Makasin sängyssä ja alustasta alkoi tuntua ”kanavan” aukenemisia. Ne olivat niin kuin porealtaassa, voimakkaita mutta niissä virtasi (skifi elokuvista tuttua-) energiaa tai jotain mitä en ole silmin ennen nähnyt. Yksi kanavista alkoi avautua allani ja siirsin hieman itseäni. Kokeilin sitä kädellä ja tunsin nostavan voiman.
Sitten siirsin itseni varovasti takaisin siihen kanavan päälle. En tiedä loppuko virtaus siitä ”suuttimesta” kun ristiselkäni oli sen päällä. No, kuitenkin olin ihan hyvin siinä kunnes minut tönäistiin lattialle, kuten piirretyissä elokuvissa. Tönäisy, liukuminen patjalla, tippuminen lattialle ja vielä metrin verran liu-untaa. Mitä ihmettä ajattelin ja menin takaisin sänkyyn. (Välikommentti. Parisen viikkoa sitten näin samanlaisen jutun, jossa tönäistiin patjalta lattialle). Sama homma heti uudestaan kun sain itseni hyvin maaten.
Aloin katsomaan sänkyäni ja siihen alkoi muodostumaan hahmo. (Kauheeta ku meinaa tulla pitkä, mokomasta justuta joten oiotaan hieman.) No näin ensin edellisen työnantajan ja sen jälkeen lähempänä minua vuotta nuoremman tytön. Tyttö kysyi minulta että mitä sinä teet? Vastasin ihmeissäni lattialla: Istun lattialla. Tyttö: Höh, Mitä sinä ajattelet? Työtä, Vastasin välittömästi. Tyttö: Pöhkö, rakkaus on paljon tärkeämpää.
Minä en nykyään osaa arvioida herätessä että paljon kello. Ou jee, varttia vaille kolme. Eikä unta enää missään.