Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vesimiehenä toivoton tulevaisuus  (Luettu 3416 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
perrhonen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.08.2006 13:05:35 »

Hei!

Olen syntynyt 4.2.1955 klo 7.00, syntymäpaikka on Kuopiosta n. 20 km kaakkoon. Nyt on elämä koulinut sellaisella vauhdilla, että toivo on osin jo mennyt, ja luottamus ihmisiin jne. Näyttääkö tuleva yhtä pahalle???
tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 30.08.2006 13:14:01 »

Teitkö itsellesi kartan ja luitko pikatulkinnan siitä? Käväisin pikaisesti lukemassa mitä sinusta syntymäaikojen perusteella sanotaan, ja mikäli tulkinta yhtään pitää paikkansa, monet asiat ovat sellaisia mihin voit itse vaikuttaa. Välillä elämä potkii ja tuntuu, ettei mitään toivoa ole, mutta olosuhteita voi muokata. Toivoa on aina  smitten

Karttaan en sen enempää ota kantaa, sillä en osaa tulkita niitä vielä.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 01.09.2006 15:52:12 »

Aina kun muutama on epäluotettava, niin muutama myöskin on luotettava, mutta kaikki on suhteellista.  Kiss

www.astrocenter.com

www.astrodienst.com

www.astrology.com
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 11.09.2006 11:45:24 »

Cry Tiedän miltä sinusta tuntuu. Minunkin elämäni on ollut yhtä sekasortoa lapsesta asti. Toivottavasti tulevaisuus olisi valoisampi.  Smiley Olen itse syntynyt 2.2.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: