Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huhtikuun puoliväissä syntyneiden persoona?  (Luettu 10201 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 25.08.2006 23:37:54 »

Toinen pojistani on syntynyt 19.04 , mutta han on mita lempein sielu maan paalla, paitsi poikani rakastaa leikkia tulella- ihan oikeasti.  knuppel2
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #16 : 03.09.2006 21:02:01 »

Itse olen syntynyt 20.4. (samana päivänä kuin HItler ja keisari Napoleon III) ja olen siis härkä, vaikka tuossa "vaihdekohassa" synnyinkin.
Hitler on myös härkä, mutta tuon järjettömän tuhoamisvietin tuo ehkä se, että hänen kartassaan on paljon oinasta ja se yhdistettynä härän jääräpäisyyteen.. avot.
Ei pelkkä aurinkomerkki kaikkea määrää. Muut merkit tuovat paljon lisää.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Fiona
Vieras
« Vastaus #17 : 09.09.2006 20:41:26 »

Pikkuveljeni on syntynyt huhtikuun puolivälissä suunnilleen. Hän on kyllä aggressiivinen mutta toisaalta myös suloinen omalla tavallaan. Pasifisti...sivariin halusi. Wink
tallennettu
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 11.09.2006 21:11:52 »

*Saattaa olla kyllä sattumaakin tuo samanlaisuus - tai ovat jostain syystä "tällä kierroksella" lähiympäristössäsi.   
 *Itselläni on paljon huhtikuulaisia lähelläni (mummi, ukki, aviopuoliso, poika, kummilapsi, appiukko, hyvä ystävä etc..), enkä voi sanoa ketään heistä "tuholaisiksi tai termiiteiksi".
 *1951 syntynet ovat muuten kiinalaisessa horoskoopissa jäniksiä ja sen mukaan tosi ystävällisiä, sympaattisia, huomaavaisia, korrekteja, pää pensaassa häntä esillä -tyyppejä. 

smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: