Btw, Itävallasta lomailemasta juuri palanneena huokailen taas kerran haikeana muiden maiden runsaan astrologiatarjonnan perään. Itävallassa ja Saksassa kun ilmestyy mm. erittäin runsas, melkein 300-sivuinen Zukunftsblick-niminen astrologialehti - ja hintakin 1 euro (lue: yksi euro).
Plääh, tuo on todella masentavaa. Itse ostin viimeksi Italiasta 194-sivuisen (no, puolet siitä mainoksia, mutta silti...) astrologialehden nimeltä
Astra. Lehti maksoi 3 euroa ja sisälsi mm. kuukausiennusteita merkeille jaoteltuna eri askendentteihin
Zukunftsblickissä oli aivan samalla konseptilla jaettu jokainen merkki eri askendentteihin ja jokaiselle 12 "alalajille" oli omat ennusteensa.
Milloinkahan Suomessa päästään samaan...ehkä kohderyhmän kokoa pitäisi vielä hieman kasvattaa.
Niinpä! Mitenköhän on, onko astrologia esim. Italiassa tai Englannissa ylipäänsä suositumpaa kuin meillä Suomessa? Mahtaako harrastajia olla asukaslukuun suhteutettuna enemmän kuin meillä? Ainakin itse epäilen näin.
Sattuuhan noita näppäilyvirheitä itse kullekin, nou hätä.
Eiköhän Ahto fiksuna miehenä ole hokannut virheen ilman sen mittavampia ponnisteluja...