Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: No niin!!  (Luettu 7087 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 27.09.2006 21:00:47 »

Nyt minä vihdoin löysin oikean sivun mistä voin kysyä tätä asiaa. Olen syntynyt 17.10.1978 jyväskylässä klo.04.21. Huolen aiheita on monia kun en ymmärrä itseäni, hassua. Apua siis tarvitsisin esimerkiksi siihen että näkyyköhän tähtimerkeissä vinkkejä siitä miksi minuun ei rakastuta ja ihastuta eikä suhteet ota potkua??  tickedoff
En halua kertoa enempää kun odotan että mitä vastauksia saan ja kerron sitten löydänkö itsestäni nämä viat. Rehellisiä vastauksia odotan ilman sensuuria. Kerro vain mitä mieltä olet=) angel
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #1 : 28.09.2006 09:20:43 »

Mä en tosiaankaan ole mikään mestari tulkitsemaan muiden karttoja mutta voin yrittää  Smiley
Sinulla oli jonkun verran skorpionia kartalla eli ehkä muut aistivat sen ehdottomuuden sinussa. Olet varmaan suorapuheinen ja kun teet jotain MIELEISTÄSI, teet sen tosissasi käyttäen kaikki voimasi. Oletko omistushaluinen?
Nousumerkkisi on neitsyt ja ihmiset voivat saada sinusta viileän kuvan koska tarkkailet ensin paljon ja teet omia johtopäätöksiä millainen joku ihminen ehkä on. Sinua voi siis olla hieman vaikea lähestyä.
Vaaka kartallasi saattaa pistää sinut miettimään aina ennenkuin ryhdyt mitään tekemään ja sinun on joskus ehkä vaikea lukea omia tunteitasi.

Elikkä olet niin tulinen mutta samalla viileä ja varovainen että ihmisten on vaikea tulla puhumaan, etenkin kun merkurius on skorpparissa. Olet jonkun verran varmaan salaperäinen ja sinusta on vaikea ottaa selvää! Oliko tässä mitään perää?  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 28.09.2006 09:23:49 »

Tähtikartasta en osaa sanoa mitään, itse ku olen sillä saralla ihan alottelija. Mutta sellainen tuli mieleen, että rakastatko ja arvostatko sinä itseäsi? Yritätkö liikaa että sinusta pidettäisiin? Ihmisistä jotenkin huokuu nämä asiat ihon läpi.Mielestäni ensin pitää rakastaa itseään, että voi ottaa vastaan rakkautta. smitten
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 09:25:22 kirjoittanut Naked~ Witch » tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
the_planet
Vieras
« Vastaus #3 : 28.09.2006 09:59:11 »

Sen mitä itse olen huomannut ja tutkiskellut, niin nousumerkkinä neitsyt (kuten minullakin) on ainakin yhtenä hyvänä syynä siihen, etteivät ihmiset ylipäätään helposti tule tekemään tuttavuutta.
Pitää kato olla niin kuulin  coolsmiley näköinen  Grin
Ihmisethän näkevät ensin ulkokuoresi, jota nousumerkki ns. edustaa.

Myös skorpparin ensivaikutelma voi olla aika ehdoton, kuten jo aikaisemmin mainittiin.

Mutta myös Naked Witch esitti hyvän kysymyksen, yritätkö liikaa, että sinusta pidettäisiin? Ehkä olisi parempi vain olla oma itsensä, jos ei kelpaa jollekin, niin se ihminen ei ole tarkoitettu sinun elämääsi.

Jos myös odotat kovasti ihastumisen/rakastumisen "saamista", niin sekin voi osaltaan jo näkyä ns. läpi ja työntää pois mahdolliset kandidaatit.
Yleensähän ne rakkaudet putkahtavat elämään juuri silloin , kun sitä vähiten odottaa. Parasta olisi vain tutustua ensin itseensä ja unohtaa muut. Löytää itsensä ja se mitä sinulla on annettavana. Pakottamallahan ihmisiä ei saa ihastumaan tai rakastumaan  Smiley
Kärsivällisyys muiden ja rauhallisuus itsensä kanssa, sovellettavissa myös toisin päin  smitten
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 28.09.2006 21:58:29 »

Sen mitä itse olen huomannut ja tutkiskellut, niin nousumerkkinä neitsyt (kuten minullakin) on ainakin yhtenä hyvänä syynä siihen, etteivät ihmiset ylipäätään helposti tule tekemään tuttavuutta.
Pitää kato olla niin kuulin  coolsmiley näköinen  Grin
Ihmisethän näkevät ensin ulkokuoresi, jota nousumerkki ns. edustaa.

Myös skorpparin ensivaikutelma voi olla aika ehdoton, kuten jo aikaisemmin mainittiin.

Jeps olen kuullut että mustakin saa väärän vaikutelman. Siis että olisin ylpee. Oikeesti musta on kiva olla just niin ku olen, ajatelkoon ihmiset musta mitä tykkää. Mun naama ei ole läheskään aina messingillä ja mikä onkaan kamalempaa kun vetää jotain teko virnettä naamalle  Smiley

Jenima, mä taas voisin sanoo et miks ne ihmiset jotka pitää musta ei herätä taas minussa mitään tunteita? Useinkin tuntuu olevan ihan ykspuolista kemiaa.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 22:00:06 kirjoittanut Naked~ Witch » tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 28.09.2006 22:14:02 »

Astrodienstissa on kohta nimeltä Astro click love.. laitas sinne tiedot.. sinullahan pitäisi olla todella paljon resurssia rakkauteen.. tosin 4, 5, 7 on tyhjiä - olikos se nyt niin että ei käsiteltäviä ongelmia suhteissa?

http://www.astro.com/cgi/aclch.cgi?lang=e&cid=ev7filerjb4XV-u1145218348&nhor=2&btyp=acl

Sun in the Second House    2nd hs

Your style of loving is very concrete, and you go out of your way to give your lover tangible evidence of your affections.

Similarly, the highest values you seek in a lover are faithfulness and loyalty, qualities you are most willing to demonstrate once you have chosen the person you feel is just right for you.

It takes you quite a while to really settle into a relationship. Once that is done, you are a model of steadfastness.

Whatever the twists and turns of fate, your perseverance can pull a relationship through its most difficult hours to achieve the goal you value most - a solid, enduring union of souls.

Uranus in the Second House    2nd hs

In a love affair you are quite fond of unusual surroundings and possessions. You value objects of special interest, but once you have enjoyed them, you do not cling to them.

You should be very careful to discuss your values and ethical beliefs with your partner. In this area you may be rather unusual, and you would not want your partner to inadvertently tread on something that is meaningful to you.

You may enjoy throwing yourself into a new-found pleasure, but that may wear it out too soon. Also it may throw your constitution out of balance.

Jne, siellä oli myös Merkurius kakkosessa.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2006 22:19:26 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 09.10.2006 17:48:49 »

Joo no mä olen niin huono englannissa että ei saatu noista sivuista mitään irti.. Kyllähän mä tietenkin yiedän että en voi pelkästään tähtiä syyttää huonosta rakkausmenestyksestä.. mutta kun, voih kuinka ihmeessä mä pystyisin itseäni muuttamaan toisenlaiseksi? Löysin taas vahingossa aivan ihastuttavan miehen.. Pientä vipinää hän on saanut aikaiseksi sydämmeeni mutta hän asuu toisessa kaupungissa. Alkuun kaikki on tuntunut siltä että jess.. tässä se on, ei erityisen komea mies mutta ah muuten niin että siinä on sitä jotakin. No tänään olemme käyneet taas puhelimitse tässä keskustelua ja voi itku miten surkea olo mulle tuli Embarrassed Hän kertoili kaikista harrastuksistaan ja siitä kuinka hän on melkoisen vauhdikas mies, paljon kaikenlaista ohjelmaa aina. Tajusin että joo, taitaapa olla taas kerran aivan väärä tapaus minulle. Itse olen niin rauhallinen ja kotihiiri että enpä taitaisi paljoo antaa tälle miehen köriläälle. Tuli tunne että olen ihan idiootti ja laiska ja tyhmä, eihän minulla ole harrastuksia, en ole järin aktiivinen ja kaikenkukkuraksi taidan olla vielä mustasukkainenkin. En siis taas ihmettele yhtään että rakkaus ei suju, taisin itse luetella juuri syyt siihen miksi se ei suju. No tämä mies ei nyt ole vielä antanut periksi mutta minun sydän itkee kuitenkin, taidan luovuttaa. Turha kai yrittää mahdotonta tavoittaa. Angry
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 09.10.2006 22:11:10 »

Älä luovuta. Vastakkaisuudethan voi vetää puoleensa. Miksi sitä pitäisi olla samanlaisia? Jos mies puhuu paljon harrastuksistaan ym. tehdäkseen sinuun vaikutuksen. Sinun pitää enemmän arvostaa itseäsi ja hyväksyä omat piirteesi.  smitten
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 10.10.2006 09:15:35 »

Uskon että jokaiselle ihmiselle on MONTA sopivaa kumppania, kunhan ei kapsahtele vääriin (tai sitten, ne ovat oikeita aikansa). Itse toivun menneistä jutuista ja kauan enkä ole kohta kahteen vuoteen rakastunut. Olen koettanut ihastua.. huonolla menestyksellä. En usko että olen menettänyt viehätysvoimaani, mutta en vain jaksa mitään juttua, mikä ei toimi luonnollisesti. Siis kun joku oikeasti rakastuu sinuun, on se kemiaa tai menneiden elämien sidos tai mikä tahansa, ei siinä ole vauhdista kyse vaan sielujen sympatiasta. Sinä vain tiedät hänen seurassaan että se rakkaus on siinä. Miksi sinä luovutat jos mies ei? Eikös aktiivi mies haluaisi aktivoida naista?  Kiss

Jos taas noin muuten haluat olla aktiivimpi, sinun on tehtävä sitä mikä kiinnostaa.  smitten

Itsellä on taukopäivä töistä, olen sairaana, tuli tyhmä ongelma töissä lauantaina ja lasta kiikutan lääkäriin huomenna, eli olen hetken miettimättä erästä ja toistakin firmaa. Tarvitsen lepoa työasioilta ja suhteiltakin. Täytynee meditoida (Ammaa odotellessa). En päässyt enkelihoitaja Anunkaan luo illalla, harmi. Yritän jotenkin vielä muistella rakkauden sanoja, millaisia ne oli ja mitä pitäisi odottaa - ja ennen kaikkea, missä ihmeessä liikkua että kaikki ei olisi vain työsuhteita tai jotain juristien tapaamisia tai bisnesten järjestelyjä.  tickedoff tickedoff Olin lounaallakin kaverin kanssa joka ei kiinnosta sitten yhtään.  coolsmiley Astrocenterissä on kyllä aivan turhia lupauksia - että tänään löytyisi. No hyvä puoli on se että menneet siteet on poikki (kesä 2006 katkoikin 3 sidettä naps), eli reitti olisi selvä..

October 10, 2006
This is a day when you could potentially meet up with the kind of person whom you have often dreamt would enter your life, yet never dared hope for. If chance should bring you together, you will find this lover extremely passionate, deeply romantic, and full of feeling and tenderness. They will certainly always let you know how much they care.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2006 10:16:07 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 10.10.2006 20:01:47 »

Aurinko- ja Kuumerkkisi ovat ainakin perusnaisellisia, eikä niiden puolesta pitäisi olla mitään estettä sille, etteikö lempi voisi leimahtaa jonkun sopivan uroon tullessa kohdalle. Ongelma näyttäisi olevan siinä, ettet osaa arvostaa sitä, että olet mitä olet. Kotona viihtyminen ei ole pahe.

Vanha legenda kertoo, että miehet kaipaavat naiselta lähinnä kahta asiaa:

1. seksiä
2. ruokaa

Kumpikin hoituu kotona! Vaaka-Härkä-yhdistelmänä voit tehdä kotielämästä esteettistä ja nautinnollista luksusta.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 10.10.2006 20:39:15 »

Hmm.. Sainkin niin positiivisen latauksen luettuani näitä että taas tuntuu että antaa palaa vaan.. Surraan sit kun on aihetta. Vaikka onhan tässä kieltämättä hiukan epävarma olo silti mutta mitä siitä jos mies saa minut hymyilemään=) uglystupid2
 Ihmetyttää kun en ole KOSKAAN aiemmin tuntenut vaakamiestä ja hän nyt sitten sattuu olemaan, mutta katsotaan ja ihmetellään kauanko kumpikaan jaksaa tätä välimatkaa smiley6600
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: