MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 11.10.2006 10:53:24 » |
|
Terve jälleen Sawotar. Mitäs olet mieltä siitä, kun tyttäreni odottaa ensimmäistä lastaan ja laskettuaika on tuolla helmikuulla, että onko tulossa vielä lisää lapsenlapsia? Onhan mulla vielä poikakin, mutta hän täyttää joulukuussa vasta 17v, joten kiirettä ei ole hänellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 11.10.2006 17:07:26 » |
|
Heips Sawotar! Yritin vastustaa kiusausta, mutta kyllä muakin alkoi ihan kauheasti kiinnostaa että näkisitköhän minun ilokseni yhtään lapsukaista tulevan? Jos siis vielä viitsit nähdä ja vastailla... :
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
Cheva
Kanta-astroilija
Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.
|
|
« Vastaus #17 : 11.10.2006 18:27:14 » |
|
Hei! Minulla myös kiinnostaa, näksisitkö tulevan lapsitilanteeni Tosin olen vasta 18-vuotias, joten lapset eivät ole ajankohtaisia mutta kyllähän se tekisi mieli saada ennustus tästäkin
|
|
|
tallennettu
|
A ttitude B efore I ntelligence (http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif) Nyt on menneisyyden päätepiste.
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 11.10.2006 20:56:18 » |
|
Terve jälleen Sawotar. Mitäs olet mieltä siitä, kun tyttäreni odottaa ensimmäistä lastaan ja laskettuaika on tuolla helmikuulla, että onko tulossa vielä lisää lapsenlapsia? Onhan mulla vielä poikakin, mutta hän täyttää joulukuussa vasta 17v, joten kiirettä ei ole hänellä. No moi Metal lady ihanaa..pääset kohta kokemaan mummon iloutta siitä lapsesta on iloa vielä monesti ja kuule tulee niitä jälkeläisiä lisää, mutta vuosia menee, tyttäresi synnytys menee hyvin, mutta pitkä se taitaa olla ja aika kivulias mutta eihän se kivuttomana tulekkaan yleesä, poikasi aurassa en vielä näe lapsia ja tytöllä menee muutama vuosi..nyt taitaa tulla poika
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 11.10.2006 20:57:29 » |
|
Heips Sawotar! Yritin vastustaa kiusausta, mutta kyllä muakin alkoi ihan kauheasti kiinnostaa että näkisitköhän minun ilokseni yhtään lapsukaista tulevan? Jos siis vielä viitsit nähdä ja vastailla... : Moi hannuli, ei kai teidän suvussa ole kaksosia kahta lasta näytetään...tyttöjä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 11.10.2006 20:59:16 » |
|
Hei! Minulla myös kiinnostaa, näksisitkö tulevan lapsitilanteeni Tosin olen vasta 18-vuotias, joten lapset eivät ole ajankohtaisia mutta kyllähän se tekisi mieli saada ennustus tästäkin No hei cheva sulle tulee 3 lasta 2 poikaa ja tyttö menee vuosia tosin eka lapseen, kuhan saat opiskelut loppumaan ja kohtaat sen tulevan, niin sit alkaa rytisee 24v taitaa olla eka lapsen aika
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 11.10.2006 22:04:02 » |
|
Heips Sawotar! Yritin vastustaa kiusausta, mutta kyllä muakin alkoi ihan kauheasti kiinnostaa että näkisitköhän minun ilokseni yhtään lapsukaista tulevan? Jos siis vielä viitsit nähdä ja vastailla... : Moi hannuli, ei kai teidän suvussa ole kaksosia kahta lasta näytetään...tyttöjä Voi kiitos rakas Sawotar! Kyllä vain meillä on kaksosia suvussa.. Ja usko tai älä niin olen aina väittänyt kaikille että saan kaksoset
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
hennyliini
Satunnainen astroilija
Hymy, jonka lähetät maailmalle, palaa luoksesi.
|
|
« Vastaus #22 : 11.10.2006 22:08:53 » |
|
Hei, olisi ihana tietää onko tulevaisuudessa tiedossa omia lapsia. Aina olen niistä puhunut ja halunnut, mutta sitten tullut pelko, että jospa en saakkaan kiitos paljon jo etukäteen!!
|
|
|
tallennettu
|
nousumerkki kauris aurinko ravussa kuu skorpionissa merkurius ravussa venus härässä mars ravussa
|
|
|
MetalLady
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 11.10.2006 22:11:55 » |
|
Terve jälleen Sawotar. Mitäs olet mieltä siitä, kun tyttäreni odottaa ensimmäistä lastaan ja laskettuaika on tuolla helmikuulla, että onko tulossa vielä lisää lapsenlapsia? Onhan mulla vielä poikakin, mutta hän täyttää joulukuussa vasta 17v, joten kiirettä ei ole hänellä. No moi Metal lady ihanaa..pääset kohta kokemaan mummon iloutta siitä lapsesta on iloa vielä monesti ja kuule tulee niitä jälkeläisiä lisää, mutta vuosia menee, tyttäresi synnytys menee hyvin, mutta pitkä se taitaa olla ja aika kivulias mutta eihän se kivuttomana tulekkaan yleesä, poikasi aurassa en vielä näe lapsia ja tytöllä menee muutama vuosi..nyt taitaa tulla poika (http://i52.photobucket.com/albums/g3/ksriver80/t1/19.jpg) KIITOS SAWOTAR! Tämä oli niin ihana uutinen sinulta, jäämme siis odottamaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 11.10.2006 23:37:06 » |
|
Hei, olisi ihana tietää onko tulevaisuudessa tiedossa omia lapsia. Aina olen niistä puhunut ja halunnut, mutta sitten tullut pelko, että jospa en saakkaan kiitos paljon jo etukäteen!! Hei hennyliini Olet nuori ja kyllä sinä lapsia vielä saat, joten turha murehtia vielä sellaista, mutta menee tovi siihenkin, tällä hetkellä ei näytetä vielä lasta, siksipä en voi sanoa määrää tai sukupuolta, sen verran näytetään, että näen vihreän valon ja sehän tarkoittaa että saat olla huoleti, lapsi tulee kun sen aika on
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Daniella
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 12.10.2006 10:52:04 » |
|
Kysynpä minäkin Sawottarelta, miltä tulevaisuus näyttää rakkausasioissa? Jonkinlainen muutos-/kriisivaihe meneillään, mutta löytyykö onnea vielä joskus? Tuleeko se erään entisen muodossa? Kiitos jo etukäteen, mikäli ehdit vastaamaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #27 : 12.10.2006 11:20:46 » |
|
Ihana ketju Minulle taisi muinoin kun ennustajilla "juoksin" ennustella useampikin kaksosia tai 2 lasta ihan peräjälkeen. Nyt on kaksi lasta peräjälkeen syntyneinä ja ainakin hetkeksi vauvakiintiö täynnä Mutta onko tässä nyt koko pesue vai vieläkö lisäännytään? :
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 12.10.2006 13:55:55 » |
|
Vastaan mahdollisuuksien mukaan nyt on kiirettä, joten palaan illalla asiaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cheva
Kanta-astroilija
Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.
|
|
« Vastaus #29 : 12.10.2006 16:04:41 » |
|
ooo! Osuitpa hyvin Äidilleni on ennustettu 4 lastenlasta ja olen äitini ainoa lapsi. HÄnestä piti tulla myös aikaisin mummi No sattui ikävästi ja kävi puhdas, tyhmä, naiivi vahinko erään poikaystävän kanssa ja päädyin harkinnan jälkeen aborttiin parisen vuotta sitten Eli siinä taisi mennä ensimmäinen. Kolme pitänee hyvinkin paikkansa:)
|
|
|
tallennettu
|
A ttitude B efore I ntelligence (http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif) Nyt on menneisyyden päätepiste.
|
|
|
|