TM-liiton tiedotteesta:
Noin 185 tuhatta TM-harrastajaa ympäri maailman on mukana päivittäin, ja ilman online-yhteyttä noin 445 tuhatta.
Määrä kasvaa joka päivä ja kokemukset ovat hyviä.Ei huono, sanoisi varmaankin Uotisen Jorkka!
Onko siis covid-19:n perimmäinen tarkoitus aktivoida heidät "hyvikset" säännölliseen toimintaan, satya- eli kRta-yugan
luomiseksi?? Ite oon niin saamaton että oon mukana vain satunnaisesti ja silloinkin "väärään" aikaan...No, heilun minä
silti kai jonkin aikavyöhykkeen svengissä mukana!
Nyt kaikki eiteeämmäritkin mukaan, kukin omalla tavallaan:
https://www.facebook.com/DrTonyNader/?epa=SEARCH_BOXFYI, Wiki:
Tony Nader (Born: Tanios Abou Nader;[1] Arabic: طوني أبو ناضر) is a Lebanese neuro-scientist, researcher,[2][3] university president, author and leader of the Transcendental Meditation movement. He has a medical degree in internal medicine, received his Ph.D. from Massachusetts Institute of Technology and worked as a clinical and research fellow at a teaching hospital of Harvard Medical School.
Nader worked with Deepak Chopra at the Maharishi Ayurveda Health Center in Massachusetts[4] and in 1994, published his first book, Human Physiology: Expression of Veda and the Vedic literature.[5] He is president of both Maharishi University of Management (Holland) and Maharishi Open University.[4