Heippa kaikki!
Kyllä, minä sain sieluni nauramaan edellisestä.
Voipi sillä Jumalalla olla kans tosi hauskaa näitä meidän touhuja seuratessa.
Pintaahan ne nämä meidän varpaatkin ovat.
Mutta minkä takia se Luoja niiden turvota antaa, mihin se meitä haluaa ohjata?
Tässä sitä taas onkin kysymyksiä.
Jospa ne 'metsätontun' varpaat vielä tanssikenkiin mahtuvat. Toivon hartaasti.Luulenpa, että myös Silica osaltaan vaikuttaa siihen.
Joskus kun olen ollut niin sairas, etten kyennyt oikein tanssimaan, tunsin itseni vieläkin sairaammaksi.
----
On totta, että ravintomme köyhtyy tehoviljelyn vuoksi.
maarita
Kyllä se sielu tai jumala tekee välillä kiusaa tai muistuttaa, että 'eipäs liikaa nautiskella, kun se pääasia unohtuu'. Esim. tanssihan voi syntyä intohimoksi!
Sain tuntuvan tällin siitä päähäni joululoman aikana, kun soitin opettajalleni, että jos kokoan autolastin porukkaa, niin voitasko käydä läpi se 'mustalaistanssi, jonka hän joskus on luvannut minulle opettaa'. Sopi.
Mutta kun eräs tanssiporukkamme ihminen siitä kuuli, hän nimesi minun koreografivarkaaksi, ryhmän rikkojaksi ja vaikka mitä, huusi niin että oli siinä 30 päisellä naisjoukolla ihmettelemistä. Huomasin, että intohimoni tanssiin oli taas mennyt liian pitkälle!
Ja sain opetuksen. Ehkä kaikki saivat.
Siitä sitten innostuinkin maalaamaan. Eli kyllä jumala pikkuisen kuritti, että 'on sitä muutakin minulla tarkoitus tehdä.
Tai ainakin näin päin asiaa katsottuna on helpompi antaa anteeksi. Heikkoudet ne ovat muillakin.