Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tahtomattaan yksin jääminen  (Luettu 4348 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Coloria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.08.2006 08:32:50 »

Kun ei vielä kolmekymppisenäkään ole ollut yhtään suhdetta, alkaa mietityttämään näkyykö sekin syntymäkartalla. Ainakaan nämä tekijät eivät mielestäni viittaa siihen:

kuu oinaassa 4. huoneessa
jupiter 5. huoneessa oinaassa
mars kaksosissa 8. huoneessa
mars kaksosissa kolmiossa plutoon vaa'assa
venus jousimiehessä sekstiilissä plutoon vaa'assa
venus konjunktio neptunus jousimiehessä
iso kolmio venus-kuu-saturnus tulimerkeissä
venus jousimiehessä sekstiilissä merkuriukseen vesimiehessä
juno neitsyessä kolmiossa aurinkoon kauriissa

Epäilen että nämä saattaisivat jotenkin vaikuttaa yksin jäämiseen:

merkurius vesimiehessä oppositiossa saturnukseen leijonassa
venus löyhässä oppositiossa marsiin kaksosissa
marsiin kaksosissa oppositiossa neptunukseen jousimiehessä
uranus konjunktio askendentti skorpionissa
jupiter oinaassa 5. huoneessa oppositiossa plutoon vaa'assa 11. huoneessa
7. huone tyhjä
juno 10. huoneessa

Kokemuksen perusteella ainakin tuo mars-neptunus oppositio tuntuu elämässä: minä reppana rakastun aina miehiin jotka osoittautuvat varatuiksi tai muuten saavuttamattomiksi tai kaukana oleviksi. Merkitystä on myös tuolla venuksen ja neptunuksen konjunktiolla - tuntuu että sen toisen ihmisen löytäminen toimii vain haavetasolla, tiedän miten ihanaa minulla voisi olla jonkun kanssa mutta sitä ihmistä vain ei ole löytynyt.

Jos joku osaa sanoa näiden tietojen perusteella jotain niin olisin kiinnostunut tietämään. En kuitenkaan kaipaa kommentteja että ei pidä elää astrologian mukaan tai että elämällä elämää eikä tähtiä tuijottamalla asia selviää. En elä tai ratko asioita tähtien asentojen mukaan mutta haluaisin vain tietää viittaako jotkin tekijät kartalla yksin jäämiseen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.2006 15:43:19 »

Oletko kriittinen? Minusta 4 ja 5 huoneesi vaikuttavat olevan ihan ok suhteiden kannalta? smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 17.08.2006 17:16:44 »

kuu nelosessa taitaa aina merkitä kotona ja omissa oloissa viihtymistä? Huh

ja neptunus venus konjunktio epätodellista ihannoimista?  Huh ja oppositiossa marsiin myös samantapaista, että epärealistisuus voi olla toimintaasi vastaan. ja huomaan ettei sinulla ole paljonkaan planeettoja vesi -ja maamerkeissä mitkä toisivat emotionaalisuutta ja maanläheisyyttä.

ei kukaan tahtomattaan yksin jää vaan kaikki on itsestä kiinni, mitä on valmis suhteeseen antamaan ja mitä vastaanottamaan. eikö kannattaisi jotain tehdä toisin ? jos on tapana "rakastua" varattuihin, se tarkoittaa minusta ettei silloin ole itse valmis suhteeseen vaan haluaa pitää etäisyyttä  Huh

minäkin olen yli 30v ja ei minullakaan ole kuin 3 suhdetta ollut ja nekään eivät kovin "perinteisiä" suhteita millään muotoa  Grin voipi johtua venus neliö neptunuksestani, koska ihanteeni ovat niin korkealla ja en tykkää mistään brutaalista ja "rahvaanomaisista" jutuista  Grin
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Coloria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.2006 09:05:19 »

Kiitos kommenteista.

Sunflower, en minä tietoisesti rakastu varattuihin - jos ihmisellä ei ole sormusta eikä sanallakaan mainitse tilanteestaan niin mistäs minä tiedän onko joku varattu vai ei, yleensä se selviää viikkoja tai kuukausia jälkikäteen. Ikävä vaan huomata sitten että taas joku ehti ennen minua... Välillä tulee sellainen olo että pitäisiköhän alkaa kulkea laput silmillä ja olla antamatta sosiaalisissa tilanteissa itsestään yhtään mitään, jäädyttää itsensä niin ettei aina pettyisi kun toista ei voi saadakaan. Mietiskelin että onkohan tuo venus konjunktio neptunus oppositio mars syynä siihen että jos ihminen käyttäytyy kiinnostuneesti niin minä hölmö sitten uskon että se on kiinnostunut.

Olen vähitellen alkanut uskoa hiljaiseen odottamiseen; jos joku joskus elämään tulee niin sitten tulee. Tähän mennessä tutustumisista ja kohtaamisista on ollut seurauksena vain ikävä ja monta vuotta jatkunut haikailu.
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 21.08.2006 12:24:11 »

Heippa Coloria,

en nyt ole mikään ekspertti näissä tähti-hommissa, mutta itselläni on Neptunus-Venus oppositio (vaikkakin väljä) mutta huomaan sen juuri tällaisena epärealistisena haaveiluna ja saavuttamattomien pilvilinnojen haikaluna. Odottelen prinssi-uljasta ratsullaan tulevaksi, kärsien elelen suhteessa joka syö sisältä. Mutta toisaalta, olen antanut näiden haaveiden elää ja työstän niitä esim. taiteessa tms. luovassa toiminnassa.

Ehkä jos vain uskaltautuu tulla ulos kuorestaan, ja kohdata ihmisiä, tutustua heihin ja antaa itsensä tulla kohdatuksi juuri sellaisena kuin on, voisiko tämä antaa potkua persuuksille? smitten Tsemppiä ihmissuhderintamalle, joku kaunis päivä se rakkaus kolahtaa kohdallesi! buck2

tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: