Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: merkit vaihtui  (Luettu 3340 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« : 04.10.2006 01:38:49 »

....ja nimi myös hieman mukautui siihen. Nyt poistui myös tuo kysymysmerkki tuosta nimimerkkini lopusta. Wink


Lämmin Kiitos kaikille joiden kanssa olen saanut astroilla trooppisten merkkien ympärillä.

   Tärkeintähän mulle on aina ollut se sisältö ja se että saa olla tekemisissä ihanien, mielenkiintoisten, tuntevien , ajattelevien ja kokevien ihmisten kanssa.

ja etenkin vaihtaa ajatuksia.


   KIITOS TEILLE KAIKILLE!

smitten smitten smitten

opetitte ja avarsitte minua paljon Smiley

astrologiaan liittyen seikkailen pääsääntöisesti tästälähin noilla sideerisillä osastoilla joten törmäillään, jos niikseen tulee. mutta onhan täällä myös noita muita kirjoittelu-osastoja...

eipä muuta.


         smitten

tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 05.10.2006 00:12:18 »

siderealSign, hienoa... smitten

Ehkäpä toimit minulle juuri jonkinlaisen ahaa-elämyksen aiheuttajana, kun olen tässä nyt kolme päivää miettinyt koko ajan että hmmmmm...härkä....hmmm...olenko...  Grin

Pitää myöntää että vähän koin surumieltä hyvästellessäni sen pinttyneen ajatusmallin, jolla selitin itselleni oikkuja sanomalla että "se johtuu siitä että olen kaksonen"...

Mitä enemmän nyt olen lukenut sideerisiä juttuja, sitä enemmän on kolahtanut... Varsinkin se että en ole ollenkaan avoin kuten au kaksosen, nousujouskarin pitäis olla... Härät eivät ole, eivätkä noususkorpparit. Kuukauriudella olen selitellyt itselleni tätä sulkeutuneisuuttani, mutta sitten taas ihastun kauhean helposti ja olen lähimmilleni tosi sympaattinen, reilu, ystävällinen ja rakastetulleni myös näytän tunteeni tulisesti (kuu onkin jouskarissa)...

hei anteeksi että mä avaudun tähän näin tälleen...!

Olen kiitollinen, että jotenkin sinun viestejäsi lukemalla ekaa kertaa kiinnostuin sideerisistä merkeistä... Ne tuntuvat vain jotenkin... Syvällisemmiltä...  Smiley

Kiitos.  smitten
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 05.10.2006 12:28:45 »

Siis mitääh... Mutta mullahan on sideerisessäkin venus oinaassa? Vai selititkö just että se on siltikin kala? Vai enkö mä vain osannut tehdä tota karttaa? Vai mitä häh... Hölmö ei aina tajua... Grin
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #3 : 05.10.2006 12:48:48 »

outs...sori!

muistin väärin, kun niin paljon uusia merkkejä pyörii päässä.luulin katsoneeksi sieltä sideerisen foorumilta.ellet sitten ole jotenkin vaihtanut erilaisiin efemerideihin kuin siellä eridanuksella.



hmm...sitten olet varmaan soturi luonne :Smiley Huh :)venus mars merkissä, sideerisissä oinaassa. mars venus sotureita...


minäkin vasta opettelen tätä juttua vaikka nopeesti tää syttyikin, joten varmaan tollasia huomiovirheitä tulee. pitäisi ensin lukea lisää noista merkeistä...
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 05.10.2006 13:24:24 »

Juu no itsekin huomasin että siellä sideerisellä foorumilla sainkin tulkinnaksi kala-venuksen, mutta kun itse tein astro.comissa, tuli oinas. Kai se on luotettavampi se, mitä en itse tehnyt.. Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: