98% orbeista johtuu ilmeisesti ilmassa leijuvista pienhiukkasista..
Tässä yksi optinen selitys:
http://www.sgha.net/orbs.htmlOlisi mielenkiintoista kokeilla saatko toista samanlaista kuvaa jossa ne ovat tismalleen samoissa paikoissa. Jos niitä oli siellä täällä niin tuskin ne ainakaan kiinni olivat.
Kuvasin yksissä häissä vanhan kartanon pihalla hääkimpun heittoa ja "orbeja" suorastaan vilisi kuvissa. Ne olivat täsmälleen samannäköisiä kuin tuossa.
Todennäköisesti ne olivat ilmassa leijuvia pölyhiukkasia.
Keskellä päivää olen infrapunasuodattimen läpi kuvannut myös 6-kulmaisia "orbeja" pitkällä valotusajalla.
Orbit joista puuttuu paloja tai ovat eri muotoisia esim. sydämiä, onkin hankalampi selittää millään optisilla ilmiöillä..
Kiitos vastauksestasi!
En minäkään noihin yleensä ole huomiota kiinnittänyt -vasta nyt, koska ne olivat niin selviä. Kuvassa niitä oli neljä mutta tuo sydämeni kohdalla oleva oli kaikkein suurin ja selkein.
Muissa kuvissa niitä ei ollut, ainoastaan niissä jossa minä olin. Siksi siihen nyt kiinnitin huomiota.
En yhtään pidä ajatuksesta, että minussa olisi jotain tai minusta "elettäisiin", siis viittaan tuohon astraaliloiseen, jota aikaisemmin käytit.
Täytyy pyytää ystävääni kuvaamaan minua toistekin, jotta voisi katsoa tuleeko niitä lisää tms.
Kiitos, Lake!