Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silica Tonic, kenellä kokemusta?  (Luettu 17722 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« : 14.02.2006 20:49:39 »

Minulle 'ilmoitettiin' että olisipa hyvä käyttää silicaa, kun hiukset ja kynnet ovat hauraat ja vatsassa jotakin kroonista.

Olen syönyt yhden kuurin ja se tuntui auttavan vatsaan (vatsanukka vahvistuu). Kynnessä on yhä halkeama, joka haittaa aina. Ostin toisenkin pullon ja jaan sen ukkoni kanssa.

Onko teille tuttua? Miten olette kokeneet sen?
tallennettu
ilosilmä
Kohtuuastroilija
**

ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha

Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2006 14:46:46 »

smitten  KYNTENI saan hyväksi syömällä MANTELEITA   smitten

Suosittelen kokeilemaan. Itsellänikin on pikkurillissä syvä viilto..mutta sellaiset ei korjaannu jos kynsiaihe vioittunut.  Smiley  Vatsan hoito on sitten jo ..toinen juttu.  Wink

Smiley ilosilmä   smitten
tallennettu

~Sininen Galaktinen Yö ~
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #2 : 15.02.2006 15:36:46 »

Kiitos Ilosilmä!

Kyllä syön aika paljon manteleita ja pähkinöitä, auringonkukansiemeniä ja sesaminsiemeniä, jopa paahettuja soijapapuja.

Nuo halkeamat on siitä keljujä, kun niinhin sitten tarttuvat kaikki. Olisko se sitten ikuinen halkeama? Aina pitää leikata se kynsi lihaa myöten.

Koitetaan pärjätä! Metsätonttu
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.2006 20:04:04 »

Hei metsätonttu! Smiley

Olen unohtanut vastata tähän.
Mutta olen käyttänyt n.4 vuotta Silicaa antioksidanttilääkärin suosituksesta.
Silicahan sisältää piitä, joka on tärkeä juuri kynsille.

Minulla on aina ollut heikot kynnet mutta nyt ne ovat kovemmat.
Huomaan, että talvella ei ihan niin hyvät, mutta ei ne sälöile kuten ennen.

Ja kampaajani on kehunut hiuksiani, ne ovatkin hyväkuntoiset Silican ym. vitamiinien ansiosta.

Mutta mikä tahansa vitamiini tai hivenaine ei ole mikään lääkekuuri vaan vaatii pitkäaikaisen käytön, että vaikutukset tulevat pysyviksi.

Nyt olen sitten homeopaatiltani saanut homeopaattista Siliceaa, jota otan n. 2kk. välein.

Kynsisieneenkin saan homeopaattista hoitoa, se vaan on itsepäinen, kuten hyvin tiedetään.Varmaan saan hoitaa sitä loppuikäni.

Mutta mukanahan nuo varpaat kulkee, tansseihinkin, kuten tänään.
TRALALAA!

Kaikkea hyvää sinulle! Mehän ollaan ystäviä täällä.

smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 02.03.2006 22:14:48 »

Käytin silicia tonicia kaks pullollista(isoa) alkusyksyn aikaan.Ihmettelin hiuksieni tuuheutta itsekin,sain nopeasti pitkät hiukset.
Nyt en ole sitä käyttänyt vähään aikaan,ja hiusten lähtö on ollut valtaisa.Ne roikkuvat ja sähköistyvät. Huomasin todella eron,onkin pitänyt mennä ostamaan siliciaa..
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 02.03.2006 22:48:30 »

Hei metsätonttu! Smiley

Olen unohtanut vastata tähän.
Mutta olen käyttänyt n.4 vuotta Silicaa antioksidanttilääkärin suosituksesta.
Silicahan sisältää piitä, joka on tärkeä juuri kynsille.

Minulla on aina ollut heikot kynnet mutta nyt ne ovat kovemmat.
Huomaan, että talvella ei ihan niin hyvät, mutta ei ne sälöile kuten ennen.

Ja kampaajani on kehunut hiuksiani, ne ovatkin hyväkuntoiset Silican ym. vitamiinien ansiosta.

Mutta mikä tahansa vitamiini tai hivenaine ei ole mikään lääkekuuri vaan vaatii pitkäaikaisen käytön, että vaikutukset tulevat pysyviksi.

Nyt olen sitten homeopaatiltani saanut homeopaattista Siliceaa, jota otan n. 2kk. välein.

Kynsisieneenkin saan homeopaattista hoitoa, se vaan on itsepäinen, kuten hyvin tiedetään.Varmaan saan hoitaa sitä loppuikäni.

Mutta mukanahan nuo varpaat kulkee, tansseihinkin, kuten tänään.
TRALALAA!

Kaikkea hyvää sinulle! Mehän ollaan ystäviä täällä.

smitten    maarita          smitten

Heipparallaa! Tanssikaveri!

Minäkin olen pitänyt välillä taukoa, mutta nyt ostin uuden pullon ja jaan sitä ukkoni kanssa. Luin siitä paksun kirjan, jossa ei löytynyt sivuvaikutuksia. Kai se on niin että maaperä ja lannoitus eivät enää takaa tarvittavia määriä kivennäisaineita, joten joudumme etsimään niitä muusta kuin hyödynnetyistä kasveista.

Tanssilattiat ovat tosiaan jääneet, kun jalkani eivät viihtyneet kengissä (tanssikengissä!). Itämainen tanssi on siitä ihanaa että sitä voi tanssia avoinjaloin tai tossut jalassa. Ja flamencokengät ovat tosiaan niin isot, että on pumpulia varpaissa. Mutta kyllä minä joskus kaipaan lavoille kunnon vanhaan meininkiin ja tsaivaamaan!  Cheesy
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #6 : 02.03.2006 22:51:41 »

Käytin silicia tonicia kaks pullollista(isoa) alkusyksyn aikaan.Ihmettelin hiuksieni tuuheutta itsekin,sain nopeasti pitkät hiukset.
Nyt en ole sitä käyttänyt vähään aikaan,ja hiusten lähtö on ollut valtaisa.Ne roikkuvat ja sähköistyvät. Huomasin todella eron,onkin pitänyt mennä ostamaan siliciaa..

Voi hitsi, kun sinulla on ihana tuo alla oleva lause jumalan naurusta! Kuten olen lukenut 'Keskusteluja Jumalan kanssa' -kirjoja, niin Jumalahan se siellä puhuu että teki ihmisestä sellaisen jota ei itse voi olla. Kyllä sillä ei aika tule pitkäksi meitä seuratessa. ....Tai eikö se ole loppujen lopuksi meidän oma sielu, joka siellä hohottaa. Eikö nämä tapahtumat ole kuintekin aika paljon niitä egon ja pinnan ilmiöitä.  Huh
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 02.03.2006 23:06:36 »

Heippa kaikki! Smiley

Kyllä, minä sain sieluni nauramaan edellisestä.
Voipi sillä Jumalalla olla kans tosi hauskaa näitä meidän touhuja seuratessa.

Pintaahan ne nämä meidän varpaatkin ovat.
Mutta minkä takia se Luoja niiden turvota antaa, mihin se meitä haluaa ohjata?

Tässä sitä taas onkin kysymyksiä.

Jospa ne 'metsätontun' varpaat vielä tanssikenkiin mahtuvat. Toivon hartaasti.Luulenpa, että myös Silica osaltaan vaikuttaa siihen.

Joskus kun olen ollut niin sairas, etten kyennyt oikein tanssimaan, tunsin itseni vieläkin sairaammaksi.
----
On totta, että ravintomme köyhtyy tehoviljelyn vuoksi.

smitten    maarita         smitten
« Viimeksi muokattu: 02.03.2006 23:09:02 kirjoittanut maarita » tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #8 : 03.03.2006 12:12:20 »

Heippa kaikki! Smiley

Kyllä, minä sain sieluni nauramaan edellisestä.
Voipi sillä Jumalalla olla kans tosi hauskaa näitä meidän touhuja seuratessa.

Pintaahan ne nämä meidän varpaatkin ovat.
Mutta minkä takia se Luoja niiden turvota antaa, mihin se meitä haluaa ohjata?

Tässä sitä taas onkin kysymyksiä.

Jospa ne 'metsätontun' varpaat vielä tanssikenkiin mahtuvat. Toivon hartaasti.Luulenpa, että myös Silica osaltaan vaikuttaa siihen.

Joskus kun olen ollut niin sairas, etten kyennyt oikein tanssimaan, tunsin itseni vieläkin sairaammaksi.
----
On totta, että ravintomme köyhtyy tehoviljelyn vuoksi.

smitten    maarita         smitten

Kyllä se sielu tai jumala tekee välillä kiusaa tai muistuttaa, että 'eipäs liikaa nautiskella, kun se pääasia unohtuu'. Esim. tanssihan voi syntyä intohimoksi!
Sain tuntuvan tällin siitä päähäni joululoman aikana, kun soitin opettajalleni, että jos kokoan autolastin porukkaa, niin voitasko käydä läpi se 'mustalaistanssi, jonka hän joskus on luvannut minulle opettaa'. Sopi.
Mutta kun eräs tanssiporukkamme ihminen siitä kuuli, hän nimesi minun koreografivarkaaksi, ryhmän rikkojaksi ja vaikka mitä, huusi niin että oli siinä 30 päisellä naisjoukolla ihmettelemistä. Huomasin, että intohimoni tanssiin oli taas mennyt liian pitkälle!  tickedoff Ja sain opetuksen. Ehkä kaikki saivat.

Siitä sitten innostuinkin maalaamaan. Eli kyllä jumala pikkuisen kuritti, että 'on sitä muutakin minulla tarkoitus tehdä.

Tai ainakin näin päin asiaa katsottuna on helpompi antaa anteeksi. Heikkoudet ne ovat muillakin.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: