Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävä ihminen&Urakehitys&kriisit  (Luettu 5755 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« : 14.08.2006 11:57:28 »

Hei!

uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 25.10.2009 19:54:31 kirjoittanut Mandragoras Scream » tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 14.08.2006 13:28:53 »

Luoja(olkoon kuka tahansa) nain uskon, on luonnut meidat toteuttamaan jalleen luomista, eli toteuttamaan meidan OMAA luomisvoimaa.
Ymmarran sinua taysin, koska itsekaan en ole mikaan 8-16.00 tyyppia ja tarpeen tullen sita pystyy venymaan jos on mielenkiintoista tekemista.
Eli nyt kun on muutosten virrat kaynnistyneet ota ihmeessa itseasi niskasta kiinni ja mieti ja mieti ja mieti viela kerran miten saat yrityksesi toimimaan ja missa.Usko itseesi ja luomisvoimaasi alaka puhu ennenkuin olet varmoilla kaikille, vain kenelle taytyy kertoa, niin saat luomisvoimasi parhaiten kayntiin.
Ehka et halunnut tarpeeksi olla toisten toissa ja siksi viime tipassa kaikki meni nurin.
Itse olin yksityisyrittaja vuosikausia ja sitten menin toisten leipiin, mutta ei se ole se ja alan myos etsia itselleni sita omaa yritysta ja minulla myos on hyvin erikoinen ammatti.
Toivon sinulle onnea ja menestysta
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 15.08.2006 14:12:34 »

Se on ihan hyvä jos on erilainen ja shokeeraava. Kokeilepa pieniä askelia. Ajankäytön muutos, voitko tehdä osa-aikatyötä, miten säästät firmaasi varten, voitko sijoittaa jne. Kirjoita ylös mitä haluat ja ketkä voisivat olla yhteistyökumppaneita. Kirjoita mikä on pahin pelkosi asiaan liittyen ja voita se.

Selvitä oikeasti yrittäjien riskit, lainat, pääomat, sijainnit ja niin edelleen. Kysele ihmisiltä joilla on edes joku samantyyppinen firma jossain. Lue menestystarinoita.

diamond, minkä tyyppistä työtä teet, haluatko sanoa?

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 19.08.2006 09:13:10 »

Kiitos kannustuksesta diamond ja Sphinx Smiley Jos joku muukin uskoo, niin on paljon helpompi itsekkin uskoa...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Fiona
Vieras
« Vastaus #4 : 19.08.2006 13:06:08 »

Tässä on karttasi, Dark Rock:  Smiley

tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #5 : 19.08.2006 13:09:27 »

Ja PS: en valitettavasti saanut samaan kuvaan näkyviin graafisia aspekteja enkä asteroideja/pikkuplaneettoja, mutta voin laittaa ainakin graafiset aspektit myöhemmin näkyviin eri kartalle jos haluat. Wink
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 19.08.2006 13:39:40 »

Kiitos Fiona Smiley Millä ohjelmalla/huonesysteemillä teit kartan? Se on hieman erilainen kun olen yleensä saanut... Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Fiona
Vieras
« Vastaus #7 : 19.08.2006 21:18:23 »

Kiitos Fiona Smiley Millä ohjelmalla/huonesysteemillä teit kartan? Se on hieman erilainen kun olen yleensä saanut... Smiley

Astrology for Windows versio 2.2. -ohjelmalla ja ihan samanlaiset asetukset kuin astro.fi -sivun karttaohjelmalla. Sen luoma kartta oli tarpeeksi pieni että sain sen "käsiteltyä" ja laitettua tänne. Wink Smiley
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 20.08.2006 12:38:14 »

Annoinkohan väärät tiedot?  Huh Undecided Shocked
Nimittäin itse saan erilaisen kartan astro.fi:stä... Joskus muinoin tasahuonesysteemillä sain samanlaisen kartan kuin tuo...
Lähetänpä vielä ne tiedot, niin katsotaan...  :Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 20.08.2006 20:35:02 »

Laitatko DR syntymätietosi yveenä niin voin katsastaa karttaasi. Olen meinaten itse mestareista mestarein näkemään omalla kartallani nuo negatiiviset jutut, mutta muiden kartalla sitten aivan päinvastoin Smiley.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 20.08.2006 20:51:11 »

Laitoin YV:n  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: