Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ajatusten muuttaminen/hillitseminen  (Luettu 22889 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 16.11.2005 16:52:39 »

Huomenna minun pitäisi tavata tämä kauris-mies ihan ystäväpohjalta.Toisaalta on ihana,että ollaan ystäviä,mutta toisaalta se sattuu kuitenkin,kun on oltu enemmänkin.

Kirjoituksesi tänään jo kuulostikin positiivisemmalta! smitten Ja ole iloinen jos pystytte tapaamaan toisianne ystävä-pohjalta. Kaikki eivät sellaiseen pysty, etenkään jos taustalla on ollut enemmänkin. Tsemppiä! Smiley Ja vähitellen sitä oppii tietämään, mikä on itselleenkin parasta, elämänkoulu ohjaa kyllä, kun intuitiotaan malttaa kuunnella. smitten
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #16 : 17.11.2005 12:45:07 »

Tuuli-juulian "huolihetki" menee meillä heti kokeiluun. Olen itsekin sellainen että jos oikein kiellän itseäni joskus edes märehtimästä niin olo pian menee mahdottomaksi, eli kohtuuvella saa huolehtiakin! Muttei saa koko päivää käyttää.

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided  angel Grin Grin

Voi hyvänen aika itse en ole koskaan pystynyt enää olemaan "ystäväpohjalta" tekemisissä jos on ollut enemmän - paitsi kerran kun ei sit ollutkaan oikein muuta alunperinkään. Ei siis savua kun ei tultakaan.

Tsemppiä jo tosiaan meinaat tavata vielä.
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Neilikka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 17.11.2005 13:52:10 »

No todellakin tapasin ex-kauriini eilen. Joimme kahvit ja juttelimme "niitä näitä" tunnin verran.Mitä tunteita se minussä herätti? Oikeastaan aika vaikea sanoa,toisaalta tuntui hyvältä,että voimme olla vielä "tekemisissä" toisaalta tuntui pahalta,kun "joskus on ollut enemmän"
Kumpa pystyisi siihen,että luottaisi,että kaikella on aikansa ja tarkoituksensa ja että minulle elämässä annetaan se,mikä on parhaaksi juuri kulloisessakin tilanteessani. Undecided
tallennettu
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 17.11.2005 15:33:08 »

Hyvät neilikka ja Monikakson ja muut,
Sydämestäni suosittelen teille kirjaa "Zen ja rakastumisen taito" Minä ja koko ystäväpiirini heidän äitejään myöten olemme kahlanneet kyseisen opuksen. Teos sopii elämänkaaren eri tilanteisiin, mutta olen huomannut että eritoten eroprosesseissa SE ON IHAN YKKÖNEN ja siitä toden totta on ihan konkreettista apua. Olen hyvässä mielessä teille (jotka ette ole vielä opusta lukeneet) positiivisessa mielessä kateellinen, sillä niin monta herkullista oivallusta on edessänne. Itse nykyään oikein säästelen kirjaa sillä tavoin että se on kirjahyllyssä staattisesti odottava ystävä, jota ammennan aina hädän syttyessä.

"Kun hän tulee toivota hänet tervetulleeksi ja kun hän lähtee, anna hänen mennä"
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #19 : 17.11.2005 15:38:07 »

Cry  ---->  laugh

Minä olen käyttänyt

mielenhallintaa eli SILVA-menetelmää
jo vuodesta 2001.

smitten    smitten

- elämäni paras sijoitus -

smitten    smitten

Silva menetelmässä on varmasti paljon
samoja asioita kuin NLP:ssäkin.

Kurkkaa linkkiä - se kannattaa.

http://www.silvamenetelma.com/articles.html

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #20 : 27.10.2008 22:28:18 »

Cry  ---->  laugh

Minä olen käyttänyt

mielenhallintaa eli SILVA-menetelmää
jo vuodesta 2001.

Hei Ystäväin

Olin viikonloppuna kertaamassa Kuopiossa
oppimaani Silva-menetelmän mielen hallinta taitojani.

Kyllä todellakin kannatti käydä kertauskurssilla.

Tunnen olevani kuin uudesti syntynyt
ja energialataukset ovat valtavat

Minulla on keinot oman itseni parantamiseen,
kunhan vain muistan käyttää oppimaani menetelmää.

Suosittelen lämpimästi muillekkin.

http://www.silvamenetelma.com/Finland.html

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 27.10.2008 22:38:06 »

Hienoa, Elämänilo! Minulle outo juttu, vaikka olen jostakin siitä lukenutkin.

Minä taas olen ollut toisenlaisilla leireilla, matkoilla, aika ihmeellisillä, mutta piristyneenä ja rentoutuneena ja kyllä ne ajatukset jotenkin sitä rasvaa vauhdillensa saa, tarkoitan, että ei niinkuin ainakaan pyöri sutturaa, eikä takerru ja tulee uusia näkökantoja.

Mutta ajatusten hillitseminen on minulle vähän vaikeampaa.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 17.07.2014 22:31:52 »

Pidän kovasti Katie Byronin kyselymenetelmästä.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
danalee
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 18.07.2014 16:34:26 »

Katie Byronin menetelmä "muutti elämäni".  smitten
Heti hoksasin idean ja ymmärsin omien ajatusteni "tarinoiden" olevan syypäänä lähes kaikkeen murheeseen mitä sillä hetkellä ( ja sen jälkeen) oli. Syy onnettomuuteeni ei olekaan muissa... coolsmiley
 Suosittelen kyllä tutustumaan!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #24 : 11.03.2015 15:13:35 »

Tässäpä loputon kenttä harjoitteluun.
Eikun vaan menoks.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 11.03.2015 15:17:31 »

Tästä ketjusta apua harjoitteissa:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=65018.0

(Olen näemmä kirjoittanut lyhyesti tähän ketjuun joskus 2005, sen jälkeen olen tuon em. ketjun vasta foorumille aloittanut.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
AfricaRozales
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #26 : 21.03.2015 00:07:01 »

Entäs pelko? Mä olen kohta 21 vuotias kohta äiti. Ja pelkään edelleen esim. mennä pimeään vessaan ja katsoa peiliin, sillä minulle tulee ihan tajuttoman vahva mielikuva ja pelko ja tunne siitä että sieltä peilistä näkyy joku "örkki". Ja sit jos esim menen nukkumaan, ni mua pelottaa istua pimeässä sängyn laidalla koska mua pelottaa et joku "örkki" nappaa mua jalasta kiinni. Ja se tunne on niin voimakas ja todellinen, että "kohta niin tapahtuu" ja näen sen mielessäni ja kun se on niin vahva tunne ja mielikuva niin mua alkaa pelottaa kahta kauheemmin, että luon sen tilanteen /näyn tapahtumaan. Välillä mua pelottaa jopa olla pimeässä huoneessa silmät auki. Mulla on ollu tää probleema jo pienestä pitäen, mutta se vahvistu sillon kun Kauna ja Ring tulivat ja nyt monta vuotta on ennyt näin ja alkaa tympiä ihan tosissaan, Miten se vauvakaan pystyy rauhottuu nukkumaan jos äitiä pelottaa pimeä? Cheesy Ihan älytöntä, tähän on pakko tulla joku toppi.
Mun mummo on meedio ja haluis opastaa mua kun avaan silmäni ja että jatkaisin hänen työtään, mutta tässä on juurikin tämä ongelma, että kun pelkään nähdä "örkkejä" tai niinku pelkään et ne on semmossii pelottavan näkösiä "örkkejä" niin en oo uskaltanu alkaa työstää enempää tota silmän avaamista yms. koska haluan ensin päästä eroon tästä ihme pelkäämisestä. Oon pyytänyt universumilta miljoona kertaa että nää pelottavat mielikuvat ja ajatukset poistuis mun päästäni, mutta ei oo auttanu, joten luulen että tässä on nyt jokin toinen juttu kysymyksessä. Ärsyttää kun pitäisi mennä nukkumaan, mutta tänä iltana pelottaa kahta kauheemmin, sillä epäonnekseni näin mainoksen jostain uudesta sarjasta missä oli jotain riivattuja tyyppejä tms ja päivällä ystävättäreni kertoi yhdestä baarista missä henget kiusaa työntekijöitä ja asiakkaita, ilmestyy kuviin jne. Joten nyt nää "örkit" on taas vahvemmin mun päässä. AAgh.... uglystupid2 idiot2 Angry Shocked Embarrassed Lips Sealed Undecided Cry
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 21.03.2015 09:23:23 »

Entäs pelko? Mä olen kohta 21 vuotias kohta äiti. Ja pelkään edelleen esim. mennä pimeään vessaan ja katsoa peiliin, sillä minulle tulee ihan tajuttoman vahva mielikuva ja pelko ja tunne siitä että sieltä peilistä näkyy joku "örkki".

Apua ja harjoitteita ongelmasta eroon pääsyyn löytyy viestiketjusta, jonka linkitin edelliseen viestiini. Ne neuvot käyvät ihan minkä tahansa negatiivisten ajatusten/tunteiden taltuttamiseen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: