Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: heruiskos tulkintaa?:D  (Luettu 3122 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« : 03.09.2006 23:09:37 »

Hyvää iltaa ystäväiset,

ulkopuolisilta olen saanut aika vähän mitään tulkintaa kartastani, joten nyt pyytäisin sitä. jostain kumman syystä moni on luullut minua ensiksi skorpioniksi, selviäisiköhän se kartaltani? kaikenlainen muukin ajausvirta on erittäin tervetullutta! anybody? angel

(yritän liittää kartan tähän liitteenä, mutta siltä varalta, että epäonnistun, syntymätietoni ovat 1.1.1979 klo 12:30 Ateena, Kreikka)
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.09.2006 12:32:57 »

Iltapäivää Mosquito! Isompia en ehdi minäkään kartastasi tulkkailla, mutta jotain pientä kuitenkin on pakko sanoa kun tuo kartta on tuossa niin kätevästi esillä että tulee pakostakin katsottua.  Smiley

Skorpionimaisuutta tuo karttaasi varmasti tarkasti Desc:llä oleva Pluto. Desc kuvaa ihmissuhteitamme ja Pluto Desc:llä tuo ihmissuhteisiin todella intensiivistä poweria. Uskoisin, että et jätä ketään kylmäksi, jaat mielipiteitä niin että sinua joko rakastetaan tai vihataan. Mitäänsanomattoman neutraalia vaikutelmaa en usko sinun kanssaihmisiin jättävän ja hyvä niin, kyllähän tasapäistä keskivertokansalaisten joukkoa riittää muutenkin liiaksi asti.  Wink Vihan, rakkauden ja intensiivisten tunteiden teemoihin joudut mukaan myös omissa suhteissasi. Ihmissuhteet ovat sinulle sinun elämänkoulusi, taivaasi ja helvettisi.
Onneksi Pluto näkyy olevan sekä kolmiossa Kuuhun että sekstiilissä Merkurius-Neptunukseen, tätä kautta omaat synnynnäisiä valmiuksia käsitellä sisäistä ydinasettasi, Pluto-voimaa. Uskoisin sinulla olevan myös keskivertokansalaista paremmat kyvyt tajuta ihmissuhteiden psykologiaa. En myöskään uskoisi, että sinua pystyy pettämään ilman että vaistoat kaikenlaiset vilpit alitajuisesti jo siinä vaiheessa, kun vastapuoli niitä vasta suunnittelee. Pluton mukanaolo myös karttasi T-ristissä onkin sitten jo enemmän työstämistä vaativa juttu. T-ristin kärkenä on työteliäs ja vastuuntuntoinen Aurinko-Mars Kauriissa MC:llä ja jollain tavalla joudut usein ristiriitaan työminäsi, työvelvollisuuksien, urahakuisuutesi kanssa nimenomaan ihmissuhteiden rintamalla. En lähde arvailemaan tarkemmin - enkä kyllä osaisikaan.  Smiley

Skorpparivaikutelmaa lisää myös se, että kun Oinasnousuisena huoneiden kärjet ovat pääosin omissa merkeissään, myös karttasi 8. huone on omassa merkissään Skorpionissa ja kärjellä vielä Skorpioni-Venus vahvistamassa tunnelmaa.

Eli en yhtään ihmettele, jos sinua on luultu Skorpioniksi.  Smiley

tallennettu

Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« Vastaus #2 : 04.09.2006 19:25:20 »

Kyllä! Nappiin osui monelta osalta arvelusi, armas May!

Ihmiset tosiaan yleensä joko vihaavat tai rakastavat minua, jotkut selkeästi molempia  Grin  Jotkut ovat myös tulleet sanomaan, että minusta on vaikea saada silmiään irti. Tämä on joskus hieman ihmetyttänyt minua, mutta kieltämättä usein huomaan, että vaikka kuinka yrittäisin olla jossain nurkassa, niin silti kaikki tuijottavat. Toisaalta työssäni esiinnyn aika paljon (ja siis todellakin rakastan sitä), joten sikäli tietenkin hienoa, että katseet nauliintuvat minuun helposti! coolsmiley

Moni on myös sanonut minua todella läsnäolevaksi ihmiseksi, enkä sitäkään kiellä! Jos vaikka keskustelen kahden jonkun kanssa, niin "imeydyn" tilanteeseen ja ihmiseen tosi intensiivisesti. Ehkäpä mm. näiden seikkojen vuoksi moni on luullut skorppariksi, ja ennen kuin tiesin syntymäaikani tarkalleen, eräs jonkin verran astrologiaan perentynyt tuttu oli satavarma, että olisin noususkorppari. Mutta hah,  askendentti-Oinashan minä!!!

Olen myös tosi tinkimätön tietyistä asioista, en tiedä onko enemmän Kauris-juttu vai noista Pluto-vaikutuksista? Joitain ihmisiä yllättääkin, kuinka peräänantamaton saatan olla esim. joissain laatuasioissa, vaikka päälle päin olenkin hätiköivä nousu-Oinas.

Uhhuh,olen kyllä jonkun verran joutunut uhraaamaan ihmissuhteita työasioiden vuoksi, mutta onneksi vielä ei    ainakaan mitään kamalan dramaattista tapahtunut.

Jännä tosiaan tuo Pluto,täytyy tutustua paremmin tähän ydinaseeseeni! Cheesy

tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: