Riitta
|
|
« : 06.10.2006 23:05:24 » |
|
Oletteko elaneet niinkuin halusitte? Oletteko tehneet toiveista totta ,tyo, matkat, rakkaus? Oletteko paasseet pyrkimaanne paamaaraan, toteuttaneet itseanne? Oletteko antaneet vallan luomisvoimallenne? OLETTEKO VOITTANEET ITSENNE? Viela ei ole liian myohaista, mita teet saadaksesi kaikista toiveista totta. Kysyn vain kun olemme taalla Luojan luotuina?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 06.10.2006 23:18:28 » |
|
Onpa hieno aihe! Siihen kun jokainen vastaa rehellisesti niin samalla jo luo sitä, mitenkä vielä haluaisi "korjata" tulevaisuuttaan. Joten omalta kohdaltani vastaan kaikkeen, että `kyllä´ vaan matkustella vieläkin enemmän ja laajemmalle haluaisin. Sillä vielä on jokunen mannerkin käymättä kokonansa - puhumattakaan sellaisista maista kuin esim. Israel. Ja toiveistani olen aina tehnyt siten totta, että olen vain niistä haluistani luovuttanut! Eli nähdäänköhän siellä Israelissa sitten, diamond, kun Luojamme on tämänkin omiensa teoilla järjestänyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 06.10.2006 23:19:59 » |
|
Oletteko elaneet niinkuin halusitte? Enpä ole, muutama sivupolku matkattu, mutta päivääkään en vaihtaisi pois.. Oletteko tehneet toiveista totta ,tyo, matkat, rakkaus? Osittain kyllä ja loput ehtii vielä.. Oletteko paasseet pyrkimaanne paamaaraan, toteuttaneet itseanne? Ne päämäärät jotka olen asettanut, olen tavoittanut.. Itseni toteuttaminen.. hmm,pitää miettiä.. Oletteko antaneet vallan luomisvoimallenne? Valitettavasti en.. OLETTEKO VOITTANEET ITSENNE? Useita kertoja.. toivottavasti myös jatkossa jos itseni voittamiseen tarvetta tulee..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #3 : 06.10.2006 23:34:30 » |
|
Tottakai ja kaikenaikaa. Se, onko lähiympäristöni samaa mieltä, on jo eri juttu!! Se, taas onkin heidän osionsa. Itsensä voittaminen, on kinkkinen kysymys. Jaakobilta lienee, olisi hyvä kysyä konsultaatiota.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #4 : 06.10.2006 23:56:37 » |
|
Voi kun kivaa siis me naemme taalla Kaarina Willow, silloin on pullat hyvin uunissa jos et paivaakaan halua pois ja toteuttamiseen milloinkaan ei ole liian myohaista ja itsensa voittaminen on sita hyvaa energiaa- tulevaisuus on edessapain... Kotkansilma.. hmyyh-en kysynyt lahiympariston mielipidetta... itsensa voittaminen on samoin kinkkinen juttu!!! Jaakobilta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #5 : 07.10.2006 04:43:50 » |
|
1. Oletteko elaneet niinkuin halusitte ? 2. Oletteko tehneet toiveista totta ,tyo, matkat, rakkaus ? 3. Oletteko paasseet pyrkimaanne paamaaraan, toteuttaneet itseanne? 4. Oletteko antaneet vallan luomisvoimallenne? 5. OLETTEKO VOITTANEET ITSENNE? 6.Viela ei ole liian myohaista, mita teet saadaksesi kaikista toiveista totta. Kysyn vain kun olemme taalla Luojan luotuina? 1. Osittain 2. Osin, mutta vielä on toiveita toteutumatta. 3. Vielä on matkaa jäljellä. 4. Täydellisesti 5. Kyllä mielestäni olen ja se on tehnyt oloni tasapainoiseksi. 6. Etenen hiljaa, mutta vakaasti päämääriäni kohti :
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.10.2006 04:51:12 kirjoittanut taiska »
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #6 : 07.10.2006 07:43:47 » |
|
: No kuka sitten paini enkelin kanssa?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
astrofriikki
|
|
« Vastaus #7 : 07.10.2006 08:10:25 » |
|
Oletteko elaneet niinkuin halusitte? -----> osittain olen , osittain en Oletteko tehneet toiveista totta ,tyo, matkat, rakkaus? -----> osittain, matkustaa voisin enemmän Oletteko paasseet pyrkimaanne paamaaraan, toteuttaneet itseanne? -----> melko lailla olen päässyt, aina tietenkin voisi toivoa enemmän, mutta periaatteessa olen tyytyväinen Oletteko antaneet vallan luomisvoimallenne? -----> en, tähän puoleen olen tietoisesti jo yrittänyt keskittää voimavaroja, mutta vielä on matkaa jäljellä OLETTEKO VOITTANEET ITSENNE? -----> kyllä, useasti Viela ei ole liian myohaista, mita teet saadaksesi kaikista toiveista totta. -----> jos luoja suo, niin jatkan matkaa suuntaan, johon se on tarkoitettu
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Kauris Kuu - Härkä AC - Jousimies
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #8 : 07.10.2006 09:05:02 » |
|
No niin, Pohjolan kansassa on jytya, eli eteenpain ollaan menossa kaikki!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
helen
|
|
« Vastaus #9 : 07.10.2006 09:39:15 » |
|
Aika vaikeen pistit : Olen voittanut itseni Toiveistani ainakin joistakin olen tehnut totta Oletteko eläneet niinkuin halusitte? tähän vastaan kiikustuolissa 80- kymppisenä Ja onhan tota tullut kierrettyä vähän muailimaakin jään miettimään ja toteuttamaan itseäni
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu Nousu Leijona Kuu Oinas Näillä mennään
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 07.10.2006 11:45:41 » |
|
Pikkuhiljaa..ainakin rakkaudessa on toive toteutunut hyvän kumppanin löytämisessä, joka vastaa omaa arvomaailmaa mutta työ saralla on mielenkiinto hakusessa kun on niin paljon mitä haluis tehdä : muuten elämääni olen tosi tyytyväinen ja onnellinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #11 : 07.10.2006 22:10:51 » |
|
No johan nyt kaikki paasevat paamaaraan, kun ollaan sitkeaa ja tasapainosta kansaa ja edetaan hissukseen niin sita voikin paasta jopa huipulle, mutta jos joku harppaa pari askelta tikapuissa, niin sita voi pudota nenulleen, Sawottarelle: kun rakkaus on kunnossa-ne muut asiat jarjestyy melkein huomaamatta-muutamilta puuttui kyna tai pensseli, nyt talvea varten ostakaa tai viimeistaan pyytakaa joulupukilta Niita tavoiteitahan voi lisata...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 07.10.2006 22:24:43 » |
|
Oon monta kertaa kuvitellu saavuttaneeni päämääräni, toteuttaneeni toiveeni ja ilmaisseeni itteeni aidosti. Sitten... humps ei se mennytkään niin, ei tämä ollutkaan sitä ja taas oon ihan ulalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 07.10.2006 23:10:14 » |
|
Oletteko elaneet niinkuin halusitte? Oletteko tehneet toiveista totta ,tyo, matkat, rakkaus? Oletteko paasseet pyrkimaanne paamaaraan, toteuttaneet itseanne? Oletteko antaneet vallan luomisvoimallenne? OLETTEKO VOITTANEET ITSENNE? Viela ei ole liian myohaista, mita teet saadaksesi kaikista toiveista totta. Kysyn vain kun olemme taalla Luojan luotuina? Olen elänyt, saanut oikeastaan enemmän kuin osasin odottaakaan elämältä. Kun oppisi tuntemaan sen päämäärän, luulen että olen matkalla, mutta en vielä saavuttanut. Olen monesta toiveesta tehnyt totta, en ole siis pelkkä uneksija, vaan myös toimija. Varmasti olen antanut vallan luomisvoimalleni, kuitenkin hilliten sitä vielä hiukan. Ehkä siis jotakin on vielä kesken, tuon itsensä voittamisen kanssa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #14 : 08.10.2006 15:31:56 » |
|
Siinapa se- jos ollaan kaikki tavoitteet saavutettu, niin mitas taalla enaa tekisi. Kai se on niin etta kun on saavutettu tietty paamaara, haluammekin jo jotain muuta, mutta eihan siina mitaan vaaraa ole, sehan on vain energian kiertokulkua. Metsatonttu-taidatkin olla melkoinen tulisielu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|