Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijonalla skorpioniongelmia  (Luettu 3489 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
elyce
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« : 19.12.2011 04:14:04 »

Täällä palstalla tuntuu olevan paljon pohdiskelua skorppareista, mutta en kokenut että tämä istuisi välttämättä minkään muun otsikon alle... Yleiset keskustelut aiheesta  leijona+ skorpioni olen kyllä jo selaillut, mutta eipä niistä tähän tilanteeseen tuntunut löytyvän apua. Toivottavasti tämä sopii tälle palstalle eikä mene liian leijonamaisen itsekeskeiseksi avautumiseksi...

Osaisiko joku hiukan valottaa erään skorppariherran mielenliikkeitä? Hän siis aurinko skorpioni  askendentti, leijona (1. huone  leijona myös), kuu neitsytmerkurius vaakavenus jousimies ja  mars vaaka. Älyttömän kohtelias, älykäs, syvällinen, hellä, sekä erakkomainen että sosiaalinen. Minä taas  aurinko leijonaaskendentti vaaka (1. huone  skorpioni),  kuu kaurismerkurius leijonavenus- ja  mars neitsyt. [Sellainen jännä juttu, vaikken näihin asteroideihin niin usko, että minun kartallani meidän (täsmälliset) nimi-asteroidimme ovat yhtymässä 8-huoneessa, hänen kartallaan taas minun kaima-asteroidini on läheisessä yhtymässä hänen kuuhunsa ja hänen kaima-asteroidinsa minun askendenttiini.]

Miten tämän lyhyesti selittäisi... Oltiin tuttavia aiemmin, ja kun ekan kerran jäätiin kahden kesken ja juteltiin, siitä alkoi 2-3 kk:n tapailu. Keskustellessa tuntui synkkaavan hyvin ja hän vastaa muutenkin käsittämättömän hyvin ihannemiestäni. Tunsin kovasti yhteyttä häneen - ihastun äärimmäisen harvoin. Kaikki aloitteet teki hän, kerran ehdotin itse tapaamista (hän suostui). Ehdittiin nukkua monta yötä yhdessä ennen kuin seksi tuli kuvioihin. Hän esitteli minut kavereilleenkin, jotka tuntuvat olevan hänelle hyvin tärkeitä (ollaan nuoria parikymppisiä molemmat). Heidän puheistaan päättelin, että on harvinaista tämän skorpionin tuovan näytille ketään tyttöä. Tapailun aikana oli muutama viikon tauko jolloin hän ei ottanut yhteyttä, mutta hän kuittasi ne kertomalla viihtyvänsä yksikseen. Ajattelin että kyse on hänen luonteestaan. No minähän rakastuin häneen. Sitten kerran hän viiden päivän radiohiljaisuuden jälkeen tuli luokseni ja sanoi, että meidän pitäisi lopettaa juttumme. Minä itkin ja yritin kysellä miksi, mutta hän ei osannut vastata. Kysyin, johtuiko se siitä ettei hän pitänyt minusta tarpeeksi tai oikealla tavalla, ja hän vastasi, ettei se siitä johdu, ja yritti lohdutella. Hän suostui vielä parin päivän päästä tapaamaan minut uudelleen, jotta voisi paremmin selittää, miksei halua seurustella kanssani. En oikeastaan saanut mitään uutta selville, hän ei taaskaan osannut selittää, ja yritin kysellä, onko minussa jokin vika, olenko tehnyt jotain väärin, vai eikö hänellä vain ole tunteita minua kohtaan, mutta hän vain sanoi ettei osaa selittää ja haluaa olla yksin.

Eipä kulunut kuin viikko kun päädyttiin baarista sänkyyn ja hän oli aivan samanlainen kuin silloin kun olimme tapailleet, paitsi ei pussaillut, silitteli kyllä hiuksia ja kasvoja ja halaili ja niin edelleen. Tämä toistui melkein joka viikonloppu noin 1,5 kk:n ajan. Edellisviikon lauantaina, humalassa tosin, hän sanoi "pitävänsä minusta ihan liikaa" ja selitti kuinka erilainen ja ainutlaatuinen olen. (Hän juo aika paljon ja usein, joten uskon ettei hän humalassakaan puhuisi täysin puuta heinää.) No tämähän herätti minussa toivoa suhteesta. Jottei pääni olisi räjähtänyt, parin päivän päästä kysyin tekstiviestillä uudestaan, miksei hän voi seurustella kanssani, jos hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Aluksi hän jatkoi sitä "en osaa selittää" -linjaa, kunnes aika pitkän vänkäämisen jälkeen hän lopulta sanoi, ettei hän pidä minusta muuten kuin kaverina. Oli kuulemma alussa ollut ihastunut minuun, mutta sitten se oli hiipunut. Miksei hän kertonut tuota sitten aiemmin, kun minä vielä useamman kerran ja monella eri sanamuodolla asiasta kysyin!

Osaisiko joku selittää, mitä ihmettä oikeasti tapahtui? Astrologian tai omien kokemusten avulla... Voiko skorpionia saada takaisin jos kerran on jo menettänyt... ja miten Shocked Tämä kuukauris ottaa asian aika raskaasti Embarrassed Kaikenlainen apu ja neuvonta olisi arvostettua...
tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #1 : 19.12.2011 11:32:24 »

Skorpioni on enimmäkseen sisältä ohjautuva käytökseltään, ei sitä nuorena osaakaan selittää eikä oikein ymmärtää itsekään. Leijona enempi ulkoa ohjautuvaa sorttia. Miten ton toisin sanois, skorpionille ei ole niin tärkeää miltä jokin näyttää, kuin se mitä pohjimmiltaan on. Kauneuden tajua on, mutta muut seikat ratkaisevat viime kädessä.
Skorpioni on Leijonalle neliömerkki, suomeksi tarkoittaa että siinä on ensimmäinen särön paikka harmoniassa, paha paikata muilla aspekteilla. Ja aika perustavaa laatua kun on auringoista kyse. Aurinko kuvastaa sentään elämän perusenergiaa.
Oma kokemus tukee astrologiaa tässä kohdassa.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 19.12.2011 13:49:11 »

Vähän samaa mitä olen skorpparien käytöksestä (ulkoisesti) kuullutkin, vaikkei pelkän aurinkomerkin perusteella saisikaan yleistää. Sisäisestä maailmasta en tässä lähde pohtimaan, ei tietoakaan ole kovinkaan paljoa..

Mutta kun ajattelee näin itse naisena, on se vaarallinen koukku tuollainen mies joka on ja ei ole ja on ja ei ole, siis juuri tätä löyhässä hirressä pitämistä minkä toisessa ketjussa mainitsin. Eli, kuka tietää, voi se mies olla kiinnostunut mutta joidenkin omien syidensä takia toimii näin. Mutta, se pitää kysyä itseltään, että haluatko elää näin? Oletko valmis siihen? Kestätkö ja ymmärrätkö? Koska jos itse valitset jäädä kiinni johonkuhun mieheen, et voi siitä itsellesi aiheutuvista ongelmista syyttää sitä miestä, vaan omaa päätöstäsi. Tämä olisi hyvä ymmärtää. Varsinkin kun nuori vielä on, on se klisee totta että "maailma on avoin", eli niitä miehiä tuolla riittää, ja myös sellaisia jotka tietävät mitä ja kenet haluavat. Myös sellaisia joihin voit rakastua yhtä paljon tai enemmän kuin tähän mieheen.
Ehkä voi olla myös että et itse tiedä mitä haluat? Tee selväksi itsellesi mitä haluat tältä mieheltä, ja älä suostu muuhun kuin siihen. Jos mies todella välittää sinusta, hän ymmärtää sen. Ja muista väliaikoina elää omaa elämääsi, se on kaikkein tärkein asia, sillä kun oma elämä on kunnossa ja ihanaa, silloin osaa huomata mitä oikeasti siihen tarvitsee. Mikään pariksi minuutiksi ovelle tuleva ratsun kanssa pyyhältäjä ei silloin sokaise niin helposti.  Wink Olipa lause.  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: