Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiitos kaikesta...  (Luettu 21745 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #15 : 14.10.2006 13:21:08 »

Hei Iris, kiitos kaikesta mitä toit mukanasi smitten avarsit minuakin.

Nimi Iris on hyvin kaunis.Ja merkityksellinen, kun nimikirjaa lukee Wink

Toivotetaan se uusi sielu tervetulleeksi kauttasi. sitten aikanaan hänkin varmaan opettaa sen mitä hänellä on sanottavanaan.

ei täällä yksin mitään tajuaisi Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #16 : 14.10.2006 14:12:24 »

EI EI EI!!!!  tickedoff

En hyväksi, takasin sieltä ja heti!
ET SIE VOI LÄHTEÄ POIS!!!!  Cry

Oot ainut sellanen jonka kans synkkas parhaiten koko foorumilla ja meinaat jättää koko foorumin!  smitten
Ethän sie noin voi tehdä!  knuppel2

EIKÄ EIKÄ EIKÄ!!!! 

Miun tulee ainakin ikävä sinuu!!!

Erittäin hyvää jatkoa siun elämää ja noh...
muista meitä lämmöllä!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #17 : 14.10.2006 14:22:42 »

Kyllä se sieltä vielä tulee käväisemään, itselle astro foorumi on netistä melkein ainoa paikka missä yleensä viitsii käydä hakemassa muiden viisauksia ja jakamassa omiaan. Täällä on paljon enemmän elämää, lämpöä ja tunnetta kuin esim Aikainviisaudessa. Ei se parempaa löydä hahahaha...kuhan kattelee  2funny hauskaa taukoa Iiris, hoida koulut loppuun, ja kyllä se siitä. Tule kertomaan mitä kaikkea jännää tuli vastaan..  smitten

Jaa lapsi?? Hmm.... no niin.. tervetuloa juttelemaan jos tarvitset tukea elämään..  Cheesy onnea! Silti on mahdollista suorittaa koulu loppuun, mutta ehkä nyt on otettavakin taukoa jatkuvista suhteista..  coolsmiley jos lapsi syntyy, hän tulee ottamaan ison roolin ja kaikki muuttuu.. itse tiesin että yksin on selvittävä, annoin sielulle mahdollisuuden.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 14:26:50 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #18 : 14.10.2006 14:33:14 »

Ilmoittaudun myös tukijoukkoihin.  smitten

tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #19 : 14.10.2006 15:01:55 »

Valonkantaja, kyllä minä olen kokenut sinut sellaisenakin, mutta myös kaverina muiden joukossa, samaa sakkia etsimässä jotakin, purkamassa itseä ja kuulemassa toisia.

Koen että olet ollut tienristeyksessä. Löysitkö uuden polun, kun vaihdoit nimeäkin? Muutoksenhan suuntaan tai toiseen näen aina hyväksi, siis onnitteluni ja hyvää matkaa siellä.

Olethan kertomassa mitä uutta koet.
 smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #20 : 14.10.2006 17:33:51 »

smitten Ei uudesta elämästä voi olla pahoillaan..
(päätitpä tehdä mitä tahansa, valinta on sinun)..
smitten
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #21 : 15.10.2006 11:40:21 »

Muistan lukeneeni Iris, että aiemmin pähkäilit tuota koulun loppuun käymisen tärkeyttä.
Halusin vain kertoa sinulle, että itse sain tyttäreni kesken opintojeni. Pidin vuoden äitiyslomaa, ja palasin sen jälkeen suorittamaan opintoni loppuun.
Jos se siis mieltäsi kaihertaa, niin voin kertoa, että kyllä sekin ihan hyvin onnistui, vaikka yksinhuoltaja olen aina ollutkin.
Voimia sinulle. smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #22 : 15.10.2006 11:52:55 »

Ihmeen kauan olen pitänyt sisälläni yhtä asiaa... Kerron sen nyt, älkää järkyttykö. Syy siihen miksi nyt olen juomisen ja tupakoinnin vihdoinkin lopettanut, on sellainen uusi elämä, joka kasvaa mahassani.

Minä ainakin olen onnellinen puolestasi! Uskon, että jokainen lapsi syntyy, koska hänellä on tarkoitus tulla määrättyyn aikaan määrätyille vanhemmille. Ja jos tämä lapsi valitsi sinut nyt, sillä on tarkoituksensa.

Sehän jo on hyvä asia, että jätit juomisen. Ja lapsen saanti tuo niin paljon elämääsi, että ehkäpä muutos onkin pysyvä.

Ja ethän sinä meitä jätä... Käy paikalla kun sinulle sopii.  Wink

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #23 : 15.10.2006 11:59:02 »

Ihastuttava uutinen  Cheesy
Kaikkea hyvää teille molemmille!
 smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #24 : 15.10.2006 17:47:35 »

Ethän mitään saastuta sen enempää kuin muutkaan, olet ihminen ihmisten joukossa, ihailen avoimuuttasi - vaikeat valinnat sinulla,,, syyt ja seuraukset  :Smiley mutta anyway, Elämä jatkuu AINA  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #25 : 15.10.2006 17:55:37 »

Nimenomaan, ei täällä kukaan ole toistaan parempi tai huonompi ihmisenä.
Rehellinen avoimuus on paljon 'henkisempää/syvällisempää' kuin yksipuolisen kuvan antaminen itsestään.

Toivotan sinulle jaksamista ja voimaa valintoihisi, olen itsekin vastaavia joutunut elämässäni tekemään !
 smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 15.10.2006 18:12:36 »

Oletpa joutunut vaikean ratkaisun eteen,,
Tuskin tuossa asiassa sinua kukaan muu voi ohjata,kuin oma sisäinen äänesi. Embarrassed

En ole luullut sinua,enkä ketään muutakaan,sen henkisemmäksi pelkästään täällä lukemieni kirjoitusten perusteella.
Luulenpa,että vain harvat kertovat sitä raskaampaa puolta,mutta kaikilla meillä jokin murhe taitaa olla.

Oli ratkaisusi kumpi tahansa,se ei muuta sinun sydämesi hyvyyttä.
Et ole sen huonompi.Eikä sisin henkisyytesi ainakaan minun silmissäni muutu.
On helppo antaa ohjeita,mutta pitäisi ensin seistä toisen saappaissa,samassa elämäntilanteessa.

Jaksamisia vain sinulle! smitten
tallennettu

eetee
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #27 : 16.10.2006 12:48:29 »

Hei Irish,

kirjoitit kauniisti päätöksestäsi, jonka oletan olevan tällä hetkellä varsin vahva.
Tiedäthän, ettei ole olemassa vääriä tekoja sen enempää kuin oikeitakaan. On vain tekoja, jotka me ihmiset arvotamme omista ajatusmaailmoistamme käsin.
On päätöksesi sitten pitää tuo maailmaan pyrkivä lapsi tai hänestä luopua, joudut kummassakin tapauksessa käsittelemään noita Chironin teemoja itsensä parantamisesta ja sitä kautta tulla toistenkin parantajaksi ja opettajaksi. Tarkoitan siis, että polku on eri, mutta päämäärä sama.

Älä kanna syyllisyyttä tekemistäsi valinnoista. Ne ovat kaikki olleet tarpeellisia, jotta voit löytää oman tiesi. Chiron-painotuksesi mukaiseti on sinun ensin itse tunnettava kipu voidaksesi ymmärtää toisten kipua ja kokemuksesi kautta auttaa heitä, sillä se lienee sinun osasi.

Toivotan sinulle voimia ja valoisaa tulevaisuutta.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #28 : 16.10.2006 13:59:09 »

hei Irish...älä toisaan kanna syyttä syyllisyyttä, tai kanna, jos koet sen tarpeelliseksi. valitset kuitenkin lopulta oikein.

minä olen kokenut vahvasti että se chironin teema "haavassa piilee lahja" on todella loppujen lopuksi totta. ottaahan se aikansa.

sinulla näkyy olevan todella voimakas tuo chiron.se on vaativa, mutta hieno asia lopulta. (tai matkahan jatkuu, ei sitä lopullisuutta tulekaan...)

minullakin on aspektoitunut chiron (tekee paljon kolmioita), mutta se ei tee yhtymiä kuin sinulla.Yhtymä lienee se kaikkein voimakkain, varsinkin aurinkoon.

chiron on kuitenkin hyvä asia.

haavalla tarkoitin tietysti symbolisesti enkä konkreettisesti, kuten kaikki varmaan ymmärtääkin.

minullakin oli tunne että jossain vaiheessa "saastutin foorumia" kun minulla oli huonot hetket. en ole kuitenkaan kokenut että sinä olisit saastuttanut foorumia. ehkä nää on hyvin yksilöllisiä pelkoja ja syyllisyyksiä mitä itse kokee.

kaikkea hyvää.

« Viimeksi muokattu: 16.10.2006 14:01:10 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 16.10.2006 14:21:05 »

Ei täällä minun mielestä kukaan saastuta foorumia omilla "töppäilyillään" tai huonoilla hetkillään. Sitä vartenhan täällä pyöritään (minun mielestä) että voidaan tarpeen tullessa myös tsempata ja kompata toinen toistamme.  smitten
Sellainen tarkoituksenmukainen piikittely (jota täällä joskus ilmenee) on tietty sitten asia erikseen...

Mutta Iris, (Valonkantaja) sen enempää kun Signkään: en ole ikinä ajatellut että olisitte jollain tavalla täällä saastuttaneet. päinvastoin. Kaikki kuuluu elämään..eikä tätä foorumiakaan kannata liian vakavasti ottaa.

Paljon voimia myös täältä lähtee tulemaan!
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: 1 [2] 3