Koin tänään ihan mielettömän oivalluksen luita ja ytimiäni myöten!
Oivalsin kaikessa suuruudessaan, mitä ykseys tarkoittaa! Vaikka olen sen tiedostanut aikaisemminkin mutta nyt todella ymmärsin sen merkityksen ja näen kaiken nyt ihan uudella tavalla.
Oivalsin mielessäni ja sydämessäni sen yhteyden alkulähteeseen ja sen, miten me kaikki todella olemme yhtä.
Minä ilmennän energiaa omalla yksilöllisellä tavallani, kerään kokemuksia ja kehityn mutta olen silti yhtä kaiken ja kaikkien kanssa. En voi tehdä itselleni mitään tekemättä sitä samalla myös muille tai en voi tehdä toisille mitään tekemättä sitä samalla myös itselleni...
Näin meidät kaikki yhtenäisenä energiana, jota jokainen kasvi, kivi, ihminen ja kaikki Luoja luoma edustaa. Ja se näky oli kaunis ja helpottava, vapauttava!
Ymmärsin myös sen, miten tärkeä jokaisen yksilön oma henkilökohtainen panos on nostamaan energiaamme kohti Jumaluutta. Yhden panos auttaa kaikkia muitakin! Minun on mahdotonta muuttaa itseäni muuttamatta ympäristöäni... Jos haluan muuttaa ympäristöni, minun on muutettava itseäni!
Ja millainen rakkaus tulvahtikaan sydämeeni, kun ajattelin rakastavani itseäni ja kaikkia! Kukaan tässä maailmassa ei voi rakastaa niin, etten minäkin saisi osallisuuttani siitä. Tai minun rakkaudestani hyötyy jokainen, yksinäisinkin olento!
Ja miten vapauttavaa oli tajuta, että voin auttaa kaikkia auttamalla itseäni, miten voin vaikuttaa kaikkiin olemalla itselleni hyvä ja kärsivällinen. Ja miten jokainen vastaantuleva, on osa minua! Ja kaiken jonka annan, annan samalla itselleni!
Ymmärrän nyt täydellisesti pyyteettömän rakkauden teot....
Ymmärrän myös sen, että vedän puoleeni vain samaa energiaa edustavia asioita ja olen olen kiitollinen siitä, etten ole saanut aikoinani kaikkea sitä, mitä olen elämääni pyytänyt, koska kehitykseni myötä se kaikki hyvä vain jalostuu... Olen innoissani ymmärtäessäni, että voin kehittämällä itseäni saada kaiken sen mistä haaveilen, kunhan olen valmis siihen.
Wau, mikä tunne!
(Ja te muut olette varmasti oivaltaneet tämän jo aikaa päivää sitten mutta minulle tämä kaikki meni "jakeluun totaalisesti" tänään yhtenä pienenä hetkenä... Ja pakko nyt jakaa tämä tunne teidän kanssanne!!)