen kausi joka meni ohi jossain vaiheessa.

nauti nyt niistä kun noin paljon näet. Yleensä jos kiinnittää erityisen paljon huomiota uniinsa ja esim kirjoittaa nitä ylös, niin myös näkee ja muistaa niitä enemmän.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #3 : 07.08.2006 20:48:14 »

Itsekin näen todella monta unta samana yönä... Smiley joskus jopa 4.
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 07.08.2006 20:50:01 »

Heips!

Kiitos vastauksista. Pitää laitta unia ylös, kiitti vinkistä  Grin
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #5 : 07.08.2006 21:29:56 »

Kyllä niitä unia näkee useampia yön mittaan, mutta luonnollisesti aamulla muistaa parhaiten sen minkä on juuri ennen heräämistä nähnyt jos sitäkään ja muut unohtuvat helposti ellei yöllä sattumalta herää ja kirjoita unta ylös ja mene takaisin nukkumaan. Haluaisin pyrkiä tähän, mutta olen aivan liian pihalla jos herään yöllä jostain syystä kirjoittaakseni mitään koska en välttämättä enää sen jälkeen saisi uudestaan unta.  Undecided

Mutta joskus jos tosiaan sitten käy niin, että muistaa monta unta samalta yöltä niin kannattaa niitä miettiessä etsiä sitä punaista lankaa. Itse joka ikinen kerta kun olen muistanut monta unta samalta yöltä niin vaikka ne ovat olleet erilaisia niin hiukan kun miettii niin ymmärtää, että samoja asioita niissä kaikissa käsitellään kuitenkin.  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 09.08.2006 10:53:04 »

Ei ole mitenkään huolestuttavaa. Minä olen lapsesta lähtien nähnyt vähintään 3 unta per yö, ennätys taitaa olla 6 tai 8 unta saman yön aikana Grin

Yleensä vielä muistan nuo kaikki näkemäni unet.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 09.08.2006 13:34:43 »

Hei,
Minä myös näen useita eri unia yöllä ja muistan ne useimmiten aika tarkasti. Olen itsekkin miettinyt, että onkohan normaalia..  Smiley

Emisa
tallennettu
Amerest
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 09.08.2006 14:23:54 »

Miten se muuten on noiden unien kanssa, että muistaako ihminen yleensä ne unet, joilla on jotain varsinaista merkitystä hänelle. Itse en hirveästi omia unia muista, joitain pieniä pätkiä vain.
tallennettu

aurinko: jousimies
nouseva: skorpioni
kuu: härkä
merkurius: jousimies
venus: jousimies
mars: kauris
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 10.08.2006 07:42:53 »

No yleensähän kaikilla unilla on jokin sanoma unen näkijälle. Parhaiten mieleeni jäävät kuitenkin voimakkaat unet, heikoimmista unista voin muistaa tärkeitä yksityiskohtia. Yleensä ne voimakkaalta tuntuvat unet kantavat mukanaan sitä kaikkein tärkeintä sanomaa.

Unet muistaa paremmin, jos ne kirjoittaa ylös. Unipäiväkirjaa on mukavaa lukea vielä vuosienkin päästä  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: